וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "העונה הזו היא כבר הצלחה"

17.5.2007 / 11:12

חואנדה ראמוס היה בעננים אחרי הזכייה של סביליה בגביע אופ"א שני ברציפות. ואלוורדה: "זה היה סיום אכזרי במיוחד עבורנו"

הקרב הכל ספרדי בגמר גביע אופ"א אמש (רביעי) סיפק לנו את אחד המשחקים הדרמטיים ברחבי אירופה בשנה האחרונה. מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, סביליה, הובילה פעמיים, אבל אספניול העיקשת לא ויתרה והצליחה להשוות פעמיים, כשהשער השני מגיע ארבע דקות לסיום ההארכה, כשהקטלונים בקושי עמדו על הרגליים אחרי ששיחקו מרבית המחצית השנייה וההארכה בעשרה שחקנים. בדו קרב הפנדלים בסיום התעלה אנדראס פאלופ, שוער סביליה, עם שלוש הצלות גדולות, שהעניקו לקבוצה האנדולסית את הגביע זו השנה השניה ברציפות, הישג שרק ריאל מדריד הגדולה של אמצע שנות השמונים רשמה לפניה.

"זה סיפוק עצום לזכות בגביע הזה", אמר בסיום מאמן סביליה, חואנדה ראמוס. "אני חושב שהיינו עדיפים על אספניול, כי יצרנו יותר מצבים ושלטנו במשחק. עם זאת, הם היו יריבים מצוינים, ושיחקו מצוין אחרי שהורחק להם שחקן. ברגע שמגיעים לפנדלים זה כמו לוטו, אבל אני מאמין שהנסיון שלנו מהעונה שעברה עזר לנו לנצח".

"הזכייה הזו תוריד לנו משקל עצום מהגב, והיא תעזור לנו בהחלט במאבק שלנו בליגה ובגביע. זו היתה שנה מופלאה עבורנו, והניצחון הוסיף לנו המון אופטימיות, עכשיו נראה אם אנחנו מסוגלים להביא תואר נוסף למועדון".

שברון לב נוסף באספניול

בצד המפסיד נשפכו המון דמעות. ההפסד הכואב בפנדלים הזכיר לאוהדים הוותיקים של אספניול את אותו ערב שחור בלברקוזן, שם שמטה קבוצתם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון בגמר גביע אופ"א של 1988, רק כדי להפסיד בבעיטות מהנקודה הלבנה. המאמן ארנסו ואלוורדה, שהיה באותו גמר שחקן בקבוצה, חש על בשרו פעם נוספת את האכזבה בגמר האירופי: "ההיסטוריה של אספניול נמשכת באותו אופן כמו בעבר", הוא אמר בסיום המשחק אמש. "זה היה סיום אכזרי במיוחד עבורנו, אבל אנחנו יכולים לחזור הביתה עם ראש מורם. סיימנו את המפעל ללא הפסד וניצחנו 11 מתוך 15 המשחקים שלנו. אחרי שער השוויון השני שלנו הייתי משוכנע שננצח, ואני חושב שהשחקנים שלי היו פנטסטיים. אם היינו צריכים להפסיד, אני מעדיף להפסיד ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully