וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה נתנה, סן אנטוניו לקחה

17.5.2007 / 8:20

פיניקס נלחמה, אבל בסיום לא הצליחה להתגבר על חסרונו של אמארה, והפסידה 88:85 לספרס, שעלו ל-2:3. ניו ג'רזי צימקה ל-2:3

סן אנטוניו עשתה הבוקר (חמישי) צעד משמעותי לקראת ניצחון בסדרה מול פיניקס, לאחר שניצחה 85:88 את הסאנס המוכים, עלתה ליתרון 2:3 ותארח את המשחק השישי בשבת לפנות בוקר בניסיון לסגור את הסיפור. פיניקס הלוחמת הצליחה להוליך לאורך רוב המשחק, אבל בדקות האחרונות נגמר הכוח לשחקניו המותשים של ד'אנטוני, שלא הצליחו להתגבר על חסרונם של אמארה ודיאו, שכזכור, הושעו מהמשחק בגלל שיצאו משטח הספסל בזמן תגרה. אבל בינינו, מה זה משנה, העיקר שהיום נשמר הסדר ליד הספסלים, וסטו ג'קסון וחבריו יכולים לישון בשקט.

ואי שם במזרח, ניו ג'רזי הוכיחה הלילה שהיא עדיין לא מוכנה להיפרד מהפלייאוף, אחרי שניצחה את משחק מספר 5 בקליבלנד 72:83, צימקה את הסדרה ל-2:3 והראתה שהשמועות על מותה היו מוקדמות.

נתראה במשחק השישי

פיניקס - סן אנטוניו 88:85 (הספרס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

המשחק נפתח באווירה חמה מצד הקהל בפיניקס, שהניף שלטים עם הכיתוב "תישרף שטרן", "שטרן וסטו המלוכלכים" ו"שחררו את אמארה". הקומישינר אמור היה להגיע למשחק, אבל לאור הסערה הציבורית הוא ביטל את הגעתו.

שתי הקבוצות ידעו כמה חשוב המשחק הזה, כיוון שב-83 אחוז מהסדרות שהיו ב-2:2 ניצחה הקבוצה שלקחה את המשחק החמישי. פיניקס פתחה את המשחק עם הרבה אמביציה והגנה קשוחה, והצליחה להפתיע עם יתרון מוקדם. קורט תומאס נלחם מתחת לסלים עם דאנקן, נאש הנהיג על כל המגרש, ופיניקס הובילה בסיום הרבע 13:24 ו-33:44 במחצית, שני שיאים שליליים מבחינת תפוקת נקודות לספרס העונה.

אבל ככל שחלפו הדקות ניתן היה לראות איך הכוח אוזל מהרגליים של שחקני פיניקס, בעוד בדקות הסיום סן אנטוניו חשפו את כל הניסיון כשידעו לנצל את השמירה הכפולה על דאנקן, ומצאו את שחקני החוץ חופשיים לשלשות מכריעות (פתחו עם 3 מ-17 מאחורי הקשת, אבל קלעו 5 מ-6 השלשות האחרונות). מי שבא לביקור (נדיר, אבל בזמן הנכון) בסדרה הוא מאנו ג'ינובילי, שקלע 26 גדולות, כולל כמה שלשות חשובות שהובילו את המהפך ברבע האחרון.

ברוס לי בואן השחיל שלשה גדולה 36 שניות לסיום שקבעה 81:84 לסן אנטוניו, שהיה היתרון הראשון שלה במשחק מאז 10:11 ברבע הראשון. זו אולי הייתה המכה הכואבת ביותר שפיניקס חטפה בסדרה מבואן. הסאנס הובילו כבר ב-16 הפרש בשיא ו-71:79 חמש דקות לסיום, אבל קשה להחזיק 48 דקות עם רוטציה של שישה שחקנים.

"אי אפשר להיות רגוע בסדרה הזאת לשנייה אחת", אמר ג'ינובילי, שהתגבר על פתיחה רעה וקלע 15 מה-26 שלו ברבע האחרון, "אנחנו שמחים על הניצחון שלנו כאילו סטודמאייר שיחק". טים דאנקן רשם 21, 12 ו-5 חסימות. מייקל פינלי הוסיף 13.

שון מריון קלע 24 וקלט 17, אבל תרם רק 4 במחצית השנייה. קורט תומאס נתן את הנשמה בהגנה, וסיים עם 15 ו-12, נאש הוסיף 19 ו-12, ובפיניקס מקווים שהכוכבים שלהם לא שחקו את עצמם יותר מדי.

דאנקן קלע 21 וקטף 12, אבל נעצר ברבע השלישי עם הדאבל טים של הסאנס. פינלי הוסיף 13, טוני פארקר 11.

משעמם, מגעיל, אבל ניצחון

קליבלנד - ניו ג'רזי 83:72 (הנטס צימקו ל-3:2 בסדרה)

ג'ייסון קיד סיים עם 20 נקודות, והוביל את קבוצתו ליתרון מפתיע בקלילותו של 22 הפרש במהלך הרבע השלישי. הרבע האחרון, לעומת זאת, הזכיר לנטס למה הם בפיגור בסדרה, כשקלעו רק 6 נקודות ב-12 הדקות האחרונות, עם 1 מ-15 מהשדה ו-4 מ-10 מהקו. "הרבע הרביעי לא היה יפה", הודה קיד, "אולי כי שתי הקבוצות היו לוהטות בהגנה".

הבעיה שגם קליבלנד, שקיוותה לסגור את הסיפור בבית, סבלה מרבע אחרון גרוע, עם 3 מ-17 ו-13 נקודות בסך הכל. הקאבס שקשקו מפחד כשלברון ג'יימס עזב את הפרקט בצליעה עם קרסול כואב. זו לא הייתה הדאגה היחידה של כוכב קליבלנד (שסיים עם 20), שהתבשר שבת זוגו ההרה חשה ברע ונאלצה להתפנות לבית החולים במחצית המשחק. אילגאוסקס הוסיף 16 לקאבס, שסבלו מערב רע של לארי יוז, שנאבק מהשדה עם 3 מ-17.

"אנחנו קבוצה ותיקה, והיינו במצב הזה לפני", אמר קיד בסיום, שנעזר ב-15 נקודות של ריצ'רד ג'פרסון, 14 של מיקי מור ו-12 של וינס קרטר (שהוסיף 10 אסיסטים), "כולם התעלו בנקודה מסוימת במשחק. הרבע האחרון היה מכוער, אבל לא ניקח אותו איתנו למשחק השישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully