וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יהיו חגיגות האדומות, הן יהיו בגני יהושע

לי בוץ

16.5.2007 / 12:00

הפועל ת"א מתכוננת לגמר הגביע מול הפועל אשקלון (20:50, ערוץ 10). המשטרה פשטה על מועדון אוהדי הפועל, ומצאה 2 רימוני עשן ורימון הלם

משטרת ישראל פשטה אמש (שלישי) על מועדון אוהדי הפועל ת"א, שנמצא לא רחוק ממגרש האימונים של הקבוצה. לאחר חיפוש נמצאו במקום שני רימוני עשן ורימון הלם אחד. לפי אנשים שנכחו במקום, המשטרה הפכה את המקום לחלוטין בעת הפשיטה, שבסופה עשרה אוהדים שנכחו במקום עוכבו לחקירה. במשטרה חושדים כי האוהדים תכננו לזרוק את רימון ההלם על נימני בדרבי בסיום העונה, אך האוהדים מכחישים בכל תוקף כי זה היה התכנון. אחד האוהדים שנעצרו אתמול שוחרר הבוקר (רביעי) לביתו, ושני העצורים הנוספים צפויים להשתחרר ממעצר מאוחר יותר היום.

בינתיים, בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת גמר גביע המדינה (רביעי, 20:45) נגד הפועל אשקלון. כל שחקני הסגל עמדו לרשות ניר לוין באימון המסכם, כולל טל חן שנפצע במפשעה במשחק מול בית"ר וגילי ורמוט שהיה חולה, וסלים טועמה שסבל מכאבי גב. החלוץ הצ'יליאני מנואל ניירה שהושעה מהקבוצה ביום העצמאות חזר להתאמן עם הקבוצה. לאחר האימון ביקש ניר לוין להרטיב את כר הדשא, כדי להתכונן לאפשרות של גשם. בסיום האימון תירגל המאמנים פנדלים - השוערים ניל אברבנאל ואריאל טליאס עצרו 3 בעיטות עונשים כל אחד.

המאמן לוקח דברים בפרופורציה לקראת המשחק: "משחק החיים זו סידרה בטלוויזיה, זו לא הגדרה למשחק כדורגל. אמנם זה גמר גביע המדינה אבל בסופו של דבר זה משחק כדורגל, וכך אנחנו מתייחסים אליו. נכון שהמשחק הזה יכול להביא שמחה גדולה להפועל, ויאפשר לנו לגמור עונה עם חיוך על הפנים", אמר לוין. "מצד שני," הוא מוסיף, "צריך לקחת בחשבון שאנחנו לא בתקופה טובה, אשקלון יריבה שאנחנו לא מזלזלים בה ומתייחסים לזה ברצינות בגלל היכולת הלא טובה שלנו. באופן אישי אני מתרכז במשחק, חושב מה צריך לעשות ואיך ומשתדל לעשות את ההכנות בצורה הכי טובה כדי לבוא ממוקדים כמו שצריך".

על היריבה אומר לוין: "אני מכיר טוב את מירו בן שמעון המאמן של אשקלון, הוא עושה עבודה טובה. יש להם שחקנים טובים, וביום נתון הם יכולים להוות יריב קשה. אני מקווה שנהיה מספיק מוכנים ודרוכים לכל הדברים האלה. לפעמים קבוצה שאין לה מה להפסיד היא יריבה מסוכנת, משחקת משוחרר ואם הם יביאו את מה שהם יודעים הם יהיו מאוד מסוכנים. אני סומך על השחקנים שלי שיידעו לבוא מוכנים", מסכם לוין, "גם כתוצאה מהיכולת הלא טובה שהצגנו נגד בית"ר - מחר נצטרך לעשות סוויץ' בראש וגם בשיטת המשחק".

סלים טועמה אמר לקראת ההתמודדות: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, אני מקווה שנבוא הכי מוכנים כדי להשיג את המטרה שלנו. עם כל הכבוד לכל מה שאומרים על אשקלון, היו מקרים לפני כמה שנים שהפועל ר"ג לקחה את הגביע, אני לא חושב שאנחנו יכולים לזלזל". טועמה, בניגוד ללוין, לא מהסס לאוורר קלישאות: "לא נבוא כדי להנות מהמשחק, אלא כדי להילחם ולתת הכל כי אנחנו יודעים מה מצפה לנו. אנחנו לא נלחצים משום דבר, עברנו תקופה קשה וזה המשחק של החיים שלנו. אני מקווה שהוא יעשה את העונה מאושרת, אני לא חושב שהפועל היא קבוצה רק של גביע - השנה הצגנו יכולת בסדר בליגה, אבל גביע זה עניין של משחקים בודדים ותלוי איך משחקים אותם. אנחנו צריכים לעשות הכל בשביל הקהל והמועדון".

הקפטן יוסי אבוקסיס מתחייב: "אני מכבד את אשקלון ואנחנו מתכוננים בהתאם. יש להם שחקנים טובים והעובדה שהם הגיעו לגמר אומרת הרבה. אנחנו לא רוצים להיות חלק מספר ההפתעות של ההיסטוריה. אחרי הסיבוב השלישי בליגה יש לנו חוב גדול להנהלה, לקהל ולמועדון. זה משחק על כל העונה. אנחנו פייבוריטים על הנייר וצריכים להוכיח את זה גם על המגרש".

אבוקסיס טועמה ו-ורמוט יחזרו להרכב הראשון על חשבונם של לוסיאנו דה ברונו, וולינגטון דה אוליביירה וטל חן. בהתקפה ימשיך ברדה להיות מתופקד כחלוץ בודד. בהגנה לא צפויים שינויים, ועאמר מנצור ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני על חשבון דני בונדר.

הרכב משוער: ניל אברבנל; עאמר מנצור, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי; וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גילי ורמוט, ברוך דגו; סלים טועמה, אליניב ברדה.

עדכון ראשון: 15.5, 18:09
עדכון אחרון: 16.5, 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully