וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות של פרננדס

אסף שקד

16.5.2007 / 14:32

מאמן בטיס עשוי לחזור לבית"ר אם יובטחו לו חוזה רב שנתי, השקעה בבית וגן ובלעדיות בקביעת הסגל. מגמה: להפוך את מזרחי לעוזרו

לואיס פרננדס עושה קולות של חזרה לבית"ר ירושלים. בימים האחרונים הפך שמו של מאמן ריאל בטיס למועמד המוביל לתפוס את מקומו של יוסי מזרחי, שלא ימשיך בעונה הבאה. היום (רביעי) אמר פרננדס בשיחה מספרד: "לא החלטתי עדיין שום דבר לגבי העונה הבאה, בטיס רוצים שאני אמשיך כאן, אבל רק בשבוע הבא אקבל החלטה סופית. בית"ר ירושלים? אני אוהב את המועדון הזה ומתגעגע לאוהדים, אבל כרגע אין לי כוונה לדבר על זה, ומה שיש לי לומר אומר בשבוע הבא".

מקורביו של המאמן בארץ כבר מכינים את הקרקע לנחיתה המחודשת: "לואיס עדיין לא סיכם בבית"ר", אומר אחד מאנשי סודו של המאמן, "אבל נעשתה אליו כבר פנייה והיו גישושים מצד ארקדי גאידמק לגבי אפשרות שהוא יחזור לארץ. אני מאמין שבשבוע הבא התמונה תהיה יותר ברורה, אם אתה שואל אותי הסיכויים שהוא יגיע לארץ שווים לסיכויים שהוא לא יגיע לכאן בסופו של דבר".

לוואלה! ספורט נודעו תנאיו של המאמן לחזרה, כשמעל לכל הוא דורש חוזה רב שנתי, כנראה לשנתיים או שלוש עונות. כמו כן מתעקש המאמן על שיפוץ מאסיבי של תנאי מתקן בית וגן, הקמת מתקנים וחדרי כושר נוספים, הבאת עוזר מאמן מחו"ל ובלעדיות מוחלטת על בחירת השחקנים, כשבין היתר עלה שמו של ג'רום לרואה כאפשרות ריאלית לחזרה.

גם בבטיס מתכוננים ליום שאחרי פרננדס, בתקשורת הספרדית צויין ביממה האחרונה כי ישנה אפשרות סבירה שהמאמן הצרפתי לא ימשיך בקבוצה עונה נוספת למרות ההצלחה שלו בה, ובמידה שהוא יעזוב ישנם מספר מאמנים שמועמדים לתפוס את מקומו. יוסי מזרחי טרם קיבל הודעה רשמית על כך שסיים את דרכו במועדון, משום שגאידמק מתכוון להציע לו להישאר במערכת בתפקיד אחר, לא כמאמן. במידה שפרננדס אכן יגיע, למזרחי יוצע תפקיד עוזר המאמן או המאמן על הקווים, במתכונת שבה עבדו אשתקד הצרפתי וגיא עזורי.

אלברמן ינוח, רמאליו במקומו

לאחר יומיים של חופש חזרה הבוקר (רביעי) בית"ר לאימונים, לקראת המשחק ביום ראשון בבלומפילד מול מכבי ת"א. למרות העובדה שהמשחק לא אמור לשנות כלום, במשרדי הכרטיסים נרשם ביקוש גדול ליציעי הקבוצה, וההערכה היא כי כ-6,000 אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו למשחק. כבר היום הודיעו משרדי הכרטיסים על חלוקה מסודרת לאוהדי בית"ר ירושלים. מי שרכש כרטיסים במשרד "לאן", צריך להגיע לקופות בהיכל נוקיה, ומי שקנה ב"בן-נאים", צריך להגיע לקופות באצטדיון ר"ג.

הקשר האחורי גל אלברמן החמיץ את האימון וייעדר מהמשחק, גם בגלל שהוא סוחב חמישה צהובים. השחקן, שהוחלף במחצית השנייה מול הפועל ת"א, סובל ממתיחה בשריר והצטווה לנוח כארבעה ימים. מי שצפוי לתפוס את מקומו של אלברמן בהרכב הוא הברזילאי, ז'וזה רמאליו. גם שחקני הנבחרת הצעירה, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי ועמית בן-שושן, לא נכחו באימון וישובו מחר לאימונים בבית"ר.

טיבריוס דראו שוב משתולל

טיבריוס דראו מתחיל להרגיש כי סופו בבית"ר ירושלים קרב, והיום במהלך האימון שערכה הקבוצה הוא השתולל, צעק על השחקנים שלטעמו העבירו את האימון באווירה קלילה מדי. המומחה לפיזיות התעצבן על השחקנים ונטש את מתחם האימונים. לפני שעזב אמר: "אני עם בית"ר גמרתי, אני לא חוזר לפה יותר". בכל מקרה בקבוצה כבר הגיעו להחלטה לפני מספר שבועות שבלי קשר לזהות המאמן הבא, דראו לא יהיה בעונה הבאה בקבוצה.

קבוצת הבנות של בית"ר עלתה מהליגה הלאומית לליגת העל. סמי מלכה, שחקן העבר של הקבוצה, מאמן את הבנות ובעונה הבאה מתכוונים בבית"ר להשקיע בהן כספים רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully