וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם לראשונה

15.5.2007 / 15:28

מאטסוזקה ממשיך להצדיק את ההייפ סביבו, והגיש משחק מלא בניצחון של בוסטון 1:7 על דטרויט. גם מדוקס בלט, סמולץ נפצע

בוסטון - דטרויט 1:7

בפעם הראשונה מאז הגיע לבוסטון עמד דייסוקי מאטסוזקה על הגבעה במשך כל תשעת האינינגים. דייסי קיי הגיש משחק מלא והכיש חמישה חובטים, כשהוא מרשה שש חבטות בלבד, אחת מהן להומר של קרטיס גרנדרסון. "היום הוא היה טוב בהרבה מהמשחקים שעברו", אמר המנג'ר טרי פרנקונה. חמישה אינינגים והפסד לנייט רוברטסון.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:2

גראנד סלאם של קייסי קוצ'מן כבר באינינג הראשון חיסל את קווין מילווד והריינג'רס, כשבאינינג השלישי הוסיפו המלאכים עוד שלוש ריצות. שבעה וחמישה לג'רד וויבר בניצחון. מילווד צלח רק 1.2 אינינגים ורשם את ההפסד.


טורונטו - בולטימור 3:5

טרוי גלאוס שבר שוויון באינינג השמיני עם שני הומרים, אבל הסיפור במשחק היה כמעט מהלומות שהחליפו שני שחקני האוריולס, ג'יי פייטון ומלווין מורה. פייטון האשים את מורה בכך שבאאוט האחרון במשחק הסיח את דעתו בריצה על הבסיסים. קייסי ג'נסן עם הניצחון, שמירה לג'רמי אקארדו והפסד לדני באעז. שבעה ושבעה לאריק בדארד המצוין בבולטימור.


אוקלנד - קנזס סיטי 2:1

הגשה יוצאת מהכלל של גיל מש, עם שבעה וחמישה, החזיקה את הרויאלס בתמונה, למרות הופעה כוחנית של דני הארן, עם שמונה ושמונה. באינינג התשיעי נתן ג'סטין דושר הומר בן שתי ריצות לג'ון באק, וג'ואקים סוריה שמר, למרות שנתן ריצה לאייז. ג'ימי גובל עם הניצחון.


פיטסבורג - פלורידה 0:7

טום גורזלאני היה חד כתער, הגיש שבעה אינינגים מצוינים עם חמש הכשות וניצח את דונטרל וויליס (שישה וארבעה עם שתי ריצות חובה והפסד). הומר לרוני פאולינו, ארבע חבטות לפרדי סאנצ'ז.


ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 4:5

המטס ניצחו את המשחק בזכות הולכה על בסיסים מלאים של קרלוס דלגדו על ידי מייקל וורץ באינינג התשיעי. וורץ הגיש רע מתחילת האינינג והוליך שני חובטים לפני דלגאדו. ניו יורק הפכה פיגור 4:0 לשוויון באינינג השישי. את הניצחון קיבל ארון היילמן, הומר לדייויד רייט.


סן דייגו - סינסינטי 1:7

גרג מדוקס רשם משחק מלא ראשון שלו מאז 2005, כשהגיש תשעה וניגב חמישה חובטים. המגיש הותיק הסתפק ב-96 הגשות בלבד, כשבהתקפה עוזרים לו מייק קמרון וג'וש בארד, עם שתי חבטות ושני ריביז. הפסד למאט בלייל.


דודג'רס - סט. לואיס 8:4

כריס דאנקן חבט להומר, דייויד אקשטיין עם שלוש חבטות ובראד תומפסון עם 6.2 אינינגים טובים נתנו לקרדינלס את הניצחון. שמירה עשירית העונה לג'ייסון איזרינגהאוזן, ארבע חבטות לרפאל פורקאל מהדודג'רס, השחקן הראשון העונה שרושם ארבע בשני משחקים רצופים.


וושינגטון - אטלנטה 1:2

ג'ייסון ברגמן היה ענק, כשהגיש שמונה והכיש עשרה, אבל הברייבס לא מודאגים מההפסד כמו מפציעה של ג'ון סמולץ, שבאינינג השביעי התנגש באוסטין קרנס מוושינגטון ונטש בשל פציעה ביד המגישה. לא ברור עדיין כמה זמן ייעדר. חסוס קולומה עם השמירה לוושינגטון.


פילדלפיה - מילווקי 6:8

זה נראה היה כמו ניצחון של הפיליז, אבל דרק טרנבאו ובריאן שאוס החריבו כל חלקה טובה בברוורס, והרשו שש ריצות (ארבע לטרנבאו) באינינג השמיני. קליי קונדרי עם ניצחון ראשון העונה, שמירה רביעית לברט מאיירס, כשהשניים מצילים את ג'יימי מוייר מהפסד. ג'יי ג'יי הארדי וג'וני אסטראדה עם הומרים לברוורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully