וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס שוב על הסוסה

17.5.2007 / 16:14

חורחה סוסה הגיש היטב, ניו יורק ניצחה את הקאבס 1:8. היאנקיז חלקו דאבל הדר עם הוייט סוקס, לאקי נצץ בנצחון האיינג'לס

ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 1:8

חורחה סוסה עבד שבעה אינינגים, במהלכם הרשה חבטה אחת בלבד, והמטס קצרו ניצחון, יממה אחרי שנטחנו על ידי הקאבס. סוסה הכיש חמישה חובטים והוריד את ה-ERA שלו ל-2.25. דמיון איסלי חבט להומר, כשבצד המפסיד ריץ' היל עם שישה אינינגים, שישה סטרייקאאוטים וארבע ריצות חובה.


וושינגטון - אטלנטה 4:6

אינינג חמישי של ארבע ריצות עזר לנשיונלס להכניע את קייל דייויס והברייבס, ולזכות בניצחון חמישי בששת משחקיהם האחרונים. לוואל ספרינגר פתח בוושינגטון, אבל שרד ארבעה אינינגים והוחלף על ידי בילי טרייבר, שאינינג אחד הספיק לו כדי לקצור ניצחון. הומר לריאן צימרמן, שמירה לג'ון ראוש.


קולורדו - אריזונה 3:5

זוכה הסיי יאנג ברנדון ווב נחל הפסד שלישי העונה, כשנכנע ללא תנאי למחבטו של בראדלי הופ. הופ ירה לשני הומרים והכניס ארבע ריצות, כל הארבע שבאחריותו של ווב במשחק. ארון קוק ניצח ובריאן פואנטס שמר בפעם העשירית העונה.


סן דייגו - סינסינטי 2:3

ברונסון ארויו היה מעולה ברדס במשך שמונה אינינגים, אבל בתשיעי מילא את הבסיסים וגם הוליך את קווין קוזמנוף לתוך הפקק, מה שהכניס את הריצה המנצחת של סן דייגו פנימה ונתן לטרבור הופמן ניצחון. עוד הופעה נפלאה לג'ייק פיבי, עם שבעה וחמישה, רק שהרצף של משחקים עם עשרה סטרייקאאוטים או יותר נקטע.


יוסטון - סן פרנסיסקו 1:2

כריס סמפסון הגיש שישה אינינגים והאפיל על נוח לאורי, שכמו ארויו מסינסינטי סגר משחק שלם ועדיין נוצח. האנטר פנס מיוסטון חבט להומר, דן ווילר עם השמירה.


פיטסבורג - פלורידה 4:3

ג'וש ווילינגהאם ומיגל קבררה חבטו לדאבלים באינינג השמיני, המארלינס רשמו שתי ריצות על מאט קאפס והפכו פיגור לניצחון. לזאק דיוק לא הספיקה הופעה טובה של שבעה אינינגים ושתי הכשות בפיטסבורג, ולאדם לה רוש לא הספיק הומר. גם לסקוט אולסן לא הספיקה הופעה טובה של 6.2 אינינגים לניצחון, ומי שרשם W במקומו היה טיילור טנקרסלי. שמירה לקווין גרג.


דודג'רס - סט. לואיס 4:5

ווילסון בטמיט נכנס באינינג החמישי כחובט מחליף לרנדי וולף, ועם גזונגה של שלוש ריצות העניק לזאב את הניצחון. טקאשי סאיטו שמר בפעם ה-13 העונה, קיפ וולס עם ההפסד ואלברט פוחולס ממשיך להיות איום ונורא - חבטה, סטרייקאאוט וממוצע של 24.5 אחוז.


פילדלפיה - מילווקי 2:6

קול המלס הגיש שמונה אינינגים ענקיים, במהלכם טיגן 11 חובטים, ורק באינינג השביעי נהרס לו הפרפקטו, תחילה על ידי הולכה ואחר כך על ידי הומר של ג'יי ג'יי הארדי, שחיסל סיכוי לנו היטר. זה היה הפסדם הרביעי ברציפות של הברוורס וניצחון שלישי ברציפות של הפיליז. הומר לארון רוואנד מפילדלפיה על ג'ף סופאן המפסיד.

AL: בקרוב

AL: אחד לי ואחד לך

שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 3:5
שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 8:1

שתי הקבוצות השלימו בדאבל הדר משחק שנדחה מהיממה הקודמת. במשחק הראשון ניצחו הגרביים, בעזרת הומרים של איי ג'יי פיירזינסקי ופול קונרקו והופעה טובה על הגבעה של ג'ון דאנקס, עם 6.1 ו-7. ג'וש פלפס ובובי אבריו עם הומרים לפסים, אבל השניים לא מנעו הפסד ממייק מוסינה. שמירה למאט ת'ורנטון.

במשחק השני ניצחו היאנקיז את מגישם לשעבר, חוזה קונטרראס, שדווקא היה טוב עם 6.2 אינינגים ושש הכשות. מהצד השני עמד צ'ין מינג וונג, שהיה מעולה עם שבעה ושלושה. מלקי קבררה וחורחה פוסאדה עם הומרים ליאנקיז. שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים להידקי מאטסוי.


טורונטו - בולטימור 1:2

לפעמים יש לאיי ג'יי בארנט את המשחקים האלה. בארנט הגיש תשעה אינינגים וטיגן עשרה חובטים, כשהוא מראה כמה קטלני הוא כשהראש שלו במקום. חמישה ושישה לבריאן ברנס בהפסד, קווין מילאר מבולטימור עם ההומר היחיד במשחק.


קליבלנד - מינסוטה 1:7

גם סי סי סבאתיה בא למשחק בכושר מעולה, עם שמונה וחמישה, ונתמך במשחק טוב של שלוש חבטות ושתי הכנסות של קייסי בלייק. שישה אינינגים והפסד לקרלוס סילבה.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 5:0

ג'ון לאקי היה טוב מאוד עם שישה וארבעה, רג'י וויליטס הליד אוף היה בזון עם שתי חבטות, ריבי ושתי ריצות והמלאכים להיראות טוב מאוד בתקופה האחרונה. צ'יי סונג בייק עם ההפסד.


טמפה ביי - טקסס 8:11

שוב סלאגפסט בטרופיקנה פילד, כששש ריצות באינינג החמישי קיבעו את הניצחון והפכו פיגור 6:4 ליתרון, עליו שמר אל רייס, שמראה יכולת טובה עם 12 שמירות עד כה העונה. קייסי פוסום עם הניצחון, ויסנטה פאדייה עם ההפסד, סמי סוסה עם הומר מספר 597 בקריירה. גם מארק טשיירה ו-ויקטור דיאז חבטו להומרים בטקסס, אלייז'ה דיוקס עשה זאת בטמפה ביי.


אוקלנד - קנזס סיטי 4:3

בהיעדרו של יוסטון סטריט האייז מתקשים לסגור משחקים, וקיקו קאלרו נתן שתי ריצות באינינג התשיעי כדי להעניק לג'ימי גובל והרויאלס ניצחון. שמירה לדייויד ריסקי, הומר לג'ק קאסט מאוקלנד.


המשחק בין בוסטון לדטרויט נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully