וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תיפרד ככל הנראה ממזרחי

אסף שקד

13.5.2007 / 19:28

המאמן נפגש עם גאידמק, שהצהיר בדיפלומטיות: "אם נראה שיש אפשרות לשפר את היכולת של הקבוצה, ננסה להביא את הטוב ביותר"

יוסי מזרחי, ארקדי גאידמק ואלי ארזי נפגשו היום (ראשון) בת"א ושוחחו על הפרשה שמסעירה את בית"ר ירושלים. כזכור, ביום חמישי האחרון נפגש גאידמק עם קבוצת אוהדים ובשיחה איתם הבטיח כי מזרחי לא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. מזרחי נפגע מתוכן השיחה, שדלפה לתקשורת, והיום נפגשו השניים בבית מלון בתל אביב.

לצערו, גם אחרי הפגישה מזרחי לא קיבל הבהרות. גאידמק אומנם הבהיר למאמן כי הדברים שנאמרו על ידי האוהדים אינם נכונים, אך לא הבטיח לו כי יישאר בתפקידו בעונה הבאה.

"צריך להגיב למציאות שנוצרת בשטח", אמר גאידמק, "נראה איך תסתיים העונה הנוכחית, ואם נראה שיש אפשרות לשפר את היכולת של הקבוצה, ננסה להביא את הטוב ביותר. תמיד יש מקום להשתפר. אבל לא אמרתי שום דבר על יוסי מזרחי".

לפי הגרסה הירושלמית לפגישה, נאמר למזרחי כי בעונה הבאה סמכויותיו יקוצצו והוא ייאלץ לעבוד תחת מנהל מקצועי. לפי גרסת אנשי גאידמק, הפגישה סימנה באופן סופי את סוף דרכו של מזרחי בקבוצה, לאחר שלא שמע מהבוס את ההבהרות להן ציפה.

"ארקדי גאידמק לא נתן למזרחי תשובה ברורה לגבי עתידו", אומר גורם בבית"ר, "אולי זה על מנת לראות מה יקרה בימים הקרובים. בכל אופן, הפגישה הזאת הייתה יותר כדי להרגיע את מזרחי מכל השמועות שנפוצו בסוף השבוע האחרון".

בסיום הפגישה הודיע גאידמק כי הוא יגיע לצפות במשחק יחד עם האוהדים בגן סאקר, ואילו היו"ר ארזי יתלווה לקבוצה לאיצטדיון וינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully