וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק נגד אנגליה פגע בסהר"

13.5.2007 / 15:12

עוזר מאמן צ'לסי, סטיב קלארק, התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על האכזבה מהישראלי מאז ההתמודדות של ישראל מול אנגליה

בצ'לסי הגדולה מאוכזבים מעונה ללא שני התארים החשובים ביותר, האליפות וליגת האלופות, אבח כשנותרו שני משחקים לתום הליגה וגמר אחד גדול בגביע האנגלי, הקבוצה הלונדונית מוצאים גם פלוסים. עוזר המאמן, סטיב קלארק, התראיין לאתר הרשמי של המועדון בראיון שהוקדש לשחקנים הצעירים והמבטיחים של המועדון.

קלארק דיבר בהרחבה על בן סהר ובין היתר אמר: "בן התאמן טוב באמצע העונה ואז קיבל הזדמנויות בסגל הבוגר. כמובן שהרגע הגדול שלו הגיע כשהוא שולב במשחק של נבחרת ישראל מול אנגליה, אבל כנראה שהמשחק הזה השפיע עליו קצת.

"הוא לא עשה מה שקיווינו שיעשה מאז אותו משחק. לפעמים אתה נוטל חלק במשחק גדול וזה נותן לך תוספת ביטחון כדי להתקדם. במקרה של בן אני חושב שזה קצת עצר אותו מאיזשהי סיבה".

אחר כך קלארק החמיא מעט, אבל גם סייג: "הוא שיחק מצוין בגביע דאלאס (טורניר של קבוצות נוער בארה"ב) מול שחקנים בגילו. הוא שחקן טוב מאוד, אבל אני חושב שהוא גילה שלעבוד עם הקבוצה הבוגרת זה קצת יותר קשה ממה שהוא חשב".

גם מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו התייחס לשחקנים הצעירים ואמר לערוץ הטלוויזיה של המועדון: "העונה הזו הייתה בשביל ההתקדמות של בן סהר וסקוט סינקלייר ועכשיו גם בשביל סם האצ'ינסון ולי סוייר. השחקנים הצעירים קיבלו הזדמנות להריח קצת את הפרמיירשיפ. לא שיתפנו אותם רק כדי שיהיה להם משהו להיזכר בו, אלא כדי שנוכל לבחון את ההתקדמות שלהם ולראות אם הם יהוו עבורינו אופציה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully