וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה גילתה סלאגר חדש

13.5.2007 / 15:19

סקוט תורמן חבט לשני הומרים ב-2:9 של הברייבס על פיטסבורג. פלפרי שוב עשה בושות למטס, קולון עם מאזן של 0:4 באנהיים

פיטסבורג - אטלנטה 9:2

סקוט תורמן חבט לשני הומרים והכניס חמש ריצות הביתה וצ'אק ג'יימס לקח איתו נו היטר לאינינג השביעי, עד שג'ייסון ביי הצליח לרשום סינגל. טוני ארמאס ג'וניור צלח שני אינינגים בלבד והברייבס לבדם בראש ה-NL מזרח.


סן דייגו - סט. לואיס 5:0

בריידן לופר עושה עבודה פנטסטית במשבצת של כריס קרפנטר. לופר הגיש שבעה אינינגים וניטרל שלושה חובטים, כשמהצד השני נכנע כריס יאנג לחמש ריצות, כולן באינינג השלישי. חבטה אחת ושלושה ריביז בדאבל מנקה בסיסים של סו איגוצ'י.


לוס אנג'לס דודג'רס - סינסינטי 3:7

וואלה, הדודג'רס רשמו יותר משתי ריצות במשחק. כבוד! גם לוס אנג'לס נזקקה לאינינג אחד גדול של חמש ריצות, הרביעי, שסייע לבראד פני לנצח. ארבעה אינינגים והפסד לקייל לוהש, שלוש חבטות ושלוש ריצות ללואיס גונזאלס.


קולורדו - סן פרנסיסקו 2:6

מאט הולידיי כיכב בצד המחבט עם שני הומרים וארבעה ריביז, כולם על בארי זיטו, ומהצד השני היה ג'ף פרנסיס כולו חשמל, כשטיגן חמישה בשמונה אינינגים. הומר גם לג'ף בייקר מקולורדו ולריי דורהאם מפריסקו.


יוסטון - אריזונה 4:10

רוי אוסוולט סיים עם שישה אינינגים ושבע הכשות, ומה שעזר לו מאוד הייתה יכולת חלשה של ליבאן הרננדז, שיצא אחרי ארבעה אינינגים עם שמונה ריצות חובה וההפסד. הומרים למייק לאמב, קרלוס לי, האנטר פנס ולוק סקוט ביוסטון.


וושינגטון - פלורידה 3:7

הגשמים עצרו את המשחק ועיכבו אותו, ולאחר יותר משבע שעות הצליחו הנשיונלס לנצח במהפך מרשים באינינג התשיעי. תחילה היה זה פליפה לופז שהשווה ל-3:3 מידי טיילור טנקרסלי. האחרון מילא את הבסיסים, חורחה חוליו המזוויע נכנס במקומו והרשה בומבה לריאן צימרמן. גראנד סלאם, ניצחון לג'ון ראוש והנשיונלס. אוסטין קרנס חבט גם הוא להומר בוושינגטון.


ניו יורק מטס - מילווקי 12:3

למה מתעקשים המטס על מייק פלפרי כפותח? הברנש פשוט לא טוב ולא פוגע בענף. בן שיטס הגיש שישה אינינגים וקטל חמישה חובטים, כשג'יי ג'יי הארדי הנפלא חובט לגראנד סלאם באינינג השמיני ועוזר לברוורס לברוח מ-3:4 ל-3:9. דייויד ניוהאן עם הומר למטס, שמשום מה ממשיכים לשחק עם פלפרי, שרשם הפסד חמישי העונה בלי נצחונות.


פילדלפיה - שיקגו קאבס 7:11

זה היה משחק מוזר ביותר. הפיליז הובילו 2:4 באינינג השישי, ספגו שש ריצות בשביעי וחזרו ליתרון עם שש ריצות משלהם בתחתית האינינג. הבשורה הרעה: ריאן הווארד המאכזב הלך ל-DL. צ'ייז אטלי וקרלוס רואיז עם הומרים לפילי, מאט מורטון עם אחד לקאביז. אנטוניו אלפונסקה הוא הפיצ'ר המנצח, כשברט מאיירס סוגר את הסיפור עם שני אינינגים וחמש הכשות. בובי האורי הפסיד במשחק הביזארי הזה.

AL: שילינג לא טוב? לא נורא

בוסטון - בולטימור 4:13

התוצאה הסופית מטעה, כי הרד סוקס שוב התקשו מול האוריולס ונעזרו בבריחה מאוחרת, עם שמונה ריצות בשני האינינגים האחרונים. קורט שילינג התקשה מאוד ויצא אחרי 5.1 אינינגים. מי שרשם את הניצחון הוא חאווייר לופז, ועם ההפסד ג'ון לסטר (לא זה של בוסטון), שהחליף את סטיב טראקסל. ארבע חבטות לחוליו לוגו ברד סוקס.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 4:5

חואן אוריבה השווה את המשחק בדאבל באינינג התשיעי, ואינינג אחד מאוחר יותר חבט ג'רמיין דיי לסינגל בתשיעי, כדי להעניק ניצחון לוייט סוקס ולמייק מקדוגל על קבוצתו לשעבר. הומרים לאוריבה ולריאן סוויני משיקגו ולג'ון באק מקנזס סיטי. הפסד לברנדון דאקוורת'.


אוקלנד - קליבלנד 6:3

ניצחון נאה לאינדיאנס, שנחלצו מפיגור 3:0 כדי לנצח את המשחק. שבעה וחמישה לפאוסטו קרמונה המצוין, שני טריפלים לג'וש בארפילד. ג'ו בורובסקי עם השמירה, כשבאוקלנד חובט ג'ק קאסט להומר חמישי ודאלאס בריידן עם ההפסד.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 6:3

ברתולו קולון העלה את מאזנו ל-0:4 והשווה את השיא של פדרו מרטינז - 12 נצחונות רצופים על קבוצה אחת. פדרו עשה זאת בבוסטון מול סיאטל, בין 1998 ל-2004, קולון עם 11 מ-12 נצחונותיו במדי האיינג'לס. שיא נוסף שהושווה הוא זה של מארק טשיירה מטקסס, שפתח במשחק ה-482 ברציפות שלו בריינג'רס, שווה לשיא מועדון. הוא חגג אותו עם הומר על קולון, שסיים עם שישה ושישה. שמירה מספר 12 לפרנקי רודריגז, הפסד לקמרון לואו.


טורונטו - טמפה ביי 4:5

לייל אוברביי חבט לסינגל ו-ורנון וולס הימר על ריצה לבסיס הבית מהבסיס הראשון באינינג השביעי. ההימור השתלם, טורונטו ניצחה. ניצחון לסקוט דאונס ושמירה לג'רמי אקארדו, כשבטמפה ביי רושם בריאן סטוקס את ההפסד. אדם לינד ופרנק תומאס חבטו להומרים בבלו ג'ייז, קרל קרופורד וקרלוס פניה עשו זאת בטמפה ביי.


מינסוטה - דטרויט 8:2

הטייגרס השיגו מוקדם את סידני פונסון, וכבר באינינג החמישי הייתה התוצאה 0:8. ג'סטין מורנו, החובט המצטיין של מינסוטה, שבר את אפו באינינג השמיני מכדור שזרק לעברו ניק פונטו, שניסה להשלים דאבל פליי. זה היה הפסד רביעי ברציפות של הטווינס. ניצחון לצ'אד דרבין, הומר לקרייג מונרו בדטרויט.


סיאטל - ניו יורק יאנקיז 7:2

עבודה מהירה של היאנקיז על מיגל באטיסטה, עם חמש ריצות באינינג השני ושתיים בשלישי, הקנתה להם ניצחון. שלוש חבטות וריבי לדרק ג'יטר ולחורחה פוסאדה, משחק טוב למאט דה סאלבו, עם 6.2 אינינגים וניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully