וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדומים רוצים "להמתיק עונה שחורה"

לי בוץ

14.5.2007 / 18:37

בהפועל ת"א לא התרגשו מההפסד ומתכוננים לקראת גמר הגביע. בקבוצה כועסים על התנהגות קורנפיין. במועדון ממשיכים במו"מ עם לוזון

הפועל ת"א שמה מאחוריה את ההפסד לבית"ר ירושלים אמש (ראשון) ופתחה הערב בהכנות לקראת גמר גביע המדינה (רביעי, 20:45) נגד הפועל אשקלון. קשה לומר שההפסד לאלופה השפיע על מצב רוחם של השחקנים, שכן הראש של כולם כבר במשחק הגמר עוד מן השבוע שעבר. בנוסף, טוענים השחקנים כי העובדה שהמשחק נערך ללא קהל גרמה להרגשה כי מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד.

אחד השחקנים אמר הערב: "עוברת עלינו עונה שחורה, בין אם זה בפרשיות מחוץ למגרש וגם בתקופה האחרונה בליגה. אנו מקווים להמתיק את זה עם ניצחון ביום רביעי שישכיח לאוהדים את הצרות מהעונה החולפת".

השחקנים, שפתחו אתמול בהרכב הראשון, ערכו אימון שחרור קל בלבד כשהבשורה הטובה הגיעה מכיוונם של הפצועים שנעדרו מהמשחק. גילי ורמוט שהיה חולה בסוף השבוע, חזר לאימונים והוא צפוי לחזור גם להרכב מול הפועל אשקלון. סלים טועמה, שלא פתח מול בית"ר בגלל כאבי גב, התאמן וצפוי לפתוח ברביעי, אף הוא. גם שי אבוטבול, שנקע את הקרסול לפני שבועיים, קיים אימון מלא והוא אמור לחזור לסגל בגביע. כתוצאה מכך וולינגטון דה אולביירה ולוסיאנו דה ברונו צפויים לרדת לספסל.

יוסי אבוקסיס, שלא פתח אתמול מאחר וניר לוין רצה לשמור אותו טרי לגמר, עשוי לקבל את חולצת ההרכב בגמר, ככל הנראה על חשבונו של טל חן, שהוחלף בעקבות מתיחה במפשעה ועדיין לא ברור אם יהיה כשיר במאת האחוזים. גם החלוץ הצ'יליאני מנואל ניירה, שהושעה מכל פעילות לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים ביום העצמאות, חזר היום להתאמן וערך אימון קל.

ואליד באדיר וחאבייר פאאס לא ישחקו בדרבי במחזור האחרון בעונה עקב הצהובים שספגו אמש. שחקני הקבוצה כעסו על התנהגותו של שוער וקפטן בית"ר ירושלים איציק קורנפיין שבמהלך חגיגות האליפות של קבוצתו אמש נצפה שר במיקרופון "הפועל זונה". אחד השחקנים אמר: "זו בושה וחרפה שבנאדם בגילו ובמעדמדו מתנהג בצורה הזו. הוא לא היה צריך לרדת כל כך נמוך. אם הוא לא היה שר את זה, זה לא היה פוגע להם בחגיגות האליפות". קפטן הקבוצה יוסי אבוקסיס הבטיח להגיב על העניין רק לאחר משחק הגמר.

בהפועל קרית שמונה שוב שלחו מסרים לשביט אלימלך ומנסים לקדם את המו"מ עימו. לפני מספר שבועות נוצר קשר בין הצדדים, ללא תוצאות ממשיות. לאחר הפיצוץ הנוסף בין השוער להנהלת הפועל ת"א בשבוע שעבר, נראה שבקבוצה מהצפון יגבירו קצב וינסו לסגור.

נראה שגם לאוהדי הקבוצה ההפסד לבית"ר לא העיב יותר מדי על מצב הרוח, שכן היום נחטפו כל הכרטיסים שהוצאו למכירה מוקדמת במתחם האימונים בוולפסון לשערים 1-3 כרטיסים לשערים אלה עדיין נותרו במשרדי הכרטיסים.

יניב קובוביץ' מהארץ מוסיף כי במועדון ממשיכים במשא ומתן להחתמתו של מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון. בקבוצה לא למדו מהניסיון וממשיכים להתעקש כי המאמן הבא לא יחתום על חוזה של יותר משנה. לוזון לעומת זאת, דורש חוזה ארוך טווח ונראה כי בסופו של דבר ינסו הצדדים להתפשר ולסכם לשנתיים. במידה שהמו"מ עם לוזון יתפוצץ רוצים בוולפסון להביא את ניצן שירזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully