וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה הצעה לרכישת מנצ'סטר יונייטד

13.5.2007 / 11:58

באנגליה מדווחים כי תאגיד סיני ביקש לקנות את המועדון תמורת 850 מיליון ליש"ט, אבל במשפחת גלייזר האמריקאית לא מעוניינים למכור

"ניוז אוף דה וורלד" האנגלי חושף הבוקר כי ראשי מנצ'סטר יונייטד דחו לפני כשלושה חודשים הצעה של תאגיד סיני לרכישת הקבוצה בעסקה על סך 850 מיליון ליש"ט.

הסינים קיוו שמשפחת גלייזר האמריקאית, שרכשה את המועדון לפני שנתיים, תסכים למכור בגלל החובות שלה שהגיעו לכ-660 מיליון ליש"ט. אלא שג'ואל גלייזר, אחד מיושבי הראש של המועדון ודייויד גיל, המנכ"ל, כלל לא הגיבו להצעה. גיל אמר אתמול (שבת): "זו עניין של הבעלים. עניין של משפחת גלייזר ושל הנציגים שלהם - לא שלי".

צמד הנציגים הבריטים של הסינים בדקו והבינו שלמציעים יש את הכוח הכלכלי לרכוש את המועדון ולעמוד מאחוריו והיו משוכנעים שהגלייזרים, שרכשו את יונייטד תמורת 790 מיליון ליש"ט, למכור.

ועדיין במנצ'סטר יונייטד, אבל הפעם על הדשא. ג'וזפה רוסי, המושאל מיונייטד לפארמה האיטלקית רוצה לשוב לשדים האדומים בעונה הבאה ולהוכיח את עצמו באימפריה. רוסי, שמאז הגיע לפארמה בינואר כבש 9 שערים ב-16 משחקים והיווה בה את הבורג החשוב ביותר בבריחה שלה מהקו האדום, אמר: "אני רוצה לחזור ליונייטד, אבל לא כילד במילואים, אלא כשחקן במעורב לגמרי בקבוצה הראשונה. יונייטד היא האופציה המועדפת עלי. זה המקום בו אני רוצה להיות והקבוצה בה אני רוצה לשחק".

לוקאס: "לא יכולתי לסרב לליברפול"

רפא בניטז אישר בסוף השבוע האחרון שלוקאס הברזילאי, שחקנה של גרמיו, כמעט סגור בליברפול והכוכב בן ה-20, ששמו נקשר בשמותיהן של אינטר, מילאן, אתלטיקו מדריד, פ.ס.וו איינדהובן, צ'לסי ואחרות, הסביר את המוטיב שלו להגיע למרסיסייד. "ליברפול הגישה לי הצעה נהדרת הן מבחינה כספית והן מבחינה מקצועית", אמר קפטן הנבחרת הצעירה של ברזיל, "האמת היא שלא ציפיתי לעזוב את ברזיל כל כך מוקדם, אבל מה שהציעו לי, הקבוצה שהגישה את ההצעה, לכל אלו לא יכולתי להגיד לא".

מקארתי רוצה לצ'לסי

בני מקארתי פורח. החלוץ הדרום אפריקאי נהנה מהתקופה הטובה בקריירה שלו, עם כל הכבוד לאייאקס, סלטה ויגו ופורטו וכבש העונה 23 שערים במדי בלקבורן. אלא שכעת החלוץ בן ה-29 קיבל תאבון.

"אם קבוצה כמו צ'לסי תרצה אותי, אני אצטרך לשקול את זה בחיוב", אמר מקארתי, שהגיע לבלקבורן לפני שנה תמורת כ-2.5 מיליון ליש"ט מפורטו, "יהיה קשה להגיד לא להזדמנות לשחק בקבוצה שתשחק בליגת האלופות.

"בלקבורן נתנו לי צ'אנס, אבל אני חושב שכבר החזרתי להם עם המחויבות והשערים שלי. אני מתגעגע לליגת האלופות ואם בלקבורן ימכרו אותי הם יוכלו לעשות רווח כספי יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully