וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי נאם, אוהדי הפועל פוצצו את הישיבה

שגיא ניר

13.5.2007 / 20:17

כמאה אדומים הגיעו לישיבת מועצת העיר כדי למחות על הכוונה להרוס את אולם אוסישקין. המחאה גרמה לראש העיר לקטוע את הישיבה

מטה המאבק למען אוסישקין ממשיף בפעילות המחאה שלו נגד ראש העיר רון חולדאי, והיום (ראשון) הופיעו כמאה מפעיליו לישיבת מועצת העיר. התוצאה: חולדאי נותר דבק בעמדתו להרס האולם, הישיבה פוצצה.

במהלך הישיבה העלה סגן ראש העיר פאר וייסנר, מסיעת הירוקים, הצעה לסדר לפיה יש לשקול מחדש את הריסת האולם ולהקים ועדה ציבורית שתורכב מאוהדי הקבוצה ואישי ציבור. חולדאי, שממשיך להתעלם מראשי המאבק, דחה את ההצעה, ומלשכתו נמסר כי "כל עוד ההליכים תלויים ועומדים בפני בית המשפט, לא יהיה זה נכון לקיים פגישה עם ראש העירייה".

במהלך הדיון, בעת דברים שנשא חולדאי, קראו נגדו כמה אוהדים שהצליחו להיכנס לאולם קריאות נאצה, שגרמו לו לעזוב את המקום. בהודעת מטה המאבק למען אוסישקין, נכתב כי "אוהדי הפועל תל אביב ושוחרי הספורט לא ישכחו את שמות חברי המועצה אשר הצביעו בעד הריסת האולם. סופם יהיה לשיכחה ובוז כראוי לכל נבחר ציבור אשר בוחר להתעלם מרצון הציבור ושולח אותו להתדיין עם עורכי דין דרך חוקים ותקנות, במקום לנהל עימם דיאלוג כנהוג ברשות נבחרת דמוקרטית".

בכוונת מטה המאבק להמשיך לפעול בשיתוף גורמים ציבוריים כמו מטות המאבק למען בריכת גורדון, כיכר רבין, היכל התרבות ועוד, בניסיון לסכל את החלטות ראש העיר. הדיון בבג"צ בעניין אוסישקין צפוי להתקיים בסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully