וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אני לא מורה ולא מחנך"

לי בוץ

15.5.2007 / 19:22

מכבי ת"א הגישה להתאחדות את התוכנית למיגור האלימות, הקפטן התייחס להשפעה שלו על הקהל. סגל חסר בהכנות לקראת בית"ר

מכבי ת"א פתחה הבוקר (שלישי) בהכנות למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים, שיתקיים ביום ראשון בבלומפילד. בקרב השחקנים קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק, שכן מדובר במשחק היחיד אותו תשחק האלופה לעיניי אוהדיה מאז הזכייה בתואר, ועד לסיום העונה. "אנחנו לא רוצים לתת להם לחגוג עלינו בבית שלנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו רוצים לנצח בשביל האוהדים שלנו ובשביל הכבוד שלנו". מאוחר יותר הערב צפוי הבעלים לוני הרציקוביץ' להגיע למשרדי ההתאחדות, כדי לדון בתוכנית הפורמות שהציע לה.

קפטן הקבוצה אבי נמני, שחגג אתמול ברית מילה לבנו עמית, ערך הבוקר אימון חלקי בלבד, ולאחר שלב החימום ומספר משחקונים, נטש את כר הדשא. עם זאת, בקבוצה מאמינים כי נמני יהיה כשיר למשחק ביום ראשון. שחקן נוסף שלא השלים היום אימון מלא הוא מושיקו מישאלוב, שספג מכה יבשה בירך. הקשר ערך אימון חלקי, אשר כלל בין היתר ריצה ועבודה בחדר כושר. השלישי שנטש את האימון היה הסרבי דיאן איליץ', שפתח את האימון כרגיל ובמהלכו חש כאבים בברכו ועזב את המגרש לטובת טיפולים.

עוד נעדרו חמשת שחקני הנבחרת הצעירה – עומר פרץ, ליאור ז'אן, שירן ייני, יובל שפונגין ואורי שטרית, שיתאמנו הערב תחת הדרכתו של גיא לוי במסגרת ההכנות לקראת אליפות אירופה בקיץ. מי שחזר להתאמן עם מכבי ת"א היה החלוץ הצעיר, דודו ביטון, שאף הפגין יכולת טובה והבקיע מספר שערים במשחקונים הפנימיים.

לקראת המשחק מול האלופה, תתקיים מכירת כרטיסים לאוהדי מכבי ת"א במתקן האימונים בקרית שלום, כשכרגע מדובר רק בכרטיסים למבוגרים ולא לחיילים. המכירה תיערך מהיום ועד ליום חמישי בין השעות 16:00 עד 19:00, כשהמחירים הינם 90 ש"ח לשערים 10-11, ו-8, ו-112 ש"ח לשערים 2 ו-13.

"רוב הקהל תומך בהוצאת הגזענות מהיציעים"

קפטן הקבוצה אבי נמני והמנהל אבנר טוויטו התייצבו אחר הצהריים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדיון על התכנית למיגור האלימות והגזענות במגרשי הכדורגל אותה הגישה מכבי ת"א להתאחדות. מול נמני וטוויטו ישב הדיין עמנואל סלע, שאישר את התכנית של הצהובים.

"רוב הקהל תומך בהוצאת הגזענות מהיציעים", אמר נמני בסיום הדיון. "אנחנו לא רוצים להיות מזוהים עם קהל כזה שנוהם. האוהדים של מכבי הם מעבר לטובים ולרובם, אם לא
לכולם, יש רק כוונות חיוביות ורואים את זה בתמיכה שלהם בקבוצה".

"אם יש מספר קטן שקורא קריאות גזעניות ומתנהג באופן לא חיובי, הקהל יוקיע אותם וזה ייפתר", המשיך הקפטן. "אני עדיין לא מורה או מחנך ויש לי עוד דברים לעשות, אבל אני כן יכול לעזור ולדרוש שלא יהיו דברים כאלה יותר במגרשים. אלה דברים שנעלמו מהעולם, ואני מעריך שהם ייעלמו גם מהקהל שלנו".

עדכון ראשון: 15.5, 15:49
עדכון אחרון: 15.5, 19:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully