וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "חטפנו מהלומה לפנים"

14.5.2007 / 11:16

ממן ברצלונה מנסה להתאושש מהתיקו המאכזב נגד בטיס, ומסביר את החלפת רונאלדיניו ומסי: "יחס פרטני אינו נכון, צריך להביט על המכלול הקבוצתי"

מה עובר על ברצלונה הגאה, שואלים עצמם יושבי הקאמפ נואו ואהדי הקבוצה ברחבי העולם. העונה של הענקית הקטאלונית חטפה מהלומה רצינית עם ההדחה מליגת האלופות על ידי ליברפול, צללה עוד יותר עם התבוסה המחפירה 4:0 לחטאפה שהדיחה אותם גם מהגביע הספרדי, ואמש (ראשון) היא כבר איבדה עשתונות עם תיקו 1:1 מול ריאל בטיס מהתחתית. התיקו המאכזב הוריד את אלופת ספרד מהמקום הראשון בטבלה, והעלה במקומה את היריבתה המושבעת ריאל מדריד.

מאמן ברצלונה פרנק רייקארד: "עשינו הכל טוב עד לסיום, אז הריכוז שלנו ירד. זה היה הכרחי לשמור על הכדור". בארסה ספגה אמש (ראשון) את המהלומה בדקה ה-89 כשאסונסאו שיחרר את הכדור במהירות לרפאל סוביס והברזילאי הצעיר כבש לזכות בטיס. אין ספק שהחלפתם של רונאלדיניו וליאונל מסי פגעה בחיוניות של ברצלונה, ורייקראד הסביר את מהלכו: "הכנסתי את אדמילסון כדי לשמור על התוצאה, אבל לא מדובר פה בהתייחסות פרטנית, אלא צריך לראות זאת כמכלול קבוצתי. לא היינו טובים במחצית השנייה, זה חבל".

"מה שעשה את ההבדל הוא שפשוט לא הצלחנו לכבוש. בטיס כמעט ולא יצרה מצבים, ולחטוף כזה שער בדקה האחרונה זו מהלומה לפנים", הוסיף רייקאד. "אסור היה לנו לשמוט ככה את היתרון, היינו צריכים לחסל אותם הרבה קודם", הוסיף גם החלוץ הקמרוני סמואל אטו.

"גם כשהובלנו את הליגה לא דיברתי גבוהות", סיכם המאמן ההולנדי, והביע אופטימיות לגבי המשך הדרך, "אני לא חושב שאיבדנו כיוון. זמנים קשים כאלה מגבשים את הקבוצה". ומה יקרה בקיץ אם ההולנדי לא יצליח לשמור על תואר האליפות? "אין תוכניות מלבד להמשיך בקבוצה, אבל זה כמובן לא תלוי רק בי".

גם קפטן האלופה קרלוס פויול שמר על אופטימיות: "יש עוד ארבעה משחקים לסיום העונה, וכרגע קשה לי להאמין שריאל מדריד ינצחו את כל המשחקים הללו. אני משוכנע שאנחנו ננצח את כל המשחקים עד תום העונה ונזכה שוב באליפות". ועל זה נאמר: אשרי המאמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully