וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע אין אישור לקיום המשחק בין נתניה להכח

רומן רוזנבלט

17.5.2007 / 9:16

נציגי נתניה כועסים על דרישת המשטרה להותיר את יציע 4 ריק, ומסרבים לחתום על האישור. הקבוצה מפצירה באוהדים לא לפלוש לדשא

מכבי נתניה ערכה אתמול (רביעי) אימון לקראת המשחק מול הכח בשבת, כשלאחריו נסעו השחקנים לארוחה המסורתית במסעדת "ספגטים". נכון להיום, עדיין אין התקדמות במגעים בין המשטרה לקבוצה בנוגע לדרישה להותיר את יציע 4 ריק בעת המשחק ועוד מספר פרטים, כאשר מחר אמורה להתקיים פגישה מכרעת בין נציגי הצדדים. בעקבות המצב שנוצר, הכעס של הקבוצה גורם לכך שנציגיה אינם מוכנים, נכון להיום, לחתום על מסמך האישור בו דורשת המשטרה שיציע 4 יהיה ריק. משמעות הדבר היא שעל הנייר, כרגע אין אישור לקיום המשחק, עד שלא תושג פשרה בין הצדדים. בקבוצה מקווים שמחר תושג פשרה והמשחק יתקיים.

כחלק מהניסיון להוריד את מפלס הלחץ לקראת המפגש עם המשטרה היום (חמישי), פנו בהנהלת נתניה ישירות לאוהדים מעל דפי האתר הרשמי של המועדון, בבקשה לא לפרוץ לדשא במשחק בשבת, כשהעובדה כי הדבר עלול לגבות פגיעה פיזית וכן פגיעה בקבוצה (הורדת נקודות) מודגשת במיוחד. בין היתר נכתב בהודעת המועדון לאוהדים: "אוהדים יקרים, אנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה להימנע מפריצה לכר הדשא בשבת, במהלך ולאחר המשחק מול הכח רמת גן. מעבר לעובדה כי מדובר בעבירה פלילית, פריצה שכזאת עלולה לגרום ללחצים מיותרים על השערים והגדרות, וחלילה אף לפגיעה בכם אוהדי הקבוצה. רק לפני כשבועיים ראינו בטדי את המאורעות הנוראים בעת שניסו אוהדי בית"ר י"ם להיכנס לדשא ואת התוצאות מכך. זכרו כי כניסה לדשא עלולה לגרום להפסד טכני ואף להורדת נקודות לקבוצה שכולנו רוצים בהצלחתה. אנא עזרו לנו לסיים את העונה בצורה ראויה".

אם שחקני נתניה היו זקוקים לעוד סיבה למוטיבציה לסיים במקום השלישי, אז זו מגיעה בדמות מענק המיקום של ההתאחדות, שעומד על סכום לא מבוטל של 2,250,000 ש"ח. במידה והקבוצה תסיים במקום השני, הסכום יהיה 2,700,000 ש"ח ובמידה ותסיים במקום הרביעי תזכה ב-1,800,000 ש"ח.

בנוגע להמשך דרכו של מזואה אנסומבו בנתניה אין כל התקדמות. השבוע הייתה אמורה להתקיים פגישה בין נציגי המועדון, סוכנו של השחקן והקבוצות שמחזיקות בכרטיסו, אך זו לבסוף לא התקיימה. היא עשויה להתקיים בשבוע הבא. לשחקן ממשיכות לזרום הצעות, כשהרצינית שבהן מגיעה מקרית שמונה.

עדכון ראשון: 16.5.07 16:27
עדכון אחרון: 17.5.07 9:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully