וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

77, ואין מהפך

13.5.2007 / 18:58

רפאל נדאל האריך את רצף הניצחונות המדהים שלו על החימר וזכה בטורניר רומא עם 2:6, 2:6 על פרננדו גונזאלס. אנה איבנוביץ' זכתה בברלין

הקרב הצמוד שכפה ניקולאי דוידנקו על רפאל נדאל בחצי גמר טורניר רומא לפני שכשל לבסוף לקטר הספרדי, גרם לכמה חובבי טניס להאמין שנדאל הוא בכל זאת ניתן להכנעה על החימר. היום (ראשון) השקיט המדורג מס' 2 בעולם את הדיבורים הללו עם ניצחון מוחץ 2:6, 2:6 על פרננדו גונזאלס (6 בעולם) בגמר הטורניר והאריך את רצף הניצחונות הבלתי נתפס שלו על המשטח האדום ל-77 (!) ברציפות.

גונזאלס הדיח את נדאל באליפות אוסטרליה האחרונה בדרכו לגמר, אבל על החימר מדובר בסיפור שונה, והצ'יליאני לא הצליח לערער בשום שלב על הדומיננטיות של יריבו. הניצחון השלים עבור נדאל זכייה שלישית ברציפות בטורניר רומא, ותואר 13 ברציפות על החימר. "זה פשוט חלום, לזכות כאן שלוש פעמים ברציפות", אמר נדאל בסיום. "פרננדו עשה הרבה יותר טעויות מאשר בדרך כלל, ואני ניצלתי אותן עד תום".

איבנוביץ' כבשה את ברלין

טורניר הנשים בברלין סבל השנה מלא מעט גשמים טורדניים שדחו את המשחקים ללא הרף, אבל בסופו של דבר ייזכר הטורניר כזה בו פרצה אנה איבנוביץ' לראשונה אל הטופ 10 העולמי. הסרבית הצעירה פגשה היום בגמר את הרוסיה סבטלנה קוזנצובה (4 בעולם), שניצחה מוקדם יותר היום בחצי הגמר הדחוי את הראשונה בעולם ז'סטין הנין 4:6, 7:5, 4:6.

איבנוביץ' (12 בטורניר) הפסידה במערכה הראשונה 6:3, אבל התאוששה נהדר במערכה הבאה עם 4:6, והמשיכה לניצחון דרמטי בשובר השוויון של המערכה הקובעת בה ניצחה 6:7, כדי להשלים תואר שלישי בקריירה הקצרה והמבטיחה שלה, ולהבטיח את כניסתה אל עשר המדורגות הראשונות בדירוג שיתפרסם מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully