וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר טיילה לסיבוב השני ברומא

14.5.2007 / 21:04

המדורגת 15 בעולם הובילה 0:6, 0:2 על רודונסקה הפולנייה, לפני שזו פרשה. תפגוש את סוגיאמה. לליטון, פררו וסאפין בסיבוב השני בהמבורג

שחר פאר, הטינסאית מספר 1 של ישראל, דילגה הערב (שני) ללא בעיות בטורניר רומא לסיבוב השני לאחר שגברה על אגינזסקה רודונסקה.

במצב של 0:6 ו-0:2 לטובתה של שחר פרשה הפולנייה מההתמודדות. בסיבוב השני תפגוש פאר את אי סוגיאמה היפנית, שניצחה בשלוש מערכות, 4:6, 7:5, 4:6 את מריה קירילנקו.

סרינה וויליאמס תפגוש בסיבוב השני את מיכאלה קרייצ'ק, שגברה על אולגה פוצ'קובה 1:6, 2:6. ילנה ינקוביץ' תשחק נגד תמירה פצ'זק, שהעפילה לאחר ניצחון על ניקול פראט. גם קטלינה קסטאנו, מייגן שונסי, נדיה פטרובה בסיבוב השני.

טורניר רומא הוא טורניר ההכנה האחרון על חימר לפני הגרנד סלאם בפאריז, הרולאן גארוס.

יואיט, פררו וסאפין בסיבוב השני בהמבורג

לייטון יואיט, חואן קרלוס פררו ומראט סאפין התקדמו היום (שני) לסיבוב השני בטורניר המבורג על חימר. מי שכשל לעשות כן, הוא פיינליסט השנה שעברה ראדק סטפאנק, שנחל הפסד לאמאוד קלמנט.

יואיט האוסטרלי, שחזר לגרמניה אחרי היעדרות של שלוש שנים, גבר על אגוסטין קאלרי 3:6, 4:6. המדורג 15 בעולם קרלוס פררו, שניצח את סטניסלאס וורניקה הענק, 1:6, 6:7, יוכל להתעמת עם רוג'ר פדרר בסיבוב השלישי, זאת אם ינצח את מראט סאפין, לאחר שהרוסי השיג ניצחון מול ניקולאס מאסו הצ'ילאני 6:7, 4:6.

סטפאנק לא ישחזר כבר את הישג העונה שעברה כשנוצח בזמן של שעתיים ו-20 דקות על ידי קלמנט 6:3, 6:7, 6:3. הצרפתי יפגוש בסיבוב הבא את ג'יימס בלייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully