וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "כל הגדולות רוצות את מאור"

16.5.2007 / 12:39

אביו של קשר הפועל פ"ת מגלה כי בנו מעניין מאוד את קבוצות הצמרת: "לא נראה שהוא ישחק במכבי חיפה". עסקת מנוביץ מסתבכת

קשר נבחרת הנוער והפועל פ"ת, מאור בוזגלו, הופך בימים האחרונים לאחת הסחורות הלוהטות של עונת המלפפונים. השחקן הושאל לנועלת הטבלה בתחילת העונה ממכבי חיפה, ובסיכום בין הקבוצות נקבע כי למועדון מהכרמל ישנה אופציה להחזירו לשורותיה בסוף העונה. בוזגלו נפרד מחיפה בקיץ הקודם בטונים צורמים, והמשא ומתן על חזרתו לקרית אליעזר כנראה הסתיים ללא פתרון המחלוקות.

"נשארו משקעים עם מכבי חיפה, וכנראה קשה לגשר עליהם", אמר יעקב בוזגלו, "ולא נראה לי שהמגעים יגיעו לכלל הסכם. מאור כנראה לא ישחק במכבי חיפה". סוכנו של בוזגלו, ג'קי מויאל, העושה ימיו בצרפת מנהל מו"מ עם ליון הצרפתית.

בוזגלו שיחק בגיל 16 באקדמיית הכדורגל של ליון כשנה לפני שחזר לארץ. "אנו נמצאים במגעים עם ליון לאורך כל השנים, והשאיפה של מאור היא לשחק באירופה", אמר האב הגאה על הערוץ האירופי של בנו.

כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף: בבוזגלו מתעניינות גם כמה שמות מעט קטנים יותר מליון, כמו העולות החדשות בני סכנין והפועל קרית שמונה, כשגם מכבי נתניה בתמונה.

עסקת מנוביץ' קרובה לפיצוץ (דוד מרואני, הארץ)

גם האוהדים האופטימיים ביותר של הפועל פ"ת התקשו להאמין שעסקת יגיל מנוביץ' תעבור ללא בעיות, ואכן המוקשים מתחילים עכשיו לעלות על פני האדמה. לפני כחודש חמשת חברי עמותת הקבוצה התכנסו והצביעו ברוב של ארבעה תומכים ואחד שנמנע, בהחלטה להעביר את זכויות ניהול האגודה ממנה אל הרוכש, איש העסקים יגיל מנוביץ'. הרוכש החדש התחייב להקים עמותה חדשה לניהול הקבוצה, ולאשר אותה במוסדות ההתאחדות והבקרה התקציבית עד ה-1 ביוני השנה.

"על פי הסיכום הקבוצה היתה אמורה לעבור לידיו של מנוביץ' ללא חובות", מסביר מקורב לאיש העסקים, "אולם לאחרונה התברר למנוביץ' כי ישנם חובות ולא מדובר בסתם חובות אלא בסכומים גדולים. אנחנו מקווים שהכל יסתדר ושהקבוצה אכן תעבור לידי מנוביץ', למרות שכפי שהדברים נראים לא ברור כיצד אלעד ישלם את כל החובות. אם הדברים לא יסתדרו הרי שנשמור לעצמנו את הזכות לתבוע את אלעד בגין הפרת חוזה".

היום (רביעי) צפויים השניים להיפגש בניסיון ליישב את הסוגייה. במקביל החל מנוביץ' בהכנות לקראת העונה הבאה ולטענתו קיבל עשרות פניות ממאמנים בכירים המעוניינים להדריך את המועדון בלאומית במקום אייל לחמן.

עדכון ראשון: 07:45, 16/05/07
עדכון אחרון: 12:39, 16/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully