וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דליו רוסי בדרך לדלה אלפי?

14.5.2007 / 13:02

באיטליה חושדים שנרקם מהלך בין מאמן לאציו להנהלת הגברת הזקנה. בופון: "הסיכוי שאשאר ביובנטוס הוא 50-50". גווידולין חוזר לפאלרמו

האם דידייה דשאן יעזוב את הדלה אלפי? ה"קוריירה דלו ספורט" מדווח היום (שני) שמאמן לאציו דליו רוסי עשוי להחליף את הצרפתי על הקווים ביובנטוס. הביאנקונרי על סף העפלה לסרייה A, ולמרות שדשאן סיכם כבר עם ההנהלה שימשיך כמאמן יובה גם בעונה הבאה, היו אלה דברי רוסי שגרמו לחשדות בתקשורת האיטלקית.

"יש לי עוד שנתיים בלאציו, אבל איני יודע מה צופן העתיד", אמר רוסי כנשאל אם הוא מועמד ליובנטוס. השמועות קיבלו משנה תוקף כשפורסם בצרפת כי האלופה ליון מגששת אחרי דשאן. אין זו הפעם הראשונה שיובה מרחרחת אחרי רוסי, ולפני מספר חודשים הגברת הזקנה כבר חיזרה לזמן קצר אחרי המאמן האיטלקי.

אם יש מישהו שעזיבתו את הגברת הזקנה הופכת מוחשית יותר ויותר הוא השוער ג'יאנלואיג'י בופון, שאמר ל"קוריירה דלה סרה": "50 אחוזים שאעזוב את יובה. אני אחליט רק אחרי שאפגש עם ההנהלה בימים הקרובים". יו"ר יובנטוס ג'ובאני קובולי, אמר בתגובה: "נפגוש את בופון ונדון בסוגיה, מעולם לא עלה בדעתנו למכור אותו".

זאמפאריני החזיר את גווידולין לפאלרמו

נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפאריני החזיר למועדון את מאמן הקבוצה לשעבר, פרנצ'סקו גווידולין, שיאמן את הקבוצה מסיציליה בשני המחזורים שנותרו עד סוף העונה.

לפני שלושה שבועות זאמפאריני פיטר את המאמן אחרי שהוורודים לא ניצחו 11 משחקים רצופים. זו היתה הפעם השנייה העונה שגווידולין פוטר מפאלרמו, אחרי שעזב את המועדון בעקבות ההדחה מגביע אופ"א. "אני מאוד מודאג ואיני רוצה לראות את השחקנים האלה בפאלרמו", אמר זאמפאריני, שכנראה מצא את האשמים במצב הקבוצה. "על השחקנים להתאמן חזק ולחזור להילחם על מקומם בגביע אופ"א. אם הם יפספסו את המטרה הזו, זה יהיה סופם", איים הבוס של פאלרמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully