וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "יניב קטן יודע שאיכזב"

רומן רוזנבלט

14.5.2007 / 21:20

פטרון מכבי חיפה התייחס לכוכב הדועך וקצר חנופה מיו"ר ההתאחדות אבי לוזון: "מי כמוך יעקב שחר", לאחר שזה חנך מרכז ספורט חדש

מכבי חיפה חנכה הערב (שני) את המרכז לרפואת ספורט של הקבוצה, שישרת את כל הספורטאים באזור הצפון, ללא קשר לתחום עיסוקם. מי שיעמוד בראש המרכז הוא רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר. מלבד ראשי הקבוצה ושחקניה הגיעה גם משלחת מטעם ההתאחדות לכדורגל בראשו של היו"ר אבי לוזון, שהחמיא: "תמיד אמרתי שיעקב שחר הוא הפילנתרופ הגדול של הכדורגל הישראלי, עוד בימיי במכבי פ"ת הסתכלתי על מכבי חיפה כעל מודל לחיקוי. אין ספק שהבאתם משהו חדש שלא היה קיים. מכבי זה ראשי תיבות של מי כמוך באלים יהוה, ואני אומר מי כמוך יעקב שחר".

שחר התייחס באירוע לזכייתה של בית"ר ירושלים באליפות המדינה וכן הביע את אכזבתו משחקן הקבוצה יניב קטן: "הוא עצמו יודע לפני כולם שאיכזב, אבל יש לו חוזה לעוד שנתיים ואני מעולם לא הצהרתי שהוא לא יהיה כאן. אין לי ספק שהוא יחזור לעצמו בשנה הבאה".

לגבי בית"ר אמר: "אני מברך אותם על הזכייה. זו הייתה אליפות בזכות. היא הייתה טובה יותר מכל הקבוצות בליגה, גם מאיתנו. אני תמיד הייתי מאלה שטענו שאי אפשר לקחת אליפות כל שנה עד סוף העולם. בשנה הבאה נבנה קבוצה טובה ונעשה הישגים טובים".

מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס לחיזוק הצפוי, הקשר הארגנטיני ויקטור זאפטה, שככל הנראה לא יגיע לכרמל עקב עלותו הגבוהה: "מדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד שמשחק בריבר פלייט. לא כל יום שחקן כזה עומד למכירה. למרות זאת, אינ עדיין לא יודע מה יהיה לגביו. ראיתם שצ'לסי קנתה ב-30 מיליון ליש"ט את שבצ'נקו ולא היתה מרוצה ממנו, אז אנחנו לא בטוחים שזה יתאים לנו". לגבי עתידו היה המאמן לאקוני: "אשאר בקבוצה כל עוד ירצו בי".

מחר (שלישי) תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול בני יהודה שייערך בנצרת עלית כשרק מנויים יורשו להכנס. מהאימון יעדרו שחקני הנבחרת הצעירה: דקל קינן, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן ותום אלמדון. ארבייטמן ואלון חרזי יסיימו את העונה שלהם כבר בשבת הקרובה בשל צהובים שספגו מול הפועל כפר-סבא, שבעקבותם יפסידו את מחזור הנעילה בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully