וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברטדורס: גרמיו עומדת לעוף

17.5.2007 / 10:34

הברזילאים הפסידו 2:0 באורוגוואי לדפנסור ספורטינג. בוקה חילצה תיקו 1:1 ביתי מול אלופת פראגוואי, קלוב אמריקה וסנטוס נפרדו ב-0:0

דפנסור ספורטינג האורוגוואית עשתה הלילה (חמישי) ציד משמעותי לקראת העפלה לחצי גמר גביע הליברטדורס, לאחר שגברו 0:2 על גרמיו במשחק הראשון ברבע הגמר במונטובידאו.

שני שערי נגיחות של גונזאלו סורונדו (11) ו-וויליאמס מרטינז (35) העניקו לדפנסור את הניצחון על הברזילאים, למרות ששיחקו בעשרה שחקנים כל המחצית השנייה.

גרמיו, מחזיקי הגביע ב-1983 וב-1995, יתקשו מאוד בגומלין בפורטו אלגרה, גם בגלל הרחקתו של החלוץ דייגו סוזה אחרי שריקת הסיום.

במשחק נוסף שנערך הלילה נפרדו קלוב אמריקה (מקסיקו) וסנטוס (ברזיל) ב-0:0 באיצטדיון האצטקה במקסיקו סיטי. אמריקה שיתפה בעיקר שחקני הרכב שני, אחרי ששיחקו יומיים לפני זה בחצי גמר הפלייאוף המקומי מול יריבתם המושבעת גוואדלחארה.

בוקה ג'וניורס חילצה תיקו ביתי מול ליברטד, אלופת פראגוואי, כשסיימה בתיקו 1:1 מאכזב בבומבונרה. בדקה ה-64 הארגנטינאית, זוכת המפעל חמש פעמים, יכלה לעלות ליתרון אבל ריקלמה החמיץ פנדל. טעות חמורה של השוער קראנטה, שניסה להדוף מעל לשער אבל הכניס את הכדור לשערו הוא, העלתה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-82 עם שער של מרטינז. בדקה ה-88 נמשכה הדרמה, כששער חוקי נפסל לפראגוואים. בתוספת הזמן היה זה אל לוקו מרטין פאלרמו שהשווה, והשאיר לבוקה סיכוי בגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully