וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל: "מי שאוהב רק גולים לא אוהב כדורגל"

לי בוץ

16.5.2007 / 18:53

אבי יחיאל מסביר למה מכבי ת"א כבשה כל כך מעט העונה: "השנה היתה לנו קבוצה יותר טקטית והגנתית, אבל זה גם כדורגל"

מכבי תל אביב תפגוש (ראשון, 20:50) את בית"ר ירושלים במחזור הלפני אחרון של העונה. אבי יחיאל אומר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו, גם על מנת להבטיח את המקום השני וגם כי זו הזדמנות טובה בשבילנו לנצח את בית"ר העונה, שזה דבר שעוד לא עשינו. זה אתגר חשוב ויהיה משחק מעניין. אני מקווה שהוא יהיה גם טוב ויפה ונהיה טיפה יותר משוחררים ואז הקהל יהנה".

על מאבק הכוחות בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות אמר יחיאל: "צריך להרגיע את הרוחות, אני מקווה שהמשחק יעבור בשלום מהבחינה הזאת. אפשר להנות גם בלי לעשות מהומות. חוץ מהתקרית של השבוע שעבר, הייתה עונה טובה".

יחיאל התבקש לסכם את העונה הצהובה ואמר: "בסך הכל כולם רוצים לצאת לחופשה וללכת הביתה שמחים, זו עונה מוצלחת של מכבי תל אביב. זו היתה שנת התאוששות ושיקום אחרי העונה שעברה שהיתה רעה מאוד מבחינתנו, התחלנו את העונה בצורה לא טובה עם הרבה חוסר ודאות וחוסר ביטחון. אם מסתכלים על התהליך שעברנו, הצלחנו לייצב את הקבוצה ואם נשיג את המטרה לסיים במקום השני נוכל להיות מרוצים. הקבוצה הייתה משעממת אולי מבחינה התקשורתית כי לא היו תקריות כמו בשנים עברו, לא נזרקו שחקנים, לא השמתשו בסמים ולא הוחלפו מאמנים אז מהבחינה הזו היה שקט. השנה היתה לנו קבוצה יותר טקטית והגנתית, אבל זה גם כדורגל".

על דלות השערים של קבוצתו אומר יחיאל: "מי שבאמת אוהב לראות כדורגל נהנה לראות משחק הגנה טוב וקבוצת הגנה ממושמעת, מי שאוהב לראות רק גולים ושכל משחק ייגמר רק 3:4 כנראה לא באמת אוהב כדורגל. אנחנו בנינו את האופי של עצמנו וזה מה שיצא עם חומר השחקנים שלנו, ככה התגבשנו, זו התפיסה שלנו ואני מקווה שבעונה הבאה נוכל להביא את אותו משחק הגנה טובה ולשלב אותו עם יותר שערים כדי שכולם ייהנו. אני לא חושב ששיחקנו כל כך רע העונה, בטח שלא בחצי השני שלה. בתחילת העונה היו לנו משחקים משעממים ואפשר להגיד שלקחנו נקודות בכוח ובצורה לא מרשימה אבל בחצי השנה האחרונה השתפרנו".

על השנה הבאה אמר יחיאל: "אם נהיה מספיק טובים ובתחילת העונה נרגיש שיש לנו את הכלים להתמודד, לא תהיה לנו שום בעיה להגיד את המילה אליפות. השנה לא ידענו איך להגיע לעונה הזאת, עברנו טראומה רצינית בשנה שעברה ולא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים, כך שזה לא היה רציני מבחינתנו לחשוב על אליפות. בשנה הבאה נדע יותר, ואנחנו מכירים אחד את השני טוב כך שאם נתחזק כמו שצריך נוכל לרוץ לאליפות".

פרט לחמשת שחקני הנבחרת הצעירה - עומר פרץ, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, אורי שטרית ושירן ייני, סגל השחקנים המלא עמד הערב (רביעי) לרשותו של המאמן אלי כהן. החמישה יחזרו להתאמן בקרית שלום מחר (חמישי) לאחר שיסיימו את שליחותם בנבחרת הלאומית הצעירה.

* יחיאל אקשטיין, נשיא "קרן הידידות", שתורמת מדי שנה 50 מיליון דולר לפרוייקטים בישראל, הגיע לביקור בקרית שלום ומתעתד לתרום 3 מיליון דולר למחלקות הנוער של מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully