וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו, מה תעשה בקיץ הקרוב?

15.5.2007 / 11:02

מוראטי מפעיל לחץ על פיגו להישאר, ורוצה את החלוץ הארגנטינאי לעוד שנה באינטר: "מקווה שצ'לסי תשתכנע ותשאיר אותו"

נשיא אינטר מאסימו מוראטי מודאג. יש לו חלוץ ארנטינאי תותח, אחד בשם הרנן קרספו, והוא לא יודע אם הוא ישאר בסוף העונה בסן סירו. קרספו הושאל מצ'לסי לנראזורי ובג'וזפה מיאצה חוששים שהכחולים מלונדון ירצו בחזרה את החלוץ.

"אני לא יודע אם נוכל לשכנע את צ'לסי להשאיר אותו איתנו", אמר אמש (שני) איל הנפט האיטלקי, "קרספו תורם לנו רבות, והוא בכושר נפלא". מוראטי יודע על מה הוא מדבר. הארגנטיני כבש 6 שערים בשלושת משחקיה האחרונים של אינטר, כולל שלושער ראשון שלו בסרייה A (נגד לאציו). הסיכום המקורי סיפר שקרספו יבעט באיטליה שנתיים, אבל בעקבות העובדה שאנדריי שבצ'נקו מועמד לעזוב את סטמפורד ברידג', אף אחד לא ירים גבה אם רומן אברמוביץ' ירצה את הארגנטינאי אצלו.

במקביל, נראה שהעברתו של לואיס פיגו לקבוצת אל איתיחאד הסעודית קיבלה תפנית. הקשר הפורטוגלי בן ה-34 היה אמור לעזוב את ארץ המגף לטובת משחקים בריאד, ג'דה ומכה, אף לחץ רב של מוראטי עשוי כנראה להשאירו בכל זאת בקבוצתו הנוכחית. "הרעיון לעזוב נשאר בעינו, אבל באיטליה אני תמיד נהנה, ומאסימו מתעקש שאשאר. נראה מה יהיה", אמר הקשר ל"גאזטה דלו ספורט".

למוראטי יש תוכניות בקיץ לא רק לפיגו, אלא גם ליתר חבריו, כשאינטר תפגוש ב-1 באוגוסט את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, למפגש ידידות.

מיקולי מסרב לעבור לפורטו, די נטאלה מאותת לרומא

החלוץ האיטלקי של בנפיקה, פבריציו מיקולי, סירב להצעתה של פורטו לעבור לשורותיה. מיקולי עומד במרכז עיסקה שיובנטוס רוקמת, ובסופה הוא יושאל לפורטו תמורת המגן פפה הברזילאי. מיקולי שייך ליובנטוס והושאל העונה לבנפיקה ליסבון, ועל פי הסיכום המוקדם בין הצדדים, הוא אמור בקיץ לשוב לשורות יובה.

"קראתי את הדיווחים", אמר השחקן יליד העיר לצ'ה, "אבל אם אשחק בפורטוגל, זה יהיה רק בבנפיקה". מחד, יובנטוס עדין לא הבהירה את תוכניותיה בטווח הקרוב לגבי החלוץ, מאידך, היא האריכה את חוזהו בדלה אלפי עד סוף 2010.

מי שחי החל מאמש בוודאות גמורה לגבי עתידו הוא מרקו מרקוני. שחקן הכנף של הביאנקונרי, שהגיע אליה בקיץ מפארמה, הרשים את ראשי המועדון במהלך העונה, והללו הבהירו לסוכנו, ברונו קארפג'אני, שהם מעוניינים בהמשך שירותיו. יובה שרוצה לחזק את מרכז השדה שלה בעונה הבאה מגששת מול ליברפול לגבי העברתו של מוחמד סיסוקו, קשר נבחרת מאלי בן ה-22, לשורותיה.

* כוכב אודינזה ושחקן נבחרת איטליה אנטוניו די נטאלה, לא מסתיר את רצונו לשחק בעונה הבאה ברומא. "רומא זה מועדון כדורגל חשוב לכל כדורגל", אמר השחקן בן ה-29, "וזה מחמיא לשמו את שמי נקשר לקבוצה כזו".

הג'יאלורוסי מחפשים מחליף לפרנצ'סקו טבאנו, שהושאל מולנסיה, ודי נטאלה הוזכר כמועמד לאולימפיקו. אם ההנהלות של שתי הקבוצות תסתדרנה ביניהן, אני בטוח שלא תהיה בעיה עם החוזה שלי באודינזה". מעבר של די נטאלה לרומא ייאפשר לו להציג בעונה הבאה את יכולתו, בבמה היוקרתית של ליגת האלופות.

מי שעוד עלול למצוא את עצמו מחוץ לבירה האיטלקית הוא המגן פיליפ מקסס, שמאיים לעזוב אם המועדון לא יציע לו חוזה מספיק אטרקטיבי. הסוכן שלו מצהיר בראיונות לתקשורת האיטלקית שמילאן וגם ריאל מדריד מעוניינות בשחקן הצרפתי: "קבוצות אחרות מציעות יותר כסף. הוא רוצה להישאר, אבל נצטרך לבחון מחדש את תנאי השכר שלו כדי שזה יקרה. כרגע הפער בין ההצעות הוא משמעותי". מקסס בן ה-25 כבר גרם למהומה כשעזב את אוקזר לטובת רומא ב-2004, למרות שהמועדונים לא הגיעו לסיכום על דמי ההעברה. אופ"א התערבה אז, הענישה את המועדון האיטלקי בעוצר העברות והוסיפה קנס כספי. "אבל הוא מעולם לא ביקש כלום מרגע שהוא הגיע לרומא, והחוזה שלו לא שונה", מיילל הסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully