וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתקרבת לאירופה

רומן רוזנבלט

13.5.2007 / 18:46

ההפסד של הפועל ת"א הגדיל את הפער של ראובן עטר מהמקום הרביעי, אבל המאמן מזהיר משאננות מול הכח: "הם נלחמים על החיים שלהם"

מכבי נתניה ערכה היום (ראשון) אימון שחרור לאחר הניצחון החשוב על מכבי הרצליה, שבעקבות הפסדה של הפועל תל אביב פתח פער של שלוש נקודות מהמקום הרביעי.

לפני האימון כינס עטר את שחקניו והבהיר כי למרות שמחת הניצחון, עליהם להיות דרוכים לקראת המשחק מול הכח רמת גן, ולו רק בשל העובדה כי זו ההזדמנות האחרונה עבורם להינצל מירידה.

עטר אמר לשחקנים: "זה בסדר לשמוח, אבל תזכרו שבשבת מגיעה אלינו קבוצה שהמשחק הזה הוא הצ'אנס האחרון שלה להישאר בליגה ולא יעניין אותה שום דבר אחר - לא כמה קהל יגיע ולא מה התכניות שלנו. עבור הכח המשחק הזה הוא משחק של חיים ומוות, ואני רוצה לראות אתכם מרוכזים במהלך כל השבוע".

בהנהלת הקבוצה הוחלט להוריד את מחירי הכרטיסים למשחק הבית האחרון העונה בצורה משמעותית, כאשר המחירים לשערים 1 ו-2 יעמדו על 50 שקל למבוגר ו-25 לנוער, סטודנטים, נשים, נכים, חיילים וילדים. בשערים 4 ו-5 (שיוקצה לאוהדי הכח) יעלו הכרטיסים 40 ו-20 שקל בהתאמה.

מחר (שני) יקבלו שחקני הקבוצה חופש ויחזרו להתאמן בשלישי. אמיר טגה ואיתי שכטר יתאמנו גם השבוע עם הנבחרת האולימפית עד יום רביעי ויחזרו להתאמן עם הקבוצה רק ביום חמישי.

ההכנות לעונה הבאה, מלבד העלאת שמות מועמדים פוטנציאליים, ייכנסו להילוך גבוה יותר עם התבהרות התמונה הסופית לגבי השתתפות הקבוצה בגביע אופ"א בעונה הבאה. זו ככל הנראה אחת הסיבות שטרם נרשמה התפתחות בגזרת מזואה אנסומבו וזנו בונדאה בכל הנוגע לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully