וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגל: "אני לא מאיים על המאמן"

17.5.2007 / 12:40

גיורא שפיגל מרגיע את יוסי מזרחי, וחולם להפוך את בית"ר למועדון אירופי. זנדברג ויתר על חתימה בשפילד יונייטד שירדה לליגה השניה באנגליה

גיורא שפיגל כבר קרוב מאוד לתפקיד בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, ובראיון לגלי צה"ל הוא חושף קצת ממשנתו לקראת העונה הבאה של האלופה הטרייה, וגם לקראת העונות שמעבר לכך: "ראשית אני עוד לא חוזר לעניינים, כי הדברים עוד לא מסוכמים, ולא טוב לדבר על תינוק לפני שהוא נולד. אני חסיד גדול של אנשים שלא נעולים על דבר אחד בחיים שלהם, עשיתי הרבה דברים בכדורגל, בשנים האחרונות שיניתי קצת כיוון וטיפלתי בדברים אחרים, אבל האהבה לכדורגל נשארה. לא עשיתי שום תכניות בשלב הזה, כי העסק עדיין לא נחתם. אני מניח שברגע שאלי ארזי יתפנה להקדיש זמן למפגש איתי ניפגש ונשב על הדברים".

"אני לא רוצה לאמן, אמרתי את זה ברור מאה פעמים. אין לי עניין בלרדת לדשא ולאמן. מנג'ר על זאת מילה שאפשר למחוק. אני מאמין שהמטרה תהיה יותר אסטרטגיה של מועדון ופחות פרטים. גם להתעסק בפרטים מקצועיים אבל בלי להתערב. אני חסיד גדול שאנשי מקצוע ידברו על אנשי מקצוע ולא עם עסקנים. אני נגד פיטורי מאמנים שהם תחת הסכם, אני חושב שזה לא נכון ולא בריא. כך שכל השמועות וכל העצות שיוסי מזרחי קיבל מהחברים שלו אין להן בכלל תוקף. לא שוחחתי עם יוסי מזרחי, הוא ילד גדול ואני לא רוצה להכריח אותו לעשות משהו שהוא לא רוצה. אני מכבד את הרצונות ואת החשיבה שלו".

"מה שצריך לעשות במועדון כמו בית"ר זה יותר לחשוב על האסטרטגיה. נכון שלליגת האלופות צריך להתכונן ולחלום על העפלה לשלב הבתים, אבל מה יהיה בשנה הבאה? ובשנה שאחריה? הקבוצה הזאת צריכה להמשיך להתקדם, וצריך להפוך אותה למועדון אירופי. זאת ראייה יותר אסטרטגית. המטרה כשבונים מערכת בסדר גודל כזה כמו של בית"ר כדי שתהיה מערכת אירופית לכל דבר, רצוי שכולם ירגישו טוב. לפעמים אפילו שהאפסנאי לא מרגיש טוב המערכת לא מתפקדת".

"כל החלטה שהוא יקבל תהיה טובה מבחינתי. אני חושב שהתפקיד שלי נועד לעזור למאמן ולא לאיים עליו. מדי פעם עסקנים נוטים לקבל החלטות לא כל כך נכונות כי הם לא מבינים מספיק, כך שעדיף לאנשי מקצוע לעבוד מול אנשי מקצוע. המטרה היא שכולם יהיו רגועים והעבודה תהיה מקצועית, רגועה, החלטית ועם חזון. גם אם קבוצה מגיעה לליגת האלופות ואז נופלת, אז אין לה עתיד".

לגבי אופציית חזרתו של לואיס פרננדז לטדי אמר שפיגל: "אני לא שמעתי שלואיס פרננדז רוצה לחזור. צריך לתת לדברים לקרות. אני חושב שפרננדז הוא מאמן טוב, וגם יוסי מזרחי הוא מאמן טוב. מאמן בסדר גודל של פרננדז, שהוא מאמן גדול, יכול בהחלט לעשות דברים טובים בבית"ר ולכדורגל הישראלי בכלל. לא שוחחתי איתו, אבל אני חושב שהליגה הספרדית היא קצת יותר אטרקטיבית מהליגה הישראלית אבל אני לא נכנס לשיקולים של לואיס".

לגבי השמועות על הגעה אפשרית של יוסי בניון לבית"ר: "אני חושב שיוסי בניון הוא הכישרון הגדול ביותר שצמח כאן בשנים האחרונות. אני בהחלט יכול להבין אותו אם הוא רוצה לחזור לארץ".

שפילד ירדה ליגה, זנדברג ויתר על החוזה (משה בוקר, הארץ)

מיכאל זנדברג החליט לוותר על חתימה בשפילד יונייטד, לאחר שסיכם כבר עקרונית את תנאיו במועדון תמורת חוזה של כ-600 אלף דולר לעונה. העובדה שהקבוצה ירדה בשבת מהפרמייר-ליג הובילה את קשר בית"ר לוותר על החוזה.

"כרגע זה כבר לא רלוונטי", הסביר אתמול זנדברג. "חוץ משפילד יש דיבורים עם עוד כמה קבוצות באנגליה, אבל אני עדיין צריך להשתתף בשני המשחקים הבאים של הנבחרת כדי לקבל אישור עבודה באנגליה". דייויד אבו, שמנסה לשדך בין השחקן לקבוצה בריטית הוסיף: "זנדברג לא רוצה לשחק בליגה השנייה ולכן זה ירד מהפרק. יש לו שם טוב ואני מאמין שנצליח לסגור חוזה טוב בעונה הבאה".

יוסי בניון, היה אמור לחתום במנצ'סטר סיטי, אולם פיטורי המאמן סטיוארט פירס טירפדו את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully