וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם נשארה, שפילד ירדה

13.5.2007 / 19:02

הפטישים ניצחו 0:1 את מנצ'סטר יונייטד והשלימו מסע הינצלות מדהים. וויגאן ניצחה 1:2 דרמטי בשפילד, ושלחה אותה לליגה השנייה

המחזור האחרון בפרמייר ליג נערך היום (ראשון) אחר הצהריים, ולאחר שזהות האלופה נקבעה כבר בשבוע שעבר, עיקר העניין באנגליה נסוב סביב מאבקי ההישרדות של קבוצות התחתית. ווסטהאם הצליחה לנצח באולד טראפורד ולהינצל, שפילד יונייטד הפסידה לוויגאן ונשרה לליגה השנייה (והצטרפה לצ'רלטון ולווטפורד).

יונייטד (האלופה) וצ'לסי הסגנית העפילו ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות, ליברפול וארסנל ישחקו במוקדמות הצ'מפיונס, ואברטון, טוטנהאם ובולטון הבטיחו את מקומן בגביע אופ"א בעונה הבאה.

דידייה דרוגבה מצ'לסי הבטיח את מלכות השערים עם 20 כיבושים, בני מקארתי (בלקבורן) שני עם 18, כריסטיאנו רונאלדו (מנצ'סטר יונייטד) שלישי עם 17.

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:0

גיבורת היום היא ללא ספק ווסטהאם, שניצחה 0:1 באולד טראפורד את האלופה הנכנסת מנצ'סטר יונייטד, והשלימה מסע הינצלות מדהים. רק לפני כמה שבועות הפטישים היו קבורים עמוק עמוק ורחוקים עשר נקודות מהקו האדום, אבל שרשרת ניצחונות מדהימה (שבעה מתוך תשעת המשחקים האחרונים), כולל יכולת מדהימה של קרליטו טבז הגדול במאני טיים, השאירו אותם בליגה הראשונה עוד עונה.

גם היום היה זה הכוכב הארגנטינאי שהציל את המועדון, עם שער ניצחון בדקה ה-45. ווסטהאם תקווה לעונה הרבה יותר מוצלחת, בייחוד יוסי בניון, שכמו חבריו סבל מיכולת לא מרשימה וחסרת יציבות. מנצ'סטר יונייטד, מנגד, תקווה להציג יכולת מרשימה יותר (ועם יותר מחויבות לניצחון) בשבת הבאה בגמר הגביע מול צ'לסי.

שפילד יונייטד - וויגאן 2:1

ווטפורד וצ'רלטון הבטיחו את ירידתן כבר לפני המחזור האחרון, וכך המשחק בין וויגאן לשפילד יונייטד היווה קרב ישיר על זהות היורדת השלישית. בשפילד דיברו על הפסד מכוון, שבמידה שווסטהאם הייתה מנוצחת באולד טראפורד היה משאיר גם את וויגאן וגם אותה בפרמיירליג, אבל בסופו של דבר וויגאן עשתה את הבלתי ייאמן ונשארה בסיומו של משחק מרגש באווירה מדהימה, ושפילד תקווה לחזור בעונה הבאה.

פול שרנר העלה את וויגאן ליתרון בדקה ה-14, ג'ון סטיד השווה בדקה ה-38, ודייויד אנסוורת' קבע את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-45. שפילד חוזרת אחרי עונה אחת בלבד, ויורדת רק בגלל הפרש שערים.

שאר המשחקים

בולטון-אסטון וילה 2:2

בולטון הבטיחה שנה נוספת באירופה, למרות שלא הצליחה לנצח את אסטון וילה בריבוק סטדיום. סם אלרדייס ישב ביציע הכבוד וצפה בקבוצתו לשעבר משחקת את משחקה הביתי הראשון תחת שרביטו של סם לי. המקום השביעי שלח את הוונדררס לגביע אופ"א בעקבות השתתפותן של שתי הראשונות בגמר הגביע.

בלקבורן-רדינג 3:3

רדינג עוד קיוותה להעפלה היסטורית לגביע אופ"א, גם לבלקבורן היה סיכוי קלוש, אבל ה-3:3 המרגש השאיר את שתיהן מחוץ למפעל.

צ'לסי-אברטון 1:1

צ'לסי הצליחה להשוות את השיא של ליברפול עם 63 משחקי בית רצופים ללא הפסד, הודות לשער שוויון של דידייה דרוגבה שמנע מבוכה מיותרת למוריניו (במשחק הפרידה מסטמפורד ברידג'?).

ליברפול-צ'רלטון 2:2

הליברפולים קיוו שמשחק הפרידה של רובי פאולר מאנפילד יהיה מרשים יותר, אבל רק שער שוויון של הארי קיואל מהנקודה הלבנה בדקה ה-90 הציל להם בקושי נקודה. ושוב, ליברפול מסיימת עונה בינונית בלבד בפרמיירליג, אבל יכולה לצאת גדולה אם תנצח עוד משחק אחד, בסוף החודש באתונה.

ווטפורד-ניוקאסל 1:1
מידלסברו-פולהאם 1:3
פורטסמות'-ארסנל 0:0
טוטנהאם-מנצ'סטר סיטי 1:2

* במשחק הראשון של חצי גמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ גברה ווסט ברומיץ' על וולבס 2:3. קווין פיליפס (25) העלה את ווסט ברומיץ' ליתרון, וג'ודי קראדוק השווה על סף המחצית. וולבס השלימה מהפך בדקה ה-52 משער של ג'ורג' אולופיניאנה, אבל ווסט ברומיץ הגיבה מהר עם שער שני של קווין פיליפס (55). דיומאנסי קאמארה העניק את הניצחון לווסט ברומיץ עם שער בדקה ה-73. המנצחת בסיכום המפגשים תפגוש את המנצחת בין דרבי לסאות'המפטון על הזכות להעפיל לפרמייר ליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully