וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גביע, אין אירופה, אין אליפות?

13.5.2007 / 22:06

אחרי ההשפלה בגביע, סיימה בארסה רק ב- 1:1 עם בטיס, וצנחה למקום השני. ולנסיה התבססה במקום הרביעי עם 0:2 על סראגוסה

העונה של ברצלונה חטפה מהלומה רצינית עם ההדחה מליגת האלופות על ידי ליברפול, צללה עוד יותר עם התבוסה המחפירה 4:0 לחטאפה שהדיחה אותם גם מהגביע הספרדי, והערב (ראשון) נראה שהיא כבר על סף כאוס מוחלט. אלופת אירופה היוצאת סיימה רק בתיקו 1:1 מול בטיס מהתחתית, ואיבדה את המקום הראשון בטבלה ליריבתה המושבעת ריאל מדריד. לשתי הקבוצות יש כעת אותו מספר נקודות, אך המדרידאים מקדימים את יריביהם בזכות יתרון פנימי במשחקים בין הקבוצות.

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נפתח כבר אתמול עם הניצחון העצום של ריאל מדריד על אספניול 3:4, והניצחון של סביליה על רקראטיבו 1:2. בקרב ישיר על המקום הרביעי ניצחה ולנסיה את סראגוסה 0:2, והיא קרובה מתמיד לכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

במרכז המשחקים שנערכו מוקדם יותר בספרד עמד ההפסד הביתי של סלטה ויגו 2:1 ללבאנטה במשחק תחתית חשוב מאין כמוהו, הפסד שקירב את חניכיו של חריסטו סטויצ'קוב עוד יותר אל ירידה לליגה השנייה. בעיקר לאור תוצאות יריבותיה של סלטה לתחתית - ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 את חימנסטיק, ואתלטיק בילבאו סחטה תיקו 1:1 מלה קורוניה ודודו אוואט.

ברצלונה - בטיס 1:1

אלופת השנתיים האחרונות איבדה את הראש ביום חמישי האחרון עם התבוסה המשפילה מול חטאפה, שהעיפה אותה בבושת פנים מהגביע והותירה אותה עם תואר אחד בלבד בהישג יד העונה - האליפות. ברצלונה ארחה בקאמפ נואו את בטיס מהתחתית, ופתחה מצוין עם שער בזק של רונאלדיניו בפנדל בדקה החמישית. בארסה המשיכה לתקוף והגיעה להרבה מצבים במחצית הראשונה, אך לא השכילה לכבוש שערים נוספים, מה שהתנקם בה ובגדול בסיום. במחצית השניה חזרה בארסה לסורה ושיחקה באדישות מופגנת.

מאמן בטיס, לואיס פרננדז, ביצע שלושה חילופים התקפיים, בעוד שרייקאד הוציא את רונאלדיניו ואת מסי. מאותו הרגע הפסיקה בארסה לשחק לחלוטין. בדקה ה-89, כשכבר היה נראה שהקטלונים בדרך לחזור למקום הראשון בטבלה, קיבלה בטיס בעיטה חופשית. אסונסאו שיחרר את הכדור במהירות לרפאל סוביס כשההגנה של בארסה חלמה, והברזילאי הצעיר התקדם באין מפריע ובעט לרשת של ויקטור ואלדז. הלם השתרר ביציעים, ובארסה איבדה את המקום הראשון, ויכול להיות שגם את התואר.

ולנסיה - סראגוסה 0:2

עוד קבוצה שכל מה שנותר לה הוא הליגה היא ולנסיה, אבל במקרה של העטלפים המאבק שלהם מתמקד במירוץ למקום הרביעי, ממנו עולים למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. היריבה הרצינית ביותר שלהם היתה סראגוסה, והערב דאגו חניכיו של קיקה סנצ'ז פלורס שגם היא תצא מהתמונה. שני שערים של אמילינו מורטי בדקה ה-20 ודויד סילבה בדקה ה-44 העניקו לולנסיה את הניצחון שפתח עבורה יתרון של 7 נקודות מסראגוסה, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סלטה ויגו - לבאנטה 2:1

הגעתו של חריסטו סטויצ'קוב לעיר נתנה לאוהדי סלטה ויגו תקוות רבות בנוגע לסיכויי ההישרדות של קבוצתם, אבל מאז הניצחון הגדול בדרבי של גליסיה במשחק הבכורה של הבולגרי, הפנים של סלטה הם רק למטה. לבאנטה הקטנה הגיעה לבלאידוס למשחק על עונה שלמה, ועלתה ליתרון של שני שערים מרגלי גוסטבו רג'י (39, בפנדל) ומוסטפה ריגה (49). שער מצמק של פרננדו באיאנו בדקה ה-65 כבר לא עזר לתכולים, שצנחו למקום הלפני אחרון, ומרוחקים ארבע נקודות ממקום מבטחים, כשבקופה נותרו 12 בלבד.

שאר המשחקים

אתלטיק בילבאו - לה קורוניה 1:1

הבאסקים חילצו נקודה חשובה במאבק ההישרדות שלהם, אבל עדיין יצאו מאוכזבים אחרי ששמטו יתרון של שער והחמיצו הזדמנות לפתוח פער גדול יותר מהקו האדום. אנדר מוריליו הכניע את דודו אוואט בדקה ה-57, אבל ריקי איזן שש דקות מאוחר יותר, ועד הסיום אף קבוצה לא הצליחה למצוא את הרשת. חוסו סאנייג'י מבילבאו וחואן קאפדבלה מלה קורוניה הורחקו.

חימנסטיק - ריאל סוסיאדד 3:1

גם הקבוצה השניה של חבל הבאסקים עדיין לא מוותרת על מקומה בליגה הראשונה, וחניכיו של מיגל אנחל לוטינה הגיעו לסראגונה במטרה אחת - לשים סוף לחלומות ההיחלצות של חימנסטיק המקומית, ולהשאיר את אלו שלהם בחיים. גייזקה גריטאנו כבש ראשון לאורחים בדקה ה-11, סאביו הברזילאי הכפיל את התוצאה בדקה ה-23. חאבייר פורטיו עוד הקטין בדקה ה-30, אבל שער של איון אנסוטגי בדקה ה-71 חתם את הסיפור, וכנראה גם את הירידה של חימנסטיק.

יתר התוצאות:

אוסאסונה - ויאריאל 4:1
(לויאריאל: רובר פירס 6, דייגו פורלאן 64, 86 ו-89. לאוסאסונה: ואלדו 16).

חטאפה - אתלטיקו מדריד 4:1
(לאתלטיקו: פרננדו טורס 2 ו-64, מאניש 18, גאלנטי 88 בפנדל. לחטאפה: מאנו דל מורל 60).

סנטאנדר - מאיורקה 2:0
(למאיורקה: פרננדו נבארו 52, חואן אראנגו 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully