וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוביץ': "הפועל פ"ת חפרה לי בור"

17.5.2007 / 12:25

הרוכש החדש של הקבוצה שירדה ללאומית, טוען שרונן אלעד והעמותה לא עומדים בהסכם העברת הבעלות, ומאיים: "אתבע אותם על הונאה"

לפני כחודש היה נדמה שהפועל פ"ת יוצאת לדרך חדשה. חמשת חברי העמותה התכנסו במשרדי הקבוצה באיצטדיון בפ"ת, על מנת לאשר את ההצעה שעל הפרק: העברת זכויות ניהול הקבוצה. איש העסקים יגיל מנוביץ', מבעלי חברת "השמירה שוקי הון", היה הרוכש המיועד, ואכן, העמותה אישרה את העברת הזכויות אליו. בעקבות המהלך הודיעה הפועל פ"ת כי מנוביץ' התחייב להקים עמותה חדשה לניהול הקבוצה, ולאשר אותה במוסדות ההתאחדות והבקרה התקציבית עד ה-1 ביוני השנה.

ובכן, ה-1 ביוני מתקרב, אבל לטענת מנוביץ', מי שלא עמדה בהתחייבויות היא עמותת הפועל פ"ת והעומד בראשה. "הגירעון של הפועל פ"ת גדול, והם התחייבו להעביר לי את ניהול המועדון נקי מחובות. אני עמדתי בכל דרישות ההסכם, אבל עכשיו הם מצפים ממני שאקח על עצמי את החובות שנוצרו בגלל ניהולם הכושל", אומר מנוביץ' ומוסיף, "אפילו את הדו"ח הכספי החתום של המועדון הם עוד לא העבירו לי".

"אני מרגיש כאילו חפרו לי בור. נתנו לי לאורך כל הדרך מצג שווא, שאם אני מקים קבוצת ניהול חדשה, שאינה קשורה לישנה, אז לא יהיו לה חובות. אחרי פגישה עם היועץ המשפטי של ההתאחדות הובהר לי היטב כי החובות ישארו בעינם, משום שבסופו של דבר מדובר בהפועל פ"ת, ולא בחוב של קבוצת ניהול כזו או אחרת".

מנוביץ', שאמור על פי הסיכום להכין את הקבוצה לעונת המשחקים 2007/08, רחוק מלפצוח במהלכים מקצועיים. "אני לא מוכן שסכומי הכסף עליהם סיכמתי הם ספונסרים יכסו את החובות שהם יצרו, במקום לקדם את הפועל פ"ת. הם ניסו להפיל עלי את החוב כדרך להימלט ממנו. אני אומר, אדרבא, בואו נפרסם גם את ההסכם וגם את הדוחות הכספיים ונראה עם מי הצדק. אם הם לא יעמדו בהסכם ההדדי אני אתבע את רונן אלעד והעמותה על הפרת הסכם והונאה, משום שהם הפרו כל דבר שסוכם. עד שלא תוסדר העברת הבעלות על הקבוצה, איני מתכוון לפתוח בהכנות המקצועיות לעונה הבאה".

את תגובתו של רונן אלעד לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully