וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה פאול קשה, כמו בהוקי"

15.5.2007 / 12:11

ראג'ה בל כועס על הורי על העבירה שביצע על נאש, בניצחון הסאנס על הספרס, בואן: "פלייאוף זה זמן הרגשות". קולאנג'לו נבחר למנהל השנה

ידענו שזה יהיה מרתק, אבל לא שיערנו עד כמה. הסדרה בין סן אנטוניו ספרס לפניקס סאנס לא הולכת לשום מקום. אחרי שסטיב נאש וחבריו יצאו מסן אנטוניו בשן ועין ועם ניצחון 98:104, הסדרה צמודה עם תיקו 2:2. מילא התוצאות, אבל מול עיניינו מתגבשת יריבות של ממש בין הקבוצות ומשחק 4 תרם לה לא מעט.

18 שניות לסיום, כשפיניקס הוליכה ב-3 והכדור בידה, שלח רוברט הורי את נאש לשולחן המזכירות, והורחק בשל העבירה הגסה, שכנראה תוביל להשעיה ממשחק אחד לפחות. ראג'ה בל מיד קפץ להגן על חברו לקבוצה, אבל נאש (24 נקודות ו-15 אסיסטים) לא התרגש בסיום המשחק מהמהומה. "אני יודע שמכות הן חלק מהעניין, אבל קשה להבליג כל הזמן"", אמר הקנדי. "אני מבין שזה נבע מתסכול, וחבל לי שהורי היה מתוסכל, אבל הוא העיף אותי על השולחן המזכירות".

בל, שקיבל טכנית על חלקו באירוע, לא הבין מדוע: "זה היה פאול קשה, כמו בהוקי". אמרה סטודמאייר נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה קם מספסל הסאנס והולך לכיוון המזכירות כשהמהומה פרצה, אבל לטענתו עשה זאת כדי להיכנס למשחק, ולא כדי להתערב במהומה. "רק עשיתי מה שמאמני ביקש ממני, וזה להתכונן להיכנס כמחליף", אמר. "אתפלל הלילה כדי שלא ישעו אותי". לפני שבוע סטודמאייר כינה את הספרס "קבוצה מלוכלכת" וציין במיוחד את ברוס בואן ומאנו ג'ינובלי כראשי הקנוניה. אולי עכשיו הורי נכנס גם הוא לרשימה השחורה שלו.

"הייתי כבר בסיטואציות כלה בעבר", אמר בואן, "נאבקנו על היתרון, אבל בסיום לא עשינו עבודה טובה". לגבי הפאול הקשה של חברו לקבוצה אמר בואן: "הליגה תטפל בזה, ואנחנו השחקנים לא צריכים לדאוג לזה. פלייאוף זה זמן של מתח גבוה והרבה רגשות". "עכשיו זה הטוב משלושה משחקים", סיכם שון מריון, "זה היה ניצחון מאוד פיזי".

קולאנג'לו נבחר למנהל השנה ב-NBA

בריאן קולאנג'לו, הנשיא והמנכ"ל של טורונטו ראפטורס, נבחר למנהל השנה ב-NBA, אחרי שהצליח להפוך את הראפטורס כבר בעונתו הראשונה בתפקיד, משוכנת קבועה במרתפי הליגה לאלופת הבית האטלנטי שהגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות.

עבור קולאנג'לו זוהי זכייה שניה בפרס, אחרי שזכה בו כמנכ"ל פיניקס לפני שנתיים. למרות ההישג המרשים, קולאנג'לו אפילו לא מחזיק בארון הגביעים המרשים ביותר במשפחתו, מאחר ואביו, ג'רי קולאנג'לו, זכה בפרס ארבע פעמים כמנהלה של פיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully