וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרינה הכי טובה בסבב כיום"

17.5.2007 / 16:08

שחר פאר שוב הפסידה לסרינה וויליאמס הנפלאה, הפעם 6:3, 6:3 בשמינית גמר טורניר רומא. רם וארליך העפילו לרבע גמר בהמבורג

כנראה שזה לא ממש משנה על איזה משטח הן משחקות, שחר פאר פשוט לא מצליחה לתפקד מול סרינה וויליאמס. היום (רביעי) אלופת אוסטרליה הפתוחה גברה עליה בפעם הרביעית, 3:6 2:6 בשמינית גמר טורניר רומא.

בניגוד למפגשים קודמים בין השתיים, הפעם זה היה חד צדדי לחלוטין והאמריקנית שלטה ללא עוררין במשחק כשהיא שוברת את ההגשות של שחר פעם אחר פעם, מכה כדורים חזקים לעומק המשטח ומריצה את הישראלית ללא רחמים. בניגוד לרוגע ולביטחון שפאר מקרינה בדרך כלל, הפעם היא נראתה חסרת ביטחון ומחוץ לעניינים כשדברים לא הלכו לטובתה, התווכחה עם השופט ולא הצליחה להתגבר על המשוכה.

סרינה וויליאמס פתחה היטב ושברה את ההגשה של פאר במשחקון הראשון. פאר שברה בחזרה והשוותה ל-1:1. וויליאמס שברה פעם נוספת ועלתה ל-1:2. משחק השבירות נמשך במערכון הרביעי, כשהישראלית החזירה באותו מטבע והשוותה שוב. אבל גם שחר לא שמרה על ההגשה וסרינה שברה בפעם השלישית ועלתה שוב ליתרון, אותו הגדילה במשחקון הבא ל-2:4. פאר הצליחה להוריד ל-4:3, אבל האמריקנית ברחה שוב ל-3:5 וסגרה את המערכה עם עוד משחקון שבירה, 3:6.

המערכה השניה נפתחה במשחקונים צמודים הרבה יותר ופאר נלחמה היטב מול וויליאמס. גם הפעם שוויון 1:1 אחרי 2 משחקונים. המשחקון השלישי היה ארוך, עיקש אבל בסופו וויליאמס הצליחה לקחת גם את זה, 1:2. המנצחת של אליפות אוסטרליה הפתוחה לא עצרה מכאן והלאה, ודהרה ל-1:5 בקלות. פאר גילתה סימני חיים והצליחה למנוע מסרינה ניצחון במשחקון הבא, כששברה אותה וצימקה ל-5:2, ואז הצליחה להמשיך את המומנטום ל-5:3. אבל אז נמאס כנראה לוויליאמס והיא העלתה עוד חצי הילוך, לקחה את המשחקון ועלתה לשלב הבא שם תחכה לה פטי שנידר, שעברה את סמנתה סטוסור 4:6 4:6.

פאר אמרה אחרי המשחק: "שיחקתי בסדר. היא שיחקה טוב מאוד. היו לי הזדמנויות להפוך את המשחק לצמוד יותר, אבל פיספסתי אותן. סרינה היא שחקנית מצוינת, כנראה הטובה ביותר בטור היום. הייתי חייבת לעשות את הטוב ביותר לאורך כל המשחק, אבל הפעם זה לא הצליח לי. אני מרגישה טוב יותר על החימר ואמשיך לעבוד קשה".

תוצאות נוספות: סווטלנה קוזנצובה ניצחה את יוליאנה פדק 6:7, 1:6. ילנה ינקוביץ גברה איכשהו על אלונה בונדארנקו 4:6, 5:7. ילנה דמנטייבה עלתה לשלב הבא לאחר שנדיה פטרובה פרשה מהמשחק ביניהן בגלל כאבי גב. דינארה סאפינה ניצחה את קטארינה בונדארנקו 2:6, 3:6.

רם וארליך ברבע הגמר בהמבורג

אנדי רם ויוני ארליך העפילו הערב (חמישי) לרבע הגמר בטורניר המבורג לאחר שגברו בסיבוב השני על איגור אנדרייב ודימיטרי טוראסנוב 2:6, 2:6. ברבע הגמר יפגוש הצמד הישראלי את ג'יימס בלייק ומרדי פיש, שגברו על נסטור ונואלס 2:6, 5:7.

ביחידים ניצח רוג'ר פדרר בסיבוב השלישי את חואן פררו 2:6, 3:6 והוא יתעמת ברבע הגמר עם דויד פרר, שגבר על איבן ליובצ'יץ'. נובאק דיוקוביץ' השיג ניצחון בשלוש מערכות על ירקו ניימינן (5:7, 6:4, 4:6). בשלב הבא הוא יתעמת עם קרלוס מויה, שניצח את ג'יימס בלייק 6:1, 3:6, 3:6.

רפאל נדאל לא התקשה מול איגור אנדרייב והעפיל לרבע הגמר שם יפגוש את פרננדו גונאלס, שגבר על יורגן מלצר. ניקולאס אלמגרו ולייטון יואיט ישלימו את תמונת רבע הגמר כשייפגשו ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully