וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך נוסח בוסטון

14.5.2007 / 12:14

הרד סוקס הפכו פיגור 5:0 באינינג התשיעי לניצחון על בולטימור 5:6. היאנקיז נוצחו בסיאטל, סייקל לרוקי של הג'איינטס, פרד לואיס

בוסטון - בולטימור 5:6

בכניסה לאינינג התשיעי היה ברור שג'וש בקט עומד לרשום הפסד ראשון העונה, כשהרד סוקס פיגרו 5:0. אבל אז התחולל מהפך מדהים ברוח הפנוויי פארק. ג'רמי גאת'רי היה בלתי פגיע עד לתשיעי, כשבמשך שמונה אינינגים הרשה שלוש חבטות בלבד. "לא חשבתי שהיה לנו צ'אנס", אמר דייויד אורטיז. ואז הוחלף גאת'רי בדני באעז וכריס ריי, שלא הפסיקו לפשל. בפיגור 5:4 נעזר חוליו לוגו בשגיאה של ריי, ג'ייסון וריטק ואריק הינסקי נכנסו הביתה, והרד סוקס ניצחו 5:6, כדי להעלות את ההפרש מהאוריולס והיאנקיז לשמונה משחקים. ג'יי סי רומרו זכה בניצחון למרות, ריי עם ההפסד.


טורונטו - טמפה ביי 2:1

הבלו ג'ייז הפגועים נחלו עוד הפסד בעונה אומללה בינתיים מבחינתם. ג'יי סאו הגיש שבעה אינינגים וניטרל שבעה חובטים, קרלוס פניה עם הומר ואל רייס עם השמירה. ג'ייסון פרייזור עם ההפסד. מאט סטיירס עם הומר לבלו ג'ייז.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 11:1

מארק טיהאן חבט להומר על חאווייר ואסקז באינינג הרביעי, העלה מ-0:1 ל-0:4 וסגר את סיפור המשחק. הגשה טובה לחורחה דה לה רוסה עם שבעה וארבעה, שישה אינינגים לואסקז בהפסד.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 6:7

נלסון קרוז מצא זמן טוב לחבוט להומר הבכורה שלו העונה, כשעשה זאת באינינג התשיעי על סקוט שילדס, והקנה ניצחון ראשון העונה לאריק גאנייה, שחזר מרשימת הפצועים. האנק בליילוק, בראד ווילקרסון ואיאן קינסלר עם הומרים לריינג'רס, שיי הילנברנד, מייק נאפולי וגארי מת'יוס ג'וניור (זה מתקרב, הקורה ולאד גררו, זה מתקרב) עשו את זה לאיינג'לס.


אוקלנד - קליבלנד 7:10

ג'ו בורובסקי הוא קלוזר סביר בדרך כלל, אבל מדי פעם הוא מצליח לשחוט את האינינג אליו הוא נכנס. בורובסקי עלה במצב של 5:7 לקליבלנד באינינג התשיעי, נתן שוויון 7:7 ואז גם הומר בן שלוש ריצות לג'ק קאסט. לקאסט זה היה הומר חמישי בארבעה ימים. האיש על גחלים לוהטים. הומרים גם לאריק שאבז, מילטון בראדלי ובובי קרוסבי מאוקלנד, ניצחון לג'יי וויטאסיק.


סיאטל - ניו יורק יאנקיז 1:2

אנדי פטיט הגיש היטב ליאנקיז, אבל נכנע להופעה טובה של הוראסיו רמירז (6.1 אינינגים) והבולפן של המארינרס, וניו יורק ממשיכה לחפש את הגרוב. פטיט סגר 7.1 אינינגים ומי זוכר עכשיו את אפריל הלוהט של אלכס רודריגז (חבטה וסטרייקאאוט)? שמירה לג'יי ג'יי פאץ.


מינסוטה - דטרויט 4:16

הטייגרס העלו לגבעה את וירג'יל ואסקז, שהוזעק כמגיש חירום, והתוצאות היו הרסניות. טוריי האנטר חבט לשני הומרים וסיים עם שיא קריירה של שבע הכנסות רצים הביתה, מייקל קדאייר חבט 3 מ-6 עם הומר והכניס ארבעה רצים וגם מייק רדמונד השתתף בחגיגה. בוף בונסר זכה בניצחון קליל. הומר למגליו אורדונייז בצד השני.

NL: וושינגטון? סוויפ?

וושינגטון - פלורידה 4:6

לראשונה מזה ארבע שנים הצליח ג'ייסון סימונטאצ'י לזכות בניצחון במייג'ורס, ולראשונה העונה הנשיונאלס, שנראו כל כך אומללים לפני הסופשבוע, ביצעו טאטוא חיובי בסדרה. סימונטאצ'י הגיש 5.1 אינינגים וזכה לשמירה של ג'ון ראוש, ווס אוברמולר עם חמישה אינינגים והפסד בפלורידה.


קולורדו - סן פרנסיסקו 15:2

הג'איינטס רשמו ניצחון גדול, כשמאט קיין מגיש שישה ושישה ומנצח בקלות, אבל גיבור היום היה הרוקי פרד לואיס, שחבט לסייקל (הומר, טריפל, דאבל וסינגל). הוא היה השחקן ה-22 בהיסטוריה של הקבוצה שעושה זאת, כשאם כבר מדברים על 22, הרי שהג'איינטס רשמו 22 חבטות במשחק. טיילור בוכהולץ המסכן עם ההפסד.


סן דייגו - סט. לואיס 0:3

קשה מאוד לרשום ריצות במגרש של הפאדרס, בייחוד אם אתה עגלתי במיוחד כמו הקרדינלס. ג'סטין ג'רמאנו, כמו סימונטאצ'י, לא זכה בניצחון במייג'ורס הרבה זמן, שלוש שנים ליתר דיוק, אז הוא תפס פראיירים עם שבעה אינינגים ושלוש הכשות. חמישה אינינגים והפסד שישי העונה לאנתוני רייס, שמירה לטרבור הופמן.


פילדלפיה - שיקגו קאבס 4:1

מאז שטד לילי הגיע לקאביז, הוא מרגיש ממש ממש טוב. לילי הגיש שמונה אינינגים וניטרל שישה חובטים, ריאן דמפסטר סיפק את השמירה. שמונה וחמישה לג'ון ליבר שהיה מצוין, מה שלא הספיק לו כדי לנצח.


פיטסבורג - אטלנטה 2:13

התפוצצות כללית של הפייראטס העניקה לאיאן סנל ניצחון קל. סנל הגיש שבעה והכיש שבעה, כשהוא נעזר בשלוש חבטות ושלוש ריצות של כריס דאפי. הפסד לאנתוני ליריו.


ניו יורק מטס - מילווקי 1:9

אוליבר פרז כמעט גמא משחק מלא, אבל הוחלף באינינג התשיעי וסגר 8.1 עם שישה טיגונים. הומר וארבעה ריביז לדמיון איסלי, הומר גם לקרלוס בלטראן ומהצד השני לביל הול של מילווקי. הפסד לכריס קפואנו.


יוסטון - אריזונה 2:5

וואנדי רודריגז ייקרא היום וואנדי בזכות הניצחון, למרות שסגר רק חמישה אינינגים. דאג דייויס עם ההפסד, סקוט היירסטון ואורלנדו הדסון עם הומרים לדי-באקס.


דודג'רס - סינסינטי 5:10

רפאל פורקאל חבט ל-4 מ-4 עם באנט שהכניס את אדם לה רוש הביתה, ופתח מסכת של חמש ריצות באינינג השמיני, ששברה שוויון 5:5. הומר לג'ף קנט בדודג'רס, הומר 570 בקריירה לקן גריפי ג'וניור בסינסי. ניצחון לג'ונתן ברוקסטון, הפסד לקירק סאארלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully