וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו ואוהדי ריאל - סיפור אהבה

13.5.2007 / 11:26

מי זוכר שלא מזמן המאמן האיטלקי הסתכסך עם האוהדים והיה מועמד לפיטורים? אחרי ה-3:4 הדרמטי על אספניול הוא מחמיא לקהל התומך

"השער החשוב בחיי". כך הגדיר גונזאלו היגואין את שער הניצחון שלו בדקה ה-89, שעשה 3:4 לריאל מדריד אמש (שבת) מול אספניול. הקבוצה מהבירה כבר הייתה בפיגור 3:1 בסנטיאגו ברנבאו, אבל ראול צימק, רייס השווה והארגנטינאי הצעיר השלים קאמבק ענק.

"אני מאושר בגלל שקיבלנו פרס על הנחישות שלנו. חיכיתי הרבה זמן לכבוש שער בברנבאו ולא הייתה דרך טובה יותר מזו", הוסיף היגואין, "המשחק הזה ייכנס להיסטוריה של ריאל מדריד. הדרך בה שיחקנו ונאבקנו כדי לחזור למשחק - ידענו שננצח כי כל כך רצינו".

הניצחון הדרמטי הכריח גם את העיתונים הגדולים במדריד עם כותרות מחמיאות. "טירוף בלבן", קרא "מארקה" והסביר: "ריאל מדריד כבר מוליכה את הטבלה אחרי אחד מהמשחקים הגדולים בשנים האחרונות. "אס" לא טמן ידו בצלחת והכותרת שלו קראה "גיבורים ומוליכים".

פאביו קאפלו דיבר על הרוח שהביאה לניצחון: "אני מרוצה כי נהניתי מהאופי של הקבוצה, התשוקה להילחם ולחזור למשחק. פגשנו יריבה מאוד חזקה, שכבשה שלושה שערים נהדרים והקשתה עלינו מאוד.

"לעבור בהצלחה משחק כזה זה לא קל וגם לא טבעי. מה שאהבתי בעיקר זה את האוהדים. הם דחפו אותנו ועזרו לנו מאוד. החשביות שלהם הייתה מאוד גדולה בניצחון הזה".

בעקבות הניצחון עלתה ריאל למקום מהראשון בטבלה וארבעה מחזורים לתום העונה פתאום היא נושמת אוויר פסגות. אחרי עונה קשה, בה מעמדו לא היה יציב במשך תקופות ארוכות, פתאום המאמן האיטלקי יכול לחלום על תואר. "כרגע אנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, אבל תמיד הדברים יכולים להתהפך. כם משחק הוא גמר עכשיו. אסור לנו לשמוט נקודות, נצטרך להישאר רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully