וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי בספק לרולאן גארוס

15.5.2007 / 16:53

הסקוטי חגג יום הולדת 20 עם פציעה בכף היד, שאילצה אותו לפרוש מטורינר המבורג. סרינה חוזרת, שחר פאר הודחה בזוגות

יום הולדת 20 לא כל כך שמח עבר על הטניסאי הבריטי מספר 1, אנדי מארי. הסקוטי שיחק היום (שלישי) בסיבוב הראשון של טורניר המבורג מול פיליפו וולאנדרי, האיטלקי שהדיח את רוז'ה פדרר מטורניר רומא, וביתרון 1:5 לזכותו, נפגע בפרק ידו הימנית. לאחר שחבשו את מפרק ידו ניסה המדורג עשירי בעולם להמשיך, אך חדל מכך מהר מאוד. גם בשבוע שעבר בטורניר רומא, הסקוטי לא עבר את הסיבוב הראשון, ועכשיו, כשאליפות צרפת הפתוחה בפתח, עליו להתאושש במהירות.

גם לגרמנים לא היה יום מוצלח במיוחד בהמבורג. ריינר שוטלר הודח על ידי ז'וליאן בנטאה הצרפתי לאחר שהפסיד 7:6, 6:2, ובנג'מן בקר נוצח על ידי אוסקר הרננדז הספרדי 6:3, 6:7, 3:6. הארגנטיני חוסה אקאסוסו ניצח את הספרדי גישרמו גארסיה-לופז 6:3, 4:6.

הסיבוב הראשון של טורניר רומא האיר פנים לדניאלה האנטוחובה. אחרי שהפסידה בסיבוב הראשון של טורניר ברלין לפני שבוע, הסלובקית בת ה-24 לא מעדה והעפילה לסיבוב השני של טורניר רומא, אחרי שניצחה את הצרפתייה אראבן רזאיי 4:6, 6:1, 2:6. הרוסייה אלנה דמנטייבה דילגה מעל האיטלקיה מריה אלנה קאמרין 1:6, 2:6.

סרינה וויליאמס חזרה לשחק אחרי חודש, מאז פרשה ממשחק במהלך גביע הפדרציה מול בלגיה, והיום היא הוכיחה שהיא עדיין כוח שיש להתחשב בו כשגברה על מיכאלה קרייצ'ק ההולנדית 4:6, 1:6. ניקול ואידיסובה ואנה איבנוביץ' פרשו מהטורניר בגלל פציעות.

שחר פאר תתמודד מחר נגד איי סוגיאמה היפנית במסגרת הסיבוב השני ביחידות (ואגב, בסיבוב השלישי היא עשויה לפגוש את סרינה), אבל היום היא סיימה את דרכה בטורניר הזוגות, לאחר שהפסידה יחד עם בת זוגה, הרוסייה דינארה סאפינה, 6:2, 6:4 לצמד דניאלה האנטוחובה הסלובקית והרוסייה נדיה פטרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully