וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיוארט: "המילטון יהיה הנהג הטוב בכל הזמנים"

15.5.2007 / 20:08

אגדת העבר ג'קי סטיוארט לא מפסיק להתפעל מהכישרון הצעיר, וכבר אחרי ארבעה מירוצים קובע שהוא יהיה גדול יותר אפילו משומאכר

לואיס המילטון רק התחיל את הקריירה, וכבר יש מי שמכתיר אותו כפוטנציאל להיות נהג המירוצים הגדול בכל הזמנים. ולא סתם מישהו, מדובר באגדת המסלול ג'קי סטיוארט, שמאמין שהמילטון בן ה-22 יהפוך לנהג הפורמולה 1 הטוב אי פעם.

המילטון הפך השבוע לנהג הכי צעיר אי פעם שהוביל את המירוץ לאליפות העולם, בעקבות זכייתו במקום השני בגרנד פרי של ספרד בסוף השבוע. סטיוארט, שזכה בתואר אלוף העולם בשנים 1969, 1971 ו-1973, מאמין שהגישה שהפגין הכוכב הצעיר של קבוצת מקלארן בארבעת המירוצים האחרונים שלו מעידה על גדולות שממתינות להתרחש עבורו. "הוא יוצא דופן", אמר סטיוארט. "אני חושב שהוא הולך לכתוב את הספרים מחדש. מיכאל שומאכר היה גדול, אבל לא גדול כמו שהוא היה צריך להיות. אני מאמין שלואיס ייצור רף חדש לדור שלם של נהגים".

סטיוארט דיבר גם על העובדה שהמילטון עשוי להפוך לנער הפוסטר של הספורט המוטורי: "נהגי העבר ניקי לאודה וג'יימס האנט שינו את תרבות נהגי המירוצים. הם לא דיברו על שום דבר, לא שמו על כלום. המילטון יכול להפוך לדמות לדוגמה שכולנו צריכים".

סטיוארט מתרשם לא רק מהמהירות של הנהג השחור היחיד בסבב, ומאמין שה"תודעה המירוצית" של מקלארן תסייע לרוקי לזכות בתארים בקריירה שצפויה להיות ארוכה ונוצצת. "ההצלחות הגדולות בחיים באות מחוץ לתא הנהג לא פחות מאשר בתוכו", מתפייט סטיוארט, "ללואיס יש את הקצב, הגישה, הלך הרוח המתאים והכישרון מאלוהים אבל הוא כבר מבין שהוא צריך משהו נוסף. בגלל זה הוא עובד קשה כל יום, הוא עושה את זה בסטייל ובצניעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully