וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אם רונאלדו יישאר רמאי, הוא לא יגיע לכלום"

17.5.2007 / 14:01

לקראת גמר הגביע בין צ'לסי ליונייטד, מאמן צ'לסי כבר מחמם את האווירה. אל חאג'י דיוף עשוי לעזוב את בולטון בעקבות סם אלרדייס

אנגליה מתכוננת לקראת גמר הגביע האנגלי בשבת בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, ומאמני הקבוצות, כהרגלם, כוללים את המלחמה הפסיכולוגית במסגרת ההכנות. ז'וזה מוריניו נתן את יריית הפתיחה, כשהזהיר את רונאלדו מצלילות ברחבה.

"רונאלדו הוא שחקן גדול", אמר הפורטוגלי הצעיר, "אם הוא רוצה להיות שחקן גדול, הוא חייב להיות הוגן עם הקולגות שלו. הגמר אמור להיות משוחק עם שמחת חיים, וזה יהיה מאוד מאכזב אם שחקנים יפילו את עצמם בניסיון לסחוט כרטיסים אדומים לשחקני היריבה. אני לא רוצה לראות פרובוקציות".

זו לא הפעם הראשונה שמוריניו יוצא בביקורת פומבית על בן ארצו, ולמרות שלטענתו הוא היה "רוצה ששניהם ייצגו בהצלחה את מולדתם", אין זה מפליא ששחקן השנה הצעיר לא נשאר שקט. "למוריניו יש תמיד מה להגיד", אמר רונאלדו, "הוא לא יכול להודות בכישלונות שלו".

על זה מוריניו כבר הגיב יותר בזעם. "אם רונאלדו יישאר רמאי, הוא לעולם לא יגיע לרמות שהוא חולם עליהן", אמר המאמן, "הוא חייב להיות בוגר מספיק כדי להתמודד עם העובדות האמיתיות".

"באלאק מפריע ללמפארד"

עוד לקראת הגמר, סר טרבור ברוקינג, כוכב נבחרת אנגליה ו-ווסטהאם לשעבר, טוען כי הבאתו של מיכאל באלאק לקישור של צ'לסי פגעה בתפקוד של פרנק למפארד.

"באלאק אוהב לתמוך בהתקפה, והרבה פעמים התפקוד שלו שולח את למפארד שמאלה", אומר ברוקינג, "כשבאלאק לא משחק, למפארד יותר אפקטיבי". באלאק הפצוע לא יוכל לשחק בשבת בגמר.

ברוקינג הוסיף דברי ביקורת גם על אנדריי שבצ'נקו. "הוא ובאלאק לא הצליחו להביא את התרומה שציפו מהם", אמר הכוכב בדימוס, "הרבה פעמים שחקנים זרים לא מצליחים להתמודד עם המהירות והכוח של ההגנות האנגליות".

יו"ר ההתאחדות, תתפטר כבר

יו"ר וויגאן אתלטיק, דייב ווילן, טוען כי יו"ר ההתאחדות ריצ'ארד סקאדמור צריך לשקול את התפטרותו בעקבות פרשת ווסטהאם.

בוויגאן מאמינים שהליגה הייתה אמורה לבטל את רישומו של קרלוס טבז בפשטישים, לאחר שווסטהאם נמצאה אשמה בהפרת חוקי ההחתמה.

"כשראיתי שסם עזב, הייתי מאוד עצוב"

כוכבה הסנגלי של בולטון, אל חאדג'י דיוף, עשוי לעזוב את הוונדררס בקיץ הקרוב בעקבות ההתפטרות של המנג'ר לשעבר, סם אלרדייס.

"כשראיתי שסם עזב, הייתי מאוד עצוב", אמר הכוכב בן ה-26 על מנג'ר ניוקאסל העתידי, "לעולם לא אשכח אותו ואת מה שהוא עשה עבורי. אני לא יודע אם אשאר בעונה הבאה, אני צריך לדבר עם ההנהלה והסוכן שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בניון בדרך לניוקאסל?

ה"אינדיפדנט" טוען היום כי יוסי בניון יבקש בקרוב לעזוב את ווסטהאם, וזאת מכיוון שהוא אינו מעוניין לשחק תחת המנג'ר אלן קרבישלי. על פי הידיעה, ניוקאסל מעוניינת בשירותיו של הישראלי.

דקות המשחק של בניון ירדו באופן משמעותי מאז שקרבישלי מונה למאמן במקומו של אלן פארדיו. כמו כן, קרבישלי כעס על הכוכב הישראלי על שלקח חלק במשחק הבינלאומי של ישראל מול אנגליה, שכביכול החמירה את הפציעה שלו. בניון, כך נטען, אינו מעוניין לשתף פעולה עם קרבישלי, ועל פי הידיעה - הוא לא היחיד בווסטהאם שלא מסתדר עם המנג'ר.

הקיץ הסוער של בארטון

ג'ואי בארטון עומד לעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, ונראה שזו עומדת להיות פרידה סוערת. בארטון מואשם על ידי הקבוצה בכך שהכה את את חברו לקבוצה, אוסמנה דאבו, אך בארטון מכחיש את הדברים מכל וכל.

לטענת בארטון, דווקא דאבו היה האגרסיבי והחל את הקטטה, על אף שהוא איבד את ההכרה בסיומה. בארטון שכר את עורך הדין המפורסם ביותר בממלכה על מנת לטפל בפרשה, והוא עשוי לזמן את המאמן המפוטר סטיוארט פירס בתור העד שלו. אגב, הסיטי החלו בחיפושים אחר מחליף לפירס, אך המועמד הראשון, רונאלד קומאן, מאמן איינדהובן, סירב להצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully