וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בכוח

14.5.2007 / 0:00

דוד רוזנטל חושב שיש דרך אחת להראות לאוהדי בית"ר מי הבוס: אחרי הפעם הראשונה שבאמת יפעילו עליהם כוח, הם לא יתעסקו

בסוף השבוע הקרינו בערוץ הישראלי את סרט המופת "עיניים גדולות". במהלך הסצנה המפורסמת משחקת מכבי ת"א של המאמן בני פורמן (אורי זוהר) במגרש של בית"ר ת"א. בפיגור גדול עולה יוסי (אריק אינשטיין) הכוכב של הקבוצה ובמו ידיו מחולל מהפך. מכבי מנצחת ויורדת מהמגרש כשאוהדיה המופרעים של בית"ר מנסים לחסל איתה חשבונות. למחרת יוסי מספר על החוויה בעודו מבועת, כשהוא ממלמל את המשפט: "איזה קהל, איזה חיות. איזה חיות".

השנה הזו היא לא 1974, אלא 2007, היכן שמצלמות הטלוויזיה והאינטרנט תופסות כל דבר בעודו קורה והופכות את החיים לתוכנית ריאליטי ארוכה ומתועדת. בשעה 5 בערב לערך יעלה לשידור הקורבן התורן, דומה לבחורצ'יק שדיבר אצל רפי רשף בשבוע שעבר. הוא יעטה סד לצווארו ויאשים. את המשטרה, את ההתאחדות, את לוזון ואת כל הבא ליד על ההתנהגות הפושעת שלהם. שלמה שרף ימשיך ללהג ב"יציע העיתונות" על כך שכדורגל משחקים עם צופים וש"אין כדורגל בלי קהל", כפי שליהג לכל אורך השידור. ברקע תמונות של סוסים מבריחים בני תת תרבות, יצורים שאינם ראויים לפקוד שום מקום שבן אנוש רגיל פוקד. חזיזים נזרקים לעבר הניידות, אבל האווירה במגרש היא שחשובה לו, לא האנדרלמוסיה האנרכיסטית בחוץ. או, והנה, בעוד אותיות הזעם נשלחות אל המסך, שלמה אומר ש"הקהל של בית"ר הוא הטוב במדינה". אם זה הכי טוב, בואו נסגור את המדינה הזו, ועכשיו.

מי אתם, אוהדי בית"ר ירושלים? מי אתם בכלל? ניתץ כבר הפין מלקרוא לכם "קומץ". נמאס לפחד מכם ולעשות לכם כבוד. אז לא נקרא לכם קומץ וגם לא נפחד מכם. אתם חתיכת אספסוף שאינו ראוי שתהיה לו קבוצה בליגת העל. צריך למחוק את הקבוצה שלכם, להוריד אותה ליגה או שתיים. ואפילו בליגות הנמוכות, שבהן לא רווים אנשי החוק והסדר נחת, ספק אם יש קהלים אלימים כמוכם. כי מה שלא הולך בכוח הולך באלימות, ואולי אלימות היא הדרך היחידה אתכם. אלימות של שוטרים, זו שמיגרה את החוליגניזם החשוך של אנגליה. ביום ראשון שוב הוכחתם את זה, והפעם אין לכם שום תרוץ. גם לא התירוץ הלעוס הזה של "דופקים אותנו", כי היום, אם לא הבנתם, יש לכם את הקבוצה הכי עשירה במדינה. והגיע הזמן שתבינו באמת.

אמרו לכם לא להגיע – והגעתם. אמרו לכם לא להשתולל – השתוללתם. הבאתם כל אמל"ח הבא ליד, עשיתם כל דאווין שיכולתם לעשות ועכשיו עיתונאים נמצאים בבית החולים (נו, התקשורת אשמה, טוב שסגרנו איתם חשבונות) וביניכם יש בערך 20 עצורים. חבל שלא עצרו את כולכם, את כל מי שנכח בווינטר ולא היה צריך להיות שם. כי המקום הראוי לאנשים הללו הוא כלא, ואני מוכן לשלם תוספת מס הכנסה כדי לממן את השהות שלהם בין הסורגים.

כן, כן, זהו מאמר הסתה של סמולן תל אביבי מניאק, אוהד מכבי/הפועל/מכבי חיפה, וכן – אסור להכליל, אז נפטור עצמנו במשפט הכסת"ח "ברור שאין הכוונה לכל אוהדי בית"ר, רק ל... שבהם". אתם יכולים להרים טלפונים, לשלוח מיילים ולהתלונן, לא מפחדים מכם. משחקים אותה נערי גבעות שכולם צריכים לפנות להם את הדרך. נראה אתכם עושים את אותו בלגאן באולימפיקו של רומא. חושבים שאתם גיבורים? בואו למשחק בין אייאקס לפיינורד, תגיעו למפגש בין דורטמונד לשאלקה או לערב נעים במחיצת אוהדי זמאלק ואל אהלי או ריינג'רס וסלטיק. הבעיה היא שכאן עדינים מדי אתכם, כי מגיע לכם הכל, אתם הדפוקים, החלכאים והנדכאים. אתם "יאללה בית"ר". וזו לא בעיה שלכם - זו בעיה שלנו, והגיע הזמן לפתור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully