וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מנסה להוציא פטור מהקופה אמריקה

16.5.2007 / 13:17

אמר: "לעומס, השפעה על תפקודי". קרספו מתחנן להשתתף. גוטי מבקר את התקשורת. אנצ'לוטי: "אשלב את קאקא, רונאלדו, רונאלדיניו ושבצ'נקו יחד"

האם רונאלדיניו עם הלשון בחוץ, כבר בשלהי העונה של ברצלונה? ההתאחדות הברזילאית הודיעה אתמול (שלישי) כי הפנומן ביקש לא לקחת חלק במשחקי הקופה אמריקה כי הוא עייף. "לא יכולתי לנוח במשך תקופה ארוכה, ויש לעומס השפעה על תפקודי המקצועי בברצלונה, ובמיוחד בנבחרת הלאומית. תמיד הפגנתי סיפוק וחוש אחריות כששירתתי את ברזיל בקריירה שלי, וללבוש את החולצה הצהובה זה עבורי ביטוי לגאוותי ואהבתי במולדתי", כתב רונאלדיניו במכתב הרשמי ששיגר להתאחדות.

"רונאלדיניו ביקש מהצוות הטכני של הנבחרת שלא להגיע לקופה אמריקה, משום שהוא תשוש ומרגיש צורך עז לקחת חופש", אמרה ההודעה הרשמית של ההתאחדות. בקשתו של רונאלדיניו מצטרפת לזו של קאקה, אשר ביקש אף הוא להישאר מחוץ לסגל נבחרת הסמבה, למרות רצונו של המאמן דונגה, שאמר כי הוא צריך אותו.

דונגה, שכבר בא בעבר לקראתו של רונאלדיניו בכך שלא שיתפו כשחקן פותח במשחקי הנבחרת, אמר שכוכב בארסה לא יזכה ליחס מיוחד. בקשתו של רונאלדיניו מחזקת את מבקריו במולדתו, אשר טוענים כי הוא משקיע את כל מרצו בברצלונה וזונח את הנבחרת. הקופה אמריקה יפתח ב-26 ביוני בונצואלה, ויסתיים ב-15 ביולי. ברזיל תתמודד בקופה אמריקה עם מקסיקו, אקוודור וצ'ילה.

ההזדמנות האחרונה של קרספו

את ההבדל בין כוכבי העל הברזילאים, לאלה הארגנטינאים, אפשר למצוא בתחינתו של הרנן קרספו לקחת חלק בקופה אמריקה. חלוצה של אינטר אמר אמש (שלישי) שהוא מאוד מקווה שיקראו לו לשרת את הנבחרת בטורניר היוקרתי, בו לא השתתף מעולם. "הייתי מאוד רוצה לשחק בקופה, כי זו האפשרות האחרונה שלי", אמר החלוץ בן ה-31. "זה חשוב לי מאוד כי בזכות ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי עוצבה היסטורית הכדורגל של דרום אמריקה. כאוהד חגגתי את הזכיות, אך כמקצוען, מסיבה זו או אחרת, לא השתתפתי בטורניר".

קרספו מצוי לאחרונה בכושר נפלא, וכבש עבור הנראזורי 14 שערים בסרייה A מתחילת העונה. "חוץ ממדליות אולימפיות (זהב ב-2004 וכסף ב-1996) עם הנבחרת, זכיתי בתארים רק עם קבוצות". ארגנטינה תתמודד בשלב הבתים מול קולומביה, פראגוואי וארצות הברית. הפעם האחרונה שהניפה ארגנטינה את הגביע היתה בשנת 1993.

הפסיכולוגיה של גוטי, ההתרגשות של מצלדר

גוטי מאוד לא אהב את צליבתה של ברצלונה על ידי התקשורת הספרדית, אחרי התיקו עם בטיס (1:1). "ברצלונה צריכה תוצאה אחת טובה כדי להאמין שוב בעצמה, ואין כמו ניצחון על אתלטיקו מדריד כדי לחזור לעצמך. הם קבוצה גדולה ואני בטוח שהם ייאבקו על האליפות עד הרגע האחרון".

גוטי יודע מה עובר על שחקני ברצלונה. לאורך כל העונה ריאל מדריד נקטלה על ידי מושכי העטים ויושבי הטריבונות בספרד, אך אף על פי כן היא ידעה לשמור על קור רוחה ולהעפיל לראשות הטבלה. "הם פתחו את העונה עם הרבה ביטחון והוא נפגע, אבל ראיתי אותם נגד בטיס והם שיחקו נהדר". עכשיו כל פרשני ספרד יתעמקו בשאלה, האם זו פסיכולוגיה בגרוש, דברים כנים או רצון להדליק יריבה מושבעת אחרת, אתלטיקו, לקראת המחזור הקרוב.

מי שיגיע לסיר הלחץ של בירת ספרד הוא הרכש החדש של ריאל מדריד, כריסטוף מצלדר. "לא אשכח את הזמן שביליתי בבורוסייה דורטמונד, אבל אני שמח מאוד על השינוי. אני מתרגש לקראת ההכרזה הרשמית וטקס ההצגה כשחקן ריאל מדריד". מצלדר היה נרגש מהניצחון של קבוצתו הנוכחית על שאלקה (0:2), ניצחון שפגע בסיכוייה של היריבה המושבעת לזכות באליפות. "הסתכלתי על האוהדים וזה היה מרנין. הקטע הקשה עוד לפני".

חדשות נוספות:

* שמועות באיטליה מספרות כי בצל ההכנות לגמר ליגת האלופות, ישנם דיבורים שמאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי קיבל גישושים מצד ברצלונה בקשר לעונה הבאה. המועדון הקטלוני עובר חצי עונה נוראית, וייתכן שפרנק רייקארד ימצא את עצמו מחוץ לקמפ נואו בקיץ. בזמן הדיבורים על בארסה, התראיין אנצ'לוטי לקוריירה דלו ספורט, לו אמר שאם יוחתמו רונאלדיניו ואנדריי שבצ'נקו, הוא ישלב אותם באותו הרכב עם קאקה ורונאלדו.

* ויקטור מונייז מאמן פאנתנייקוס פוטר מהקבוצה, כך לפי מקורות בלתי רשמיים. מונייז התמנה רק לפני כשבעה חודשים, באוקטובר 2006, אך בעקבות הכשלונות נחתך מבעוד מועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully