וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשקלון מוכרים 3 ב-5

14.5.2007 / 16:40

ראש העיר הורה להיערך לקראת גמר גביע המדינה: האוהדים שנוסעים למשחק יקבלו כחצי טון גרעינים שחורים להפגת המתח באצטדיון ר"ג

ביום רביעי הקרוב (16 במאי) ייערך משחק גמר גביע המדינה בין הפועל אשקלון לפועל תל אביב, ועבור אשקלון מדובר במשחק היסטורי ובהישג יוצא דופן. ראש העיר אשקלון רוני מהצרי הורה להיערך בקדחתנות לקראת משחק גמר גביע המדינה בכדורגל: לתושבי העיר והאוהדים שנוסעים למשחק יחולקו כחצי טון גרעינים שחורים, שישמשו אותם להפגת המתח העצום בו יהיו מצויים. כדי שאף אוהד לא יחמיץ את המחווה המלוחה, על שקיות הגרעינים תודבק מדבקת איחולים מטעם ראש העיר.

בינתיים העיר אשקלון נערכת לחגיגות במקרה של זכייה. דגלים ושלטים רבים נתלו ברחבי העיר, וכיכר העיר מתמרקת להנפה האפשרית. האוהדים שמתכוונים להגיע למשחק יזכו להסעה על חשבון העירייה, שגם פנתה לרכבת ישראל בבקשה להעמיד הסעה מיוחדת לאוהדי הקבוצה לאצטדיון רמת גן, ונענתה לבקשה. כמו כן העירייה שכרה 20 אוטובוסים שיסיעו אוהדים מרחבת האצטדיון העירוני למתחם הרכבת בעיר, ולאיצטדיון רמת גן.

אם יש במקרה תושב אשקלון שהחמיץ את ההעפלה ההיסטורית לגמר הגביע, אז העירייה שלו תדאג ליידע אותו בקרוב, כי רכב מיוחד שמקושט בשלטי עידוד לקבוצה, יסע בחוצות העיר ויקרא לתושבי העיר, באמצעות מערכת כריזה מיוחדת, להגיע למשחק ולעודד את הקבוצה במשחק.

ילדי העיר שנולדו במועד המשחק (16 במאי) הוזמנו לחגוג את יום הולדתם באופן לא שגרתי, בלשכת ראש העירייה. שם יכובדו המאושרים בעוגה ענקית בצורת מגרש כדורגל, ויקבלו שי מטעם ראש העיר: שני כרטיסים למשחק הגמר, אחד לילד, ואחד למלווה בגיר.

"אני מקווה כי לאיצטדיון רמת גן יגיעו אוהדים רבים ככל האפשר, על מנת לעודד את הקבוצה ולסייע לה להביא את גביע המדינה לעיר אשקלון", אמר ראש העיר לקראת המשחק, "אני שמח בהישגי הקבוצה ויחד עם כל תושבי אשקלון אנו מחזקים את ידי השחקנים ונערכים לחגיגות הגדולות לאחר המשחק". מכירת הכרטיסים למשחק גמר גביע המדינה של הפועל אשקלון מול הפועל ת"א מתקיימת מדי יום באצטדיון העירוני באשקלון, בין השעות 10:00 ל-19:00, ותימשך עד מחר (שלישי 10:00- 17:00). אוהדי הפועל אשקלון יאכלסו את השערים 8 עד 12 באצטדיון רמת-גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully