וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארבר: "פגעו בנו כי שיחקנו כדורסל קשוח אבל נקי"

גיל קדרון

16.5.2007 / 16:55

בעלי הפיניקס סאנס מתרעם על ההשעייה של אמארה ודיאו. נאש "נגעל" מההחלטה. לברון מאשים את הנטס במשחק אלים ומלוכלך

הנהלת הליגה החליטה להרחיק את אמארה סטודמאייר ובוריס דיאו מהמשחק החמישי בסדרה הלוהטת בין פיניקס וסן אנטוניו (5:30, בוקר ליום חמישי, ESPN), בגלל שעזבו את איזור הספסל בעקבות העבירה הגסה של רוברט הורי, שהעיף את סטיב נאש לשולחן המזכירות 18 שניות לסיום הניצחון של פיניקס, השווה את הסדרה ל-2:2. הורי עצמו הושעה משני משחקים, וישחק רק במשחק מספר 7, אם יהיה כזה.

החוק היבש ב-NBA קובע שכל שחקן שנכנס לתחומי המגרש במהלך תגרה או עימות מורחק מיידית, וללא כל שיקול דעת, ממשחק אחד, חוק שמאז החלתו הוביל לכמה השעיות של שחקנים שקמו מהספסל, דרכו על הקו ומיד חזרו למקומם.

"אני לא מסכים עם ההחלטה", אמר בעלי הסאנס רוברט סארבר. "אני יודע שההחלטה סופית, אבל בקיץ צריך לשנות את החוק הזה. פגעו בנו בצורה לא הוגנת רק בגלל ששיחקנו משחק קשוח אבל נקי. הספרס היו אלו שהיו צריכים להיפגע, וזה לא יאומן שהורי זכה בפרס שכזה".

דיאו מתעקש מאז שהוא לא התכוון לתקוף אף שחקן מהקבוצה היריבה. "רק רציתי לבדוק אם סטיב פצוע", אמר.

למותר לציין שמדובר במהלומה קשה לסאנס, שיצאו מטקסס עם 98:104, במשחק שנשלט כמעט לכל אורכו על ידי הספרס. כעת על השמשות יוטל לנסות לעלות ליתרון 2:3 ללא שירותיו המסורים של הקלעי המוביל שלהם במהלך העונה, כמו גם בסדרה, ומי שבשני סלים שלו בדקה האחרונה הפך פיגור נקודה ליתרון 97:100, אותו לא שמטה פיניקס עד הסיום. הסדרה העלתה את היריבות בין שתי הקבוצות למימדים שלא נראו בליגה בשנים האחרונות, שהובילה את אמארה לכנות את הספרס "קבוצה מלוכלכת", בעקבות בעיטה של ברוס בואן בקרסולו של הסנטר בניסיון הטבעה, כאשר אותו בואן ביצע עבירה גסה משלו משחק מאוחר יותר כששלח ברכייה למבושיו של נאש.

מייק ד'אנטוני נשאל אם הוא מתחרט על שרץ לכיוונו של נאש אחרי אותה עבירה, כי ייתכן שזה מה שהצית את העזיבה של אמארה ודיאו את הספסל. "התפקיד שלי הוא להגן על סטיב, וכשמעיפים ככה שחקן שלי אין סיכוי שלא אבדוק מה שלומו", אמר המאמן. "אף אחד לא הלך שם מכות, וזה היה סוף המשחק, כך שבכל מקרה השחקנים עמדו כמעט בתוך המגרש. ואז פשוט הכל קרה מול העיניים שלהם. אני מאוד מאוכזב מההחלטה, אבל אנחנו נלך בכל הכוח על הניצחון".

חדשות נוספות:

* רק לא לפיניקס יש טענות על משחק מלוכלך, אלא גם לקליבלנד. "במשחק השלישי היו כמה משחקני הנטס שעשו עבירות קשות על סאשה פבלוביץ'", אמר לברון. "לא קלטתי את זה עד שצפיתי בווידאו של המשחק למחרת". ג'יימס כיוון להנחתה שביצע מייקי מור על פבלוביץ', שהיה בדרכו לטבעת. המלך מיד התעמת עם מור, אבל בצפייה חוזרת הוא כועס אף יותר. "הם עשו את אותו סוג עבירות גם במשחק הרביעי, וזה מרגיז אותי מאוד. הייתי חייב להגן על החברים שלי לקבוצה".

* ריק אדלמן, שפוטר לפני העונה שעברה מסקרמנטו, נפגש לראיון עם ראשי היוסטון רוקטס, וייתכן כי יתפוס את מקומו של ג'ף ואן גנדי, ששוקל את המשך דרכו בקבוצה.

* הג'נרל מנג'ר של הקינגס ג'ף פיטרי גילה כי קבע ראיונות עם שישה מועמדים לתפקיד מאמן סקרמנטו. הרשימה המצוצמת כוללת את אקס מיאמי סטן ואן גנדי, רג'י תיאוס (לשעבר שחקן הקינגס), אלסטון טרנר (לשעבר עוזר מאמן בקבוצה), תום תיבודו (עוזר מאמן יוסטון), בריאן שו וקורט רמביס (עוזרי המאמן בלייקרס). בנוסף, גם צ'אק פרסון (עוזר מאמן אינדיאנה) אמור לקבוע ראיון עם פיטרי.

* בריאן שו התראיין גם לתפקיד הפנוי באינדיאנה, כשהעוזר ג'וני דייויס גם הוא מועמד.




עדכון ראשון: 16.5, שעה 3:04
עדכון אחרון: 16.5, שעה 16:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully