וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציפיתי מסר אלכס פרגוסון ליותר"

14.5.2007 / 18:07

וורנוק, מאמן שפילד שירדה, התאכזב מהרכב היונייטד מול ווסטהאם. ג'וול השאיר את וויגן והתפטר, האצ'ינגס החליפו. סיטי פיטרה את פירס

המחזור ה-38 והאחרון בליגה האנגלית סיפק אתמול (ראשון) לא מעט דרמות, בעיקר בתחתית. ווסטהאם ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד ושרדה בליגה, ו-וויגאן הלכה בעקבותיה אחרי ניצחון חוץ 1:2 על שפילד יונייטד. ההפסד של הבליידס הוריד אותם בחזרה לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת, אם כי ניצחון של מנצ'סטר יונייטד על ווסטהאם היה מוריד את הפטישים.

ניל וורנוק, מאמנה של שפילד יונייטד, היה מאוכזב וכיוון למאמני מנצ'סטר יונייטד וליברפול (שסיימה ב-2:2 מול צ'רלטון). "אתה מסתכל על הקבוצות שהעמידו סיר אלכס פרגוסון ורפא ואתה לא יכול שלא להיות קצת מריר. אבל החיים הם כמו גלגל ואולי עכשיו צ'לסי תזכה בגביע ומילאן בליגת האלופות", אמר וורנוק, "הייתי בטוח שסיר אלכס יעלה בהרכב חזק ולראות אותם חוגגים את הזכייה באליפות אחרי הפסד לווסטהאם משאיר טעם קצת מר. ברור שלפרגוסון יש את הסיבות שלו וכנראה שגמר הגביע יותר חשוב עבורו".

בשפילד עושים כעת מאמצים לגייס קבוצות נוספות ולהגיש תביעה נגד ווסטהאם בעקבות שיתופו של קרלוס טבז, שההעבתו לקבוצה נותרה מעורפלת וכך גם חוקיותה. טבז היה השחקן המרכזי של ווסטהאם במצע ההיחלצות שלה מהקו האדום וכבש 7 שערים ב-10 המשחקים האחרונים.

פרגוסון עצמו נדרש להרכב אותו העלה ובו לא נכללו כריסטיאנו רונאלדו, פול סקולס וריאן גיגס, שעלו כמחליפים: "אני משתתף בצערה של שפילד יונייטד, אבל עשינו את מה שיכולנו ואני לא חושב שאפשר לבקר אותנו. סיימנו את המשחק עם ההרכב הכי חזק שלנו, אבל זכינו באליפות לפני שבוע וזה מובן שזה יצר ירידת מתח. מהבחינה הזו ברור שווסטהאם קיבלו אותנו במצב אידיאלי בשבילם".

דרומה משפילד, במזרח לונדון, צהלו הרוחות. ווסטהאם השלימה מסע הינצלות מרשים אחרי שכבר הייתה עם רגל וחצי בצ'מפיונשיפ וחתמה אותו עם ניצחון 0:1 באולד טראפורד על האלופה מנצ'סטר יונייטד.

הבעלים האיסלנדי, אגרט מגנוסון, שהגיע מספר חודשים אחרי פתיחת העונה, היה מאושר. "אני מצדיע למאמן אלן קרבישלי, לשחקנים ולאוהדים. אני מאוד שמח וגאה", אמר מגנוסון, "לנצח שבעה מתשעה משחקים זה הישג גדול ואסור שישכחו את זה כשאנשים ידברו על העונה האחרונה. הראנו שלמועדון יש רוח לחימה אדירה וחבורת שחקנים שיודעים כיצד לנצח".

פול ג'וול, מאמן וויגן, ניצל מירידה בזכות ניצחון החוץ בבראמל ליין על שפילד יונייטד, אבל על אף זאת הוא הודיע היום על התפטרותו מאימון הקבוצה. מי שיחליף אותו הוא עוזרו כריס האצ'ינגס, שהחליף אותו גם בשנת 2000. ב-BBC דווח כי ג'וול שוי להחליף את סטיוארט פירס, שפוטר מתפקידו כמנג'ר מנצ'סטר סיטי.

מוקדם יותר, אחרי השמחה על ההינצלות, הוא עבר להתקפה על הנהלת הפרמיירליג בעקבות פרשת חאבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז. "התסריט האידיאלי עבור הליגה היה שמנצ'סטר יונייטד תנצח את ווסטהאם וזו תרד ליגה. יש אנשים שמרגישים שווסטהאם התחמקה מעונש", אמר המאמן המוערך והוסיף: "אבל אני לא רוצה לדבר עוד על הנושא של ווסטהאם. הסיבה בגללה הגענו למשחק על ההישארות במחזור האחרון היא שלא שיחקנו טוב במשך 37 מחזורים. לשפילד יונייטד הספיק תיקו, אבל לנו לא היה דבר בראש מלבד ניצחון".

יו"ר וויגאן דייב ווילאן הודיע חד משמעית שאינו זונח את מאבקו בווסטהאם, ועדין עומד בדרישתו לפרסם את חוזהו של קרלוס טבס במדי הפטישים. "ווסטהאם צריכה להענש בהפתחת נקודות, ואסור שתשחק בעונה הבאה בפרמיירליג. אני מצטער על שפילד יונייטד, אבל נפגשתי עם היו"ר שלהם, ואני מודיע שלא נסטה מהדרך אל הצדק", אמר וויגאן ל-BBC.

גאלאס מציב אתגרים לארסנל

וויליאם גאלאס רמז שבתום העונה הוא עשוי לעזוב את ארסנל, ולעבור לאחד ממועדוני העל באירופה. הצרפתי, שהצטרף לתותחנים בקיץ האחרון, אמר ל"סאן": "אענה לגבי העונה הבאה אם ארסנל תציב בפני עצמה את אותם אתגרים שצ'לסי, אותה עזבתי, הציבה לעצמה".

"הפציעות קלקלו לי את העונה הנוכחית, והייתי רוצה להישאר עונה נוספת כדי להינות עונה מלאה עם המועדון, אבל אם עלי לעזוב את אנגליה ולשחק במועדון אחר, אעשה זאת".

גאלאס לא הסתיר את אכזבתו מכך שארסנל לא הצליחה להוות יריבה ראויה לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד בקרב על האליפות: "מה שאנחנו צריכים כדי להתחרות עם יריבותינו הוא מספר מסוים של שחקנים מנוסים. ארסנל שיחקה רוב העונה עם שחקניה הצעירים, וגם סבלנו מבעיית פציעות".

* ניוקאסל עשויה לנקוט בצעדים משמעתיים נגד שחקנה הצרפתי, צ'ארלס נ'זוגביה. הקשר סירב לשבת על ספסל המחליפים במשחק קבוצתו מול ווטפורד ועל פי דיווחים עזב את ויקרג' רואד בכעס.

* סטיב סידוול, קשר רדינג ואחד מהשחקנים הבולטים העונה בפרמיירליג, עזב את הקבוצה לאחר שחוזהו תם. שמו של הקשר בן ה-24 כבר נקשר במעבר לצ'לסי,כשגם אברטון וניוקאסל הוזכרו כמועמדות לקלוטו. סידוול, שהיה מהשחקנים הבולטים של הרויאלס בעונתם הראונה אי פעם בליגה הבכירה, סגר ארבע עונות בקבוצה וסירב לחוזה משופר כדי לעבור לקבוצה גדולה יותר.

מנצ'סטר סיטי גירשה את סטיוארט פירס מהעיר

הנהלת מנצ'סטר סיטי החליטה לפטר היום (שני) את סטיוארט פירס, עקב העונה הלא מוצלחת שעברה על הקבוצה. סיטי, שדורגה בתום העונה במקום ה-14, הבקיעה העונה רק 29 שערים, המספר הנמוך אי פעם של קבוצת פרמיירליג שלא ירדה ליגה.

פירס, שאימן את סיטי אחרי שהחליף במארס 2005 את קווין קיגאן בתפקיד, לא הצליח להזניק את הקבוצה קדימה, וכיום הוא משלם את מחיר הכשלון. "ההנהלה רוצה להודות לסטיוארט על עבודתו הקשה במועדון", אמר יו"ר המועדון אליסטייר מקינטוש בנימוס בריטי טיפוסי, "ואנו מאחלים לו הצלחה". פול ג'וול שהתפטר היום מאימון וויגן הוא המועמד לאייש את מקומו של פירס.

עדכון ראשון: 09:40, 14/05/07
עדכון אחרון: 18:07, 14/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully