וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תילחם על חפותה

רומן רוזנבלט

14.5.2007 / 17:38

בקבוצה, שתועמד לועדת משמעת בגין הנהמות לעבר קמאנאן, משוכנעים שהם לא אשמים. שי בירוק צפוי לצאת לאירופה בעונה הבאה

קבוצת מכבי נתניה תעמוד מחר (שלישי) לועדת משמעת בבית הדין של ההתאחדות (שהוקדם בגלל גמר גביע המדינה שייערך ברביעי) בגין הדו"ח של השופט משה בחובוט שציין כי אוהדי הקבוצה נהמו לעבר שחקנה של מכבי הרצליה יאניק קמאנאן. גורמים בקבוצה הביעו תמיהה על הדו"ח, משום שמבדיקות שערכו, גילו כי בכל הנוגע לאוהדי קבוצתם לא נשמעו קריאות כאלה. כמו כן בדו"ח של הקרן החדשה לישראל שמפרסמת כל שבוע את מדד הגזענות לא צוין כי נשמעו קריאות גזעניות שכאלה. לעומת זאת נכתב כי אוהדי הרצליה נהמו לעבר מזואה אנסומבו ואובודו סאמד אוקוצ'ה.

לאור הפרסומים על אפשרות הריסתו של אצטדיון ר"ג בעוד כשמונה חודשים, עשויים בקבוצה לבדוק את האפשרות לרשום מגרש חלופי לאירוח המשחקים בגביע אופ"א. זה כמובן במידה ותעפיל הקבוצה למפעל וגם במידה שהאצטדיון אכן ייהרס.

הנהלת מכבי נתניה תיפגש ביום חמישי עם נציגי משטרת ישראל, כדי לדון בהערכות המשטרתית לקראת המשחק בשבת מול הכח עמידר ר"ג (שבת). שני הצדדים לוקחים בחשבון את האפשרות התיאורטית שנתניה תבטיח באותו משחק מול הסגולים את עלייתה ההיסטורית לגביע אופ"א, וישנה אפשרות, אמנם קלושה אך קיימת, שהקהל ירצה לפרוץ לדשא בסיום המשחק.

בנוגע למו"מ עם מזואה אנסומבו, במהלך השבוע צפויה פגישה בין השחקן, סוכנו ונציגי הקבוצות שמחזיקות בכרטיסו (הפועל חיפה וקבוצה מקונגו). לקשר הצעות מארבע קבוצות בליגת העל, הטריה שבהן היא מהעולה החדשה, קרית שמונה. כרגע, הנטייה של אנסומבו היא למצות את כל האפשרויות עם הקבוצה מעיר היהלומים לאור התאקלמותו הטובה בקבוצה ולאור העובדה כי ייתכן והקבוצה תשתתף בעונה הבאה במפעל אירופי. הבעיה העיקרית, שבקבוצתו הנוכחית רוצים להמשיך ולשאול את השחקן, בעוד שבשתי הקבוצות שמחזיקות בכרטיסו רוצים למכור אותו. המגן אורי אוזן שנפגש עם נציגי הקבוצה לגבי המשך דרכו במועדון, ידון בחמישי הקרוב, שוב, במטרה לנסות ולקדם את המו"מ.

שי בירוק שלא צפוי להמשיך בקבוצה, עשוי לצאת בעונה הבאה לאירופה כאשר בימים האחרונים העביר סוכנו של הקשר, דדה חדד, פרטים למספר קבוצות באירופה. בפני החלוץ לירון וילנר, שכרטיסו יחזור אטוטמטית בסוף העונה לקבוצה, עומדות הצעות רבות מקבוצות בליגה הלאומית וכן שתי הצעות ממרכז טבלת ליגת העל. וילנר יצטרך להחליט היכן הוא רוצה לשחק והוא ישואל שוב על ידי המועדון.

שחקני הקבוצה, שקיבלו יום מנוחה היום (שני), יחזרו מחר להתאמן לקראת המשחק נגד הכח עמידר רמת גן (שבת, 19:30, שידור ישיר בטלוויזיה). גולן חרמון שנפצע ביום רביעי האחרון ולא היה בסגל במשחק נהיצחון נגד הרצליה, צפוי לחזור לאימונים מלאים. שחקני הנבחרת האולימפית אמיר טגה ואיתי שכטר ימשיכו להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully