וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים

17.5.2007 / 11:51

העוצמה של בארון דייויס, השימוש האלטרנטיבי בכדורסל, בעיטה חופשית קטלנית וסאטירה בריטית במיטבה. הקליפים שעשו את השבוע

לפני שבועיים התחלנו במסורת של קטעי הוידאו המוצלחים של החודש, ואנחנו שמחים לראות את התגובות שלכם לעניין. אם יש לך קטעים מעניינים וטובים שראיתם באיזשהו מקום ברשת - אנא שלחו לנו את הלינק, ונשמח לפרסם, כמובן עם קרדיט לשולח.

5. נערי פוסטר

בסלנג האמריקאי, הטבעה על הפרצוף של שחקן יריב נקראת posterizing.בסרטון הבא יוצגו לכם שני סרטונים מצוינים של "פיסטורים", האחד של בארון דייויס מגולדן סטייט, שלא מפחד מאנדריי קירילנקו, אחד החוסמים הטובים ב-NBA. השני הוא של פליפ מארי מדטרויט, שכמעט דורס למוות את קירק היינריך משיקגו. לא מומלץ לעמוד בדרך.

4. ככה בועטים

הזווית הזו לא ממש קלה לבעיטה ורוב השחקנים יעדיפו להגביה לרחבה. מי שינסה את מזלו בבעיטה לשער, בדרך כלל יהרוג ציפור או שתיים. אנחנו לא מכירים את השחקן הזה, אבל אם ככה יוצאות כל הבעיטות החופשיות שלו, כדאי למישהו באירופה להחתים אותו ומהר.

3. הולכים על המים

הקליפ הבא קצת ארוך, כשתי דקות, אבל עדיין שווה. בסרטון הזה מסבירים לכם כיצד לגלוש על סקייטבורדללא גלגלים על מים. הפעילות הזו, שנקראת "פלובורד", נערכת בבריכה עם גלים מלאכותיים ומשלבת בין גלישת כביש לגלישת מים. התוצאות יכולות להיות מאוד מצחיקות.

2. כדורסל כפי שלא הכרתם

כל ילד יודע איך נראה כדורסל ומה המטרה שלו. כדור כתום שקופץ על הרצפה או על פרקט. הברנש שבתמונה מצא שימוש אלטרנטיבי בכדור, ועל זה בדיוק אמרו חכמים: "ילדות וילדים - אנא, אל תנסו את זה בבית.

1. איך נפלו גיבורים?

סאטירה בריטית נפלאה שיצאה לאחר המונדיאל ועלתה בשבוע שעבר ל-YOUTUBE, ובה לומדים שחקני קבוצה איטלקית כיצד ליצור פרובוקציות ו"להגיב" לכל פעולה של היריב. אחד הסרטונים הגדולים והמצחיקים שעלו לרשת בשנה האחרונה. באחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully