וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מחמם את הגזרה

17.5.2007 / 16:27

פחות משבוע לפני הגמר הגדול של ליגת האלופות באתונה, מאמן מילאן תוקף את ליברפול: "היא איבדה את הזהות האנגלית שלה"

האווירה בין מילאן לליברפול לקראת שחזור גמר ליגת האלופות ביניהן היתה מתוחה ממילא, והיום (חמישי) החליט מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, לחמם את העניינים עוד טיפה. "ברמה הטכנית, ליברפול היא הקבוצה האנגלית החלשה ביותר מבין השלוש שהעפילו לחצי גמר ליגת האלופות", אמר המאמן האיטלקי. "זה לא אומר שהם היריבה המועדפת עליי בגמר. בכל זאת הייתי רוצה לפגוש את מנצ'סטר יונייטד. הם קבוצה יותר טכנית שמשחקת כדורגל יפה ומאפשרת ליריב לפתח את המשחק שלו, זה לא המקרה עם ליברפול".

אנצ'לוטי גם שלח עקיצה בנוגע לאיבוד הזהות האנגלית של האדומים ממרסיסייד: "למילאן תמיד תהיה איכות איטלקית רצינית בסגל, וגם עם זרים כמו קאקה או סיידורף אנחנו נשארים נאמנים לפילוסופיית המשחק שלנו. אבל לליברפול כבר אין יותר DNA אנגלי. הם קבוצה יותר ים תיכונית עכשיו, וזה נובע מהמאמן שלהם".

המלחמה המילולית בין המועדונים הגיעה גם לשחקנים, כשסטיבן ג'רארד צוטט השבוע כאומר "ג'נארו גאטוסו מפחיד בערך כמו חתלתול". גאטוסו לא איחר להגיב לקפטן האנגלי: "אני בהחלט שעיר כמו חתול... אני לא רוצה להגיב על הדברים האלה, כי אני בטוח שהתקשורת שם ניפחה את ההערה שלו יותר ממה שהיא היתה באמת. אני יכול להגיד שאני לא מרגיש כמו חתלתול, אלא יותר כמו אדם שלעולם לא מוותר".

קשר מילאן, קלארנס סיידורף, מפרגן בעיקר לעצמו: "אני משחק טוב יותר מאי פעם, חלק קוראים לי יין אדום", אומר ההולנדי בן ה-31. "חשוב לי לנסות לשחק טוב יותר בכל עונה, אחרת לא הייתי משחק ברמה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully