וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני צפוי להמשיך לשחק גם בעונה הבאה

לי בוץ

14.5.2007 / 19:29

זאת בעקבות לחץ מסיבי על קפטן מכבי ת"א, במסגרת הרצון לראותו שנה נוספת על הדשא. אוהדי הקבוצה יעזרו לו למגר את תופעות הגזענות

קפטן מכבי ת"א, אבי נמני, צפוי להודיע בסיום העונה על המשך דרכו כשחקן פעיל במכבי ת"א לעונה נוספת, כך טוענים מקורבים לשחקן. הסיבה לכך היא ככל הנראה הלחץ המסיבי של אוהדי הקבוצה, שנשא פרי על פי הדיבורים בסביבתו של נמני. כמו כן, מדגישים מקורבי השחקן כי הכל תלוי וכפוף למצב הבריאותי של הקפטן הצהוב, שחגג לאחרונה יום הולדת 35.

כאמור, מה שהוביל את נמני לקבל את ההחלטה הוא שכנוע מתמשך של אוהדי הקבוצה, שהגיעו לשיאו בהכנת סרט לכבוד יום הולדתו של הקפטן והולדת בנו הצעיר, בו מוצגת הקריירה של האליל מספר 8 בצהוב כחול מגיל צעיר. בין הקטעים מהמגרשים, מברכים את הקפטן דמויות מפתח בעברו, חברים קרובים, שחקני הסגל וחברי ההנהלה הנוכחיים, המשפחה הקרובה וכמובן גם האוהדים. המשותף לכולם, פרט להכרות עם נמני, הוא הרצון לראות את הקשר ממשיך כשחקן פעיל גם בעונה הבאה, והם אף מבקשים זאת ממנו במהלך הסרט.

בין המברכים והמבקשים נמנים בכירים בספורט הישראלי כגון שמעון מזרחי, דיוויד פדרמן ומיקי ברקוביץ' לצד מורתו הראשונה של נמני ומאמנו הראשון. ברכה חביבה היתה של מלך השערים של כל הזמנים, אלון מזרחי, שאמר כי הוא רוצה שנמני ישחק עונה נוספת, אך ביקש שלא יעבור אותו במספר הכיבושים.

בסרט המדובר צפה נמני במהלך סוף השבוע האחרון, ואחד מחבריו הקרובים אישר כי ההתרגשות בקרב השחקן היתה גדולה. "הסרט ממש חימם לו את הלב", הוא סיפר לוואלה! ספורט. "וההרגשה לאחר הצפייה בקרב כל הנוכחים היתה שהוא החליט להמשיך. עם זאת, חשוב לציין שהכל תלוי במצבו הבריאותי וביכולת הפיסית שלו להמשיך".

גם נמני עצמו לא הסתיר את התרגשותו מהמחווה של האוהדים: "מה שהם עשו זה דבר כל כך יפה, שבאמת אין לי מילים להביע תודה. אני יכול להגיד שהם הצליחו להפתיע אותי בגדול". השחקן עדיין מסרב לחשוף את החלטתו לגבי העונה הבאה: "את זה נחליט רק בעוד שבועיים".

אוהדי מכבי, מצידם, כוססים ציפורניים חודשים ארוכים בציפייה לשמוע את ההחלטה המיוחלת של מספר 8. "לא יישאר לנו שום דבר אם אבי יפרוש", סיפר אחד מהם, "גם ככה רוב האוהדים שלנו כבר לא מגיעים למשחקים בגלל לוני, ואם נמני ימשיך לפחות תהיה לנו עוד עונה בה נוכל להרגיש את המכביזם. כל עוד אבי בקבוצה זה לא משנה כמה דקות הוא משחק, ברגע שרואים אותו עם החולצה של מכבי זה שווה לנו הכל".

בתוך כך, היום (שני) בשעות הצהריים יחגגו שחקני ואנשי מכבי ת"א יחד עם הקפטן את ברית המילה לבנו, היורש השלישי למשפחת נמני, זאת לאחר שזכו ליום חופשי מהאימונים. מחר יפתחו השחקנים בהכנות למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים, אותו יארחו הצהובים באצטדיון בלומפילד, ללא חמשת שחקני הנבחרת הצעירה – יובל שפונגין, אורי שטרית, עומר פרץ, ליאור ז'אן ושירן ייני, שבדומה לשבוע שעבר יתאמנו תחת הדרכתו של גיא לוי עד ליום חמישי.

אוהדי מכבי ישתפו פעולה עם נמני

גזרת מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים ומכבי ת"א התחממה הערב (שני), לקראת המפגש בין הקבוצות ביום ראשון הבא, בעקבות הניסיון של אוהדי מכבי לגרום למשחק רדיוס על ידי הנהמות לשחקנים שחומי העור של הכח עמידר ר"ג בשבת. כזכור, בשבת האחרונה נהמו הצהובים מספר פעמים במהלך המשחק תוך רצון שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל יפעיל את עונש התנאי שעומד כנגד הקבוצה (משחק רדיוס ללא קהל), זאת במטרה שאוהדי בית"ר ירושלים (שקבוצתם מרצה בעצמה ארבעה משחקי רדיוס ללא קהל בעקבות ההתפרעויות בטדי) לא יזכו לחגוג אליפות בבלומפילד.

בתוך כך, יצרו היום ראשי האוהדים משני המחנות קשר על מנת להרגיע את הרוחות, והסכימו לרכז את המאבק נגד ההתאחדות לכדורגל. בינתיים ביקשו אוהדי מכבי להבהיר כי אין אמת בעובדה שכלל האוהדים עשו מאמץ כדי שבית"ר לא תגיע לבלומפילד, אלא להיפך – הם רוצים שבית"ר תגיע יחד עם אוהדיה מתוך אמונה שהקבוצה של כהן יכולה לנצח את המשחק ומעדיפים שזה ייעשה לנגד אלפי אוהדים ביציעים.

"משחק הכדורגל הוא ערך עליון וההגינות בספורט היא ערש הדמוקרטיה בספורט", הסבירו האוהדים לוואלה! ספורט. "מאז ומתמיד מכבי ת"א היתה קבוצה שבאה לכל משחק ברוח ההגינות ובמטרה לנצח. אנו שוללים כל נסיון שולי של מיעוט לא מחונך בקהל שלנו לגרום לכך שיתקיימו משחקי כדורגל ללא אוהדים. אנו מצפים למשחק מול בית"ר ירושלים וכמו שלגיטימי מבחינתם לרצות לנצח ולהיות במגרש, כך לגיטימי מבחינת אוהדי מכבי ת"א לרצות לנצח את האלופה הנכנסת נצחון יוקרתי, להבטיח את המקום השני בליגה ולסיים את העונה עם טעם טוב בפה בדרך לאירופה לנגד האוהדים שלנו".

לגבי האפשרות של שיתוף פעולה במאבק מול ההתאחדות ובתי הדין, אמרו האוהדים: "אם יהיה שיתוף פעולה זה יהיה טוב לאוהדים, אך אם לא יהיה לא קרה שום דבר. דבר אחד בטוח - אף אחד לא רוצה לראות משחקים מכריעים דרך מסך הטלויזיה בגלל עונשי רדיוס כפי שקרה במשחק האחרון של בית"ר מול הפועל ת"א".

בתוך כך, קפטן הקבוצה אבי נמני, שחגג בשעות הצהריים ברית מילה לבנו עמית, מצא זמן לשוחח עם ראשי האוהדים, כולל כאלו שמשפיעים, שלא מגיעים למגרשים תקופה ארוכה בשל האכזבה מהניהול בראשותו של לוני הרציקוביץ', ולבקש מהם לעזור לו למגר את התופעות השליליות של חלקם כגון הנהמות במשחקים האחרונים. גם במהלך האירוע עצמו ניגש נמני לאוהדים שבאו להשתתף בשמחתו ושוחח איתם בעניין.

האוהדים הסכימו לשתף פעולה ולהפריד את המאבקים מול הנהלת הקבוצה ולפגיעה בקבוצה עצמה על ידי יצירת מצב של עונש רדיוס. "במכבי אסור שיקרו דברים כאלה חמורים", הסביר אחד האוהדים. "תמיד שיחקו אצלנו שחקנים זרים ונעשה הכל על מנת לפתור את המצב. עדיין, אנחנו חושבים שאי אפשר לנקות את ההנהלה מאחריות כיוון שההנהלה לא השקיעה באוהדים וכשלא משקיעים באוהדים נוצרים תופעות שוליות בתוך הוואקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully