וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואן: "כינו אותי בשמות שלא שמעתי מעולם"

17.5.2007 / 12:29

ברוס לי מספר על האווירה העוינת בפיניקס, אבל גאה בשלשה שניצחה את המשחק לסן אנטוניו: "זה היה נפלא". נלי עשוי לעזוב את גולדן סטייט

הרבה דם רע זרם הבוקר (חמישי) באריזונה, כשפיניקס אירחה את סן אנטוניו למשחק החמישי בסדרה המותחת. הספרס עלו ליתרון 2:3, ויקוו לסגור את הסיפור במשחק מספר 6 בשבת לפנות בוקר.

הקהל בפיניקס התעסק בפתיחה בעיקר במחאות נגד דייויד סטרן והנהלת הליגה, שבחרו להשעות את סטודמאייר ודיאו על צעד וחצי מיותר. השלטים קראו "יותר מלוכלך מלכלוך" ו"סטו המסריח", בעוד הטי שירטים נשאו את הכיתוב "שחררו את אמארה".

גם הסאנס יודעים שההשעיות הללו היו כנראה מה שהכריע לרעתם את המשחק. בהתקפות האחרונות נאש ניסה להשלים את הפיק נ'רול הקבוע שלו ומסר גם הפעם את המסירות מאחורי הגב, אבל מתברר שיש הבדל אם הנמען הוא קורט תומאס במקום אמארה סטודמאייר.

"באיזשהו שלב פשוט נגמרו לנו הרעיונות בהתקפה", הסביר נאש את החולשה בהתקפה ברבע האחרון. "שיחקנו הכי חזק שיכולנו", סיכם המאמן מייק ד'אנתוני, "אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל ההתקפה שלנו לא הצליחה לייצר מספיק זריקות".

במחצית הראשונה זה הלך טוב, כשהסאנס נראו נחושים ואמביציונים, עם רצון להוכיח שהם יכולים להסתדר גם בלי אמארה. בדיעבד, נראה שזו בעיקר הייתה חולשה זמנית של סן אנטוניו. "זו הייתה המחצית הכי גרועה שלנו מאז שהגעתי לפה", אמר טוני פארקר על החצי הראשון של הספרס, שבו הם קלעו 34 נקודות בלבד.

את הסל החשוב של המשחק קבר דווקא ברוס (לי) בואן, שעד עכשיו זכה להתייחסות בעיקר בזכות ברכיות, דחיפות ובעיטות ולא בהקשר של כדורסל. "זה הייתה הרגשה נהדרת", אמר בואן בסיום, "אחרי כל הדברים שזרקו לעברי מהיציע, זה היה נפלא. הקהל כינה אותי בשמות וכינויים שלא שמעתי מעולם".

"איך שלא תסתכלו על זה, סבלנו מספסל קצר", אמר נאש, "הייתה לי ביקורת עצמית גדולה על המשחק ב-20 הדקות האחרונות, אבל זה לא היה קל".

"הם התנפלו עלינו בהצלחה בהתחלה", אמר מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ', "אבל אנחנו הצלחנו להישאר במשחק, והוכחנו חוסן מנטלי בחזרה שלנו למשחק".

לברון, איש משפחה

לברון ג'יימס קיווה לחגוג היום העפלה ראשונה של קליבלנד לגמר המזרחי ב-15 השנים האחרונות, אבל קיד והנטס גנבו ניצחון חוץ ומראים שהם עדיין מסרבים לוותר. וכך, במקום לשמוח, קינג ג'יימס מצא את עצמו בסיום המשחק בבית חולים, שם ביקר את זוגתו לחיים, שפונתה לחדר מיון כשהיא הרה (חודש שמיני). "יש לי משפחה שאני צריך לדאוג לה יותר מלכדורסל", אמר לברון, "אבל לפי המעט ששמעתי היא מרגישה טוב".

אבל חוץ מהבעיות של לברון, קליבלנד סבלה הלילה בעיקר מיכולת מזוויעה של לארי יוז, ש"קלע" רק 3 מ-17. "אני לא יכול לשחק ככה ולצפות שהקבוצה שלי תנצח", אמר יוז.

מנגד, ג'ייסון קיד הראה שוב שהקבוצה מניו ג'רזי יכולה להיות קשוחה ולוחמת. "זה התחיל כבר בפגרת האולסטאר, כשאף אחד לא האמין שאנחנו בכלל יכולים להגיע לפלייאוף", אמר קיד, "אנחנו תמיד האמנו אחד בשני". אבל כנראה שהנטס כל כך התרכזו בלחימה, שברבע האחרון הם שכחו לקלוע. את 12 הדקות האחרונות ניו ג'רזי סיימה עם 6 נקודות בלבד, עם 1 מ-15 מהשדה ו-4 מ-10 מהקו, כשקיד בעצמו מחטיא חמש זריקות מהקו ב-56 השניות האחרונות. "לפעמים צריך גם קצת מזל", אמר מאמן הנטס לורנס פרנק, שלא האמין לנתונים שראה על דף הסטטיסטיקה, "כנראה שיצאנו בזול. מה שבטוח, נמשיך להילחם, ובמשחק הבא אין לנו מה להפסיד".

דון נלסון ימשיך בגולדן סטייט?

דון נלסון לא בטוח שהוא ימשיך לאמן את גולדן סטייט גם בעונה הבאה. למרות שהווריורס הדהימו את הליגה עם הדחתה של דאלאס הפייבוריטית בסיבוב הראשון, נלסון אומר כי "עכשיו זה לא הזמן הנכון עבורי לקבל החלטות. אני חושב שזה היה מאוד חשוב מהגעתי לכאן, אבל אני לא יודע כמה זה חשוב שאשאר".

נלסון, שיחגוג 67 ביום שלישי הקרוב, הוביל את גולדן סטייט לפלייאוף הראשון שלה מאז 1994. 1,232 הניצחונות שלו מציבים אותו במקום השני בתולדות הליגה. "אני לא יודע אם אני מוכן להמשיך להקריב את הגוף שלי לשנה הקרובה", אמר נלסון, "אני כבר לא בן 66".

* דיווחים ביוסטון מספרים כי ריק אדלמן ערך שיחות מוקדמות עם הנהלת הרוקטס, והוא עשוי לתפוס את מקומו של ג'ף ואן גאנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully