וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א אלופת המדינה לנוער

15.5.2007 / 22:01

הביסה בגמר 67:97 את מכבי ר"ג והשלימה דאבל. שון דניאל, שצפוי להצטרף לבוגרים: "שמעתי את אלה שאמרו שנפסיד, זה הצחיק אותי"

מכבי תל אביב זכתה היום (שלישי) באליפות המדינה לנוער אחרי שהביסה בגמר 67:97 את מכבי ר"ג והשלימה דאבל.

המשחק היה חד צדדי מהפתיחה, והצהובים פתחו פער של 11:23 כבר בסוף הרבע הראשון, שצמח עד 29:48 במחצית. שון דניאל בלט בשורות מכבי עם שורה סטטיסטית מרשימה של 11 אסיסטים ו-23 נקודות, והרבה ניהול משחק. אנטון שוטבין היה כרגיל האיש הגדול על ידו עם 19 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, וכל רמת גן לא ממש הייתה קיימת במשחק, שהלך לכיוון של גארבג' טיים כבר בתחילתו.

מאמן ר"ג, יניב בורגר, ניסה להסביר: "עצוב מאוד, מה שראינו היום על המגרש לא דומה למה שאנחנו עושים כל השנה. שיחקנו לא טוב, מה שתיכננו לא הלך, עצוב. הכדורים לא נכנסו, בשנה הבאה נעשה מאמצים לעשות אותו דבר באותו מקום".

אבי אבן, מאמן מכבי ת"א אמר: "אלה לא יחסי הכוחות בין הקבוצות, באנו מאוד מוכנים ומאוד ממוקדים. זאת היתה עונה מדהימה, היינו ראויים. יש לקבוצה הזאת אופי. יש פה שחקנים שמסיימים, זה התהליך שיש כל שנה, נמשיך לעבוד".

שון דניאל: "שמעתי את כל אלה שאמרו שנפסיד, זה העלה בי גיחוך. התחלתי עם אסיסטים, אח"כ נקודות. אני שמח ורוצה להודות לכל החברים בקבוצה ולמשפחה, לאבא שמלווה אותי ולאמא שמגיל 5 מסיעה אותי לכל האימונים". על העתיד אמר דניאל: "הייתי מאוד רוצה לשחק בחו"ל, כרגע אני רוצה לחזור לנבחרת".

אנטון שוטבין: "זה הכי כיף בארץ, חוויות. פתחנו טוב את המשחק וזה התגלגל. אני רוצה להיות בשנה הבאה בבוגרים, אבל עוד לא יודע איפה אשחק".

שמעון מזרחי אמר אחרי המשחק שמבחינתו שוטבין, דניאל ודניאל רום מועמדים להצטרף לעונה הבאה לבוגרים בצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully