וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקו: "ברצלונה במשבר"

15.5.2007 / 14:13

דקו לא מסתיר את המצב בברצלונה, אבל לא מרים ידיים: "עלינו להישאר רעבים עד הסוף". קרויף ייעץ ללאפורטה למנות את ואן באסטן

ההולנדים בוחשים חזק בברצלונה. תחנת רדיו ספרדית ידעה לספר ששחקנה ומאמנה לשעבר של אלופת ספרד יוהאן קרויף, ייעץ לנשיא המועדון ז'ואן לפורטה, למנות את מאמן נבחרת הולנד מרקו ואן באסטן במקומו של המאמן הנוכחי פרנק רייקארד.

ומה הביא את קרויף לחשוב על הרעיון? ההולנדי האגדי, המקורב ללפורטה, חושב שהתנהלותו הקשוחה של ואן באסטן מול רוד ואן ניסטלרוי בנבחרת הולנד, תרגיע את המתיחות הקיימת כיום בחדר ההלבשה של ברצלונה. כנראה שהרזומה של רייקארד בשלוש השנים האחרונות, והתמודדותו עם כוכבי על עולמיים, לא מרשימים את קרויף (שאגב, היה זה שהמליץ על צירופו של רייקארד לבארסה, בטרם הסתכסכו במהלך העונה). וכשהקשר דקו מודה בפני הקשורת שקבוצתו במשבר, לא מן הנמנע שדבריו של קרויף יפלו על אוזניים קשובות.

"נפגענו מכך שכולם מדברים כאילו הליגה כבר נגמרה, אבל יש עוד ארבעה מחזורים לסיום", אמר דקו, "עלינו להישאר רעבים". דקו מצא זמן גם לבקר את אופן סיקורה של התקשורת הספרדית: "לאורך כל העונה טענו שהקבוצה חייבת שינוי, למרות שרצנו חזק בכל המסגרות. התקשורת יכולה לדבר על הדברים, אנחנו יכולים לגרום להם להתרחש. גם את ריאל מדריד צלבו כל העונה, זה חלק מהכדורגל".

"אפשר לומר שאנו במשבר, וזה נורמלי עם כל המסגרות בהן התמודדנו השנה. אם לא נזכה באליפות זו תהיה עונה מאכזבת", סיכם הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully