וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הסתבך עם כחולי המדים

16.5.2007 / 13:10

לא אלה שאתם חושבים: המאמן נעצר כי הפריע לשוטרים לקחת את כלבו להסגר. בארטון נעצר בחשד שהיכה אדם. דרבי תפגוש את ווסט ברומיץ' בגמר הצ'מפיונשיפ

על הרזומה הבעייתי של קשר מנצ'סטר סיטי, ג'ואי בארטון, יודעת כבר כל הפרמייר ליג. הקשר בן ה-24, שכבר תחב בעבר סיגר לעינו של השחקן ג'יימי טנדי, נעצר על ידי משטרת אנגליה בחשד לתקיפה. בארטון נחשד כי היכה ב-1 במאי את חברו לקבוצה אוסמאנה דאבו במתקן האימונים של סיטי. הקשר הצרפתי בן ה-30 אושפז בבית החולים עם פגיעות קשות בעיניו ובאפו. דובר משטרת מנצ'סטר סיפר שבארטון שוחרר בערבות עד ה-11 ביולי, בהנחה שעד אז תושלם החקירה.

בספטמבר 2006 חשף בארטון את אחוריו אל עיניהם של אוהדי אברטון במסגרת חגיגותיו הפרטיות, אחרי שער שוויון דרמטי שכבשו סיטי. בתחילת החודש סיטי הודיעה כי היא מוכנה לשחרר את השחקן תמורת 5.5 מיליון ליש"ט. עד עכשיו, אין קופצים רבים.

מי הוציא את הכלב החוצה?

אם כבר מדברים על משטרה וחקירות, אז הנה עוד איזו אנקדוטה נחמדה, כי מסתבר שפרשיות וז'וזה מוריניו מתחברים לא רק על הדשא. משטרת לונדון הגיעה לביתו של מאמן צ'לסי כדי לקחת את כלבו האהוב להסגר. למה? המשטרה חושדת שמוריניו הוציא את כלבו מחוץ לאנגליה והחזירו ללא אישור. הסקוטלנד יארד, לא פחות, אישרו שמהלך זה של מוריניו מנוגד לחוק בעלי החיים הבריטי משנת 1981.

אתם חושבים שמוריניו ישתוק כש"וופי" החמוד נלקח לנגד עיניו? הפורטוגלי חם המזג התווכח עם השוטרים, ונעצר. "אדם בן 44 נעצר בשל הפרעה לשוטר במילוי תפקידו", התנסחה ביובש משטרת לונדון, "מאוחר יותר הוא שוחרר לביתו". איך הוא יתרכז עכשיו בגמר הגביע מול מנצ'סטר יונייטד, איך?

חדשות נוספות:

* סטיב קופל, מאמן רדינג, נבחר למנג'ר השנה בפרמיירליג. הרויאלס לא התמהמו וכבר החתימו את קליף סיסה, שחקנה בן ה-22 של בואבישטה, על חוזה לשלוש שנים.

* ניל וורנוק התפטר ממשרת האימון של שפילד יונייטד, שלושה ימים בלבד אחרי שירד איתה לליגה השנייה.

* דרבי עלתה לגמר הפלייאוף של הצ'מפיונשיפ. אחרי שניצחה במשחק הראשון את סאות'המפטון, דרבי קאונטי הגיעה לביתה חדורת ביטחון כי תעלה שלב. היא הצליחה במשימה, אבל זה היה קשה מאוד. בתום 90 דקות הקדושים ניצחו 2:3 ושתי הקבוצות הלכו להארכה, בה לא הובקעו שערים. בפנדלים היו אלה המארחים שניצחו 3:4, ועכשיו הראמס יפגשו בוומבלי את ווסט ברומיץ', שניצחה 0:1 במשחק השני (2:3 לטובתה בראשון), משער של פיליפס בדקה ה-65. גמר העלייה לפרמיירליג ייערך ב-28 במאי.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully