וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הנתק בין לוי לקטן

רומן רוזנבלט

16.5.2007 / 7:01

השניים שומרים על מרחק אחד מהשני ולא שוחחו ביניהם גם באימון הקבוצה. המו"מ נתקע, מגרלשווילי כנראה לא ישחק בויטסה

הנתק בין מאמן מכבי חיפה רוני לוי לחלוצו יניב קטן נמשך. למרות שלוי ציין לא פעם במהלך העונה, כולל אמש (שני) בפתיחת המרכז לרפואת ספורט, כי הוא מאוד מעריך את השחקן ומבחינתו הוא ישאר בקבוצה, השניים לא משוחחים לאחרונה.

גם היום באימון מכבי חיפה לא שוחחו השניים, וכשיניב קטן הגיע למתחם האימונים הוא ערך ריצה קלה ולאחר מכן עזב, בלא שהחליף מילה עם לוי. בקבוצה מקווים כי בתקופה הקרובה תיפתר כל הסוגיה, אולי אפילו ביוזמתו של קטן. במהלך האימון עקץ רוני לוי את חברו של קטן, רביד גזל, כשזה רץ לעמדה לא נכונה במגרש, ואמר לו: "לאן אתה רץ, קטן לא שם".

מאימון הקבוצה נעדרו שחקני הנבחרת האולימפית ליאור רפאלוב, דקל קינן, שלומי ארבייטמן ותום אלמדון. רוברטו קולאוטי שנכנס כמחליף במחזור הקודם מול הפועל כפ"ס, התאמן כרגיל וצפוי לשחק מול בני יהודה, במשחק שייערך בנצרת עילית.

הכניסה למשחק מול בני יהודה (שייערך בנצרת עילית) מיועד רק למנויי הקבוצה, אף המועדון הוציא כמות קטנה של מאות כרטיסים, בעלות אחידה של 45 שקל, שיופצו במשרד הכרטיסים גרבר.

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף: המשא ומתן בין ויטסה ארנהיים למכבי חיפה נמצא במבוי סתום לאחר שההולנדים הודיעו כי אין בכוונתם להתגמש ולשלם עבור חיים מגרלשווילי חצי מיליון דולר. ויטסה הציעה למגן להשתתף בעלויות הכרטיס באמצעות קיזוז שכרו בעונה הבאה, אולם מגרלשווילי פסל את ההצעה. "להביא לו מחליף יעלה לנו יותר מחצי מיליון דולר, אז לפחות שיעמדו בדרישת המינימום", הסבירו בחיפה.

עדכון ראשון: 15.5.07, 15:19
עדכון אחרון: 16.5.07, 07:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully