וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז בדרך לספרד?

15.5.2007 / 23:50

ריאל וסביליה מובילות במירוץ אחרי הארגנטינאי. דרבי קאונטי בגמר הפלייאוף, בולטון לא מוותרת על בן חיים, אלרדייס מונה למאמן ניוקאסל

סדרת המשחקים המופלאה של קרלוס טבז, שכללה שבעה שערים בעשרת המשחקים האחרונים שלו, אולי השאירה את ווסטהאם בפרמייר ליג, אבל לא תשאיר את טבז עצמו באפטון פארק. ה"סאן" מפרסם היום (שלישי) כי החברה המחזיקה בכרטיסו של השחקן מתכוונת לדרוש 30 מיליון ליש"ט מהרוכשת הפוטנציאלית, ולפטישים אין את היכולת הכלכלית לעמוד בסכום הנדרש. המועמדת הראשית להחתים את טבז היא ריאל מדריד, כשגם סביליה ומילאן מגלות עניין. בכל מקרה, ווסטהאם לא תראה אפילו פני אחד מהעסקה.

ה-BBC מדווח כי בניגוד להאשמותיהם של ראשי וויגאן, לפיהן הופעותיו של טבז בשלושת מחזורי הליגה האחרונים של ווסטהאם התקיימה בניגוד לתקנון, לא היה פסול בשיתופו של השחקן. יו"ר וויגאן, דייב ווילן, טען שגם אחרי שנקנסה ווסטהאם על החתמתו של טבז בקבוצה באמצעות צד שלישי, היא לא ביטלה את החוזה המשולש עימו, ולכן הופעתו במשחק בו ניצחה ווסטהאם את וויגאן 0:3 אינה תקינה. אך מסמך שנחשף היום מגלה כי החוזה האמור בוטל עוד לפני המשחק. פיפ"א הודיעה שהיא מתכוונת לחקור את כל הפרשה הזו באופן עצמאי, וספ בלאטר נשיא האירגון אמר "אם נגיע למסקנה שמשהו היה לא בסדר, נפתח את התיק מחדש".

"אני מקווה ששבצ'נקו לא מרוצה מהעונה שלו"

ז'וזה מוריניו עדיין לא ויתר על אנדריי שבצ'נקו, למרות העונה הבינונית של החלוץ האוקראיני בסטמפורד ברידג'. "הוא שחקן צ'לסי, ויש לו חוזה במועדון", אמר המנג'ר הפורטוגלי. "העתיד שלו כאן תלוי רק בו. אני מקווה שהוא לא מרוצה מהעונה הנוכחית שלו. אם הוא לא מרוצה, זאת התחלה טובה".

למרות שההערכות הן שמוריניו לא ימשיך בקבוצה, הוא כבר מביט לעבר העונה הבאה: "זה מובן מאליו שאנחנו צריכים עוד שניים או שלושה שחקנים, אבל אני לא חושב שנהיה חלק מהמירוץ המטורף במחירים המופקעים שיהיו בשוק. כמובן שאנחנו צריכים בלם, ובנוסף גם קשר וחלוץ".

אלרדייס מונה למאמן ניוקאסל

שבועיים אחרי שהתפטר במפתיע מבולטון, מונה הבוקר (שלישי) סם אלרדייס באופן רשמי למאמנה של ניוקאסל. אלרדייס (52) יחליף בתפקיד את גלן רודר, שהתפטר בשבוע שעבר, ויחתום על חוזה לשלוש שנים במועדון. ביג סם היה מועמד לאימון המגפייז כבר לפני שלוש שנים, אך הגיע בסופו של דבר לבולטון, שם בנה לעצמו מוניטין של מאמן מהשורה הראשונה, ואף הוזכר בקיץ שעבר כמועמד לאימון נבחרת אנגליה. בצד הפחות חיובי, שורבב שמו לפרשת הסוכנים הבלתי מורשים שעשתה רעש גדול בממלכה בתחילת העונה הנוכחית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בבולטון לא מוותרים על בן חיים

למרות העובדה שחוזהו של טל בן חיים בבולטון הגיע לסיומו, הוונדרס נחושים בדעתם להשאיר את הבלם הישראלי בריבוק סטדיום. ההערכות באנגליה הן שבן חיים יעדיף לנצל את הנסיקה במניותיו על מנת לעבור לקבוצה גדולה יותר, אך בבולטון בונים על העפלת הקבוצה לגביע אופ"א כגורם שיגרום לבלם לחתום מחדש בקבוצה.

בראיון ל"מנצ'סטר איביניג ניוז" אמר בן חיים: "החוזה שלי נגמר, את זה כולם יודעים. יו"ר הקבוצה ישוחח איתי, אבל יש עוד קיץ ארוך לפנינו. אני לא רוצה לדבר על העתיד, ניקח כמה ימים לנוח ולהירגע, ואז אני אגיע להחלטה. המשחק האחרון מול אסטון וילה היה מאוד מרגש, כי זה היה המשחק האחרון של העונה ולא רציני לזרוק לפח את כל מה שעשינו עד כה. היינו ראויים להגיע לאירופה, ולאוהדים שלנו מגיע להיות שם".

* דרבי קאונטי העפילה הלילה (שלישי) לקרב המכריע על העלייה לפרמיירליג, אחרי שניצחה בפנדלים 3:4 את סאות'המפטון. דרבי הגיעה עם יתרון 1:2 מהמפגש הראשון, והייתה בדרך לניצחון מצטבר בשני המשחקים, אבל שער דרמטי בדקה ה-89 קבע 2:3 לסאות'המפטון ושלח את שתי הקבוצות להארכה. בתוספת הזמן שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש, ואת הפנדל האחרון לסאות'המפטון החטיא אידיאקז, שחקנה של דרבי לשעבר, ששלח את דווקא את דרבי לוומבלי. מחר ייערך חצי הגמר השני בין וולבס לווסט ברומיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully